1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E700..kameran kuvien laatu näyttää pettymykseltä(KÖ)

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Peltsi, 30/10/03.

1. Peltsi

Tykkäykset:
    0
    Niin mitä nyt olen nähnyt näitä teidän lähettämiänne E700 otetulla kuvia niin pakko on myöntää että kyllä 3650 kamera hakkaa Samsungin 6-0. Ja jos mukaan otetaan vielä Photographer ohjelma niin huhu..lukemat ovat kuin Suomi-Irak jääkiekko-ottelussa...vai perusteletteko nyt että kaikki kuvat ovat valottuneet ja aivastin samaan aikaan kun otin kuvan jne jne...? olen 1-3 hyvää kuvaa nähnyt mitkä on E700 otettu mutta n. sadan huonon kuvan joukossa 1-3 hyvää kuvaa on vähän..Olen ottanut 3650llallani ja 94% kuvista on hyviä tai parempia! jopa ilma photographeria kuvat näyttävät paremmilta kuin E700 otetuilla jollai SuperFine laadulla..mitäs mieltä muut ovat?? olettehante nyt itsekkin nähneet nuo kuvat! Esim. se kuva nallesta on suttuinen! Karvat ovat kuin vesiväreillä värjätty saatikan sitten se kun oli täydi zoomi päällä! ja entäs ne parveke kuvat..Laidat aivan suttua ja muutenkin kuva näyttää todella huonolta...Tekisi NIIN mieli ostaa tuo E700 mut se kamera...

2. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja pitikö tuo sitten laittaa sekä tänne että yleisforumille? Ainakaan en nähnyt että olisi siirretty...

Ja mielestäni olisi hyvin voinut jatkaa tuohon jo olemassaolevaan E700:n ketjuun tätä juttua. Itse olen ihan tyytyväinen tuon laatuun, ja mielestäni ei oikein voi verrata E700:sta ja 3650:aa photographerilla varustettuna. Ota se softa pois välistä niin on tasapuolista, se kun on maksullinen. Voihan olla et E700:kin tulee jokin softa joka parantaa jo valmiiksi ihan hyvää kuvanlaatua.

Ja jos luit noita juttuja, niin osa kuvista ei ollut otettu parhaalla laadulla.

3. rulett1

Tykkäykset:
    0
    Tääläkin foorumeilla pitäisi olla "Topic kaikelle turhallle"
    johon saa luvallisesti laittaa kaikkee turhaa eikä tehdä aina uutta topickii,
    silloin taso voisi pysyä korkeampana!!!vai mitä mieltä asiasta???

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis mitä varten puhelimen kamera on olemassa? Keskustelimme juuri merkittävän valmistajan haastattelussa (ei Samsung) ja tulimme kaikki siihen tulokseen, että ne on tarkotettu puhelimen näytöltä katseltavaksi ja E700 ajaa tuon asian kyllä 6-0 paremmin kuin 3650.

Itse siirsin äskettäin 6600:llani ottamia kuvia koneelle ja ei niillä koneella/printtinä yhtään mitään tee - puhelimesta puhelimeen kuin lähetetään niin laatu on parempi kuin riittävä.

Niin ja täytyy muistaa mikä kokoero noilla puhelimilla on, E700:ssa myös puolet pienempi linssi ja silti saatu VGA-kamera aikaiseksi.

5. Ripa

Tykkäykset:
    0
    pistäkääs jotain linkki noihin kuviin.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olisiko mahdollista vaikka selata hiukan forumia? Tässä samaisessa Samsungin alueessa on aihe "E700 käyttökokemuksia", ja siinä otsikossa mainitaan vielä "kuvia"...

Ja mitäs jos katsoisi tuolta Nokian puolelta 6600:n käyttökokemusketjun...

Omatoimisuutta pyytää hän, kiitos!

Jaa tämä viestiketju