1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E700 EasyStudio 1.0.0.1.zip

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ka9200, 6/4/04.

1. ka9200

Tykkäykset:
    0
    Pistin tänään tilaukseen ton samsungin e700 läpän ja tilasin siihen samalla datakaapelin mutta, jostain syystä samsung on ottanut tämän ohjelmisto cd:n pois paketista. No ongelma on se että, mulla on käytössä modeemi yhteys nettiin ja toi Easy Studio ohjelma on noin 64 mt. suuri joten ei juurikaan huvita rupee sitä sieltä lataamaan. Onko toi ohjelma miten hyvä olla olemassa vai pärjääkö sitä ilman? Mihin käyttöön se oikeastaan on?

2. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Joku kiinteen nettiyhteyden omaava voi varmaan imuttaa sen ja polttaa CD-R:lle ja lähettää sulle.

Mäkin voisin, nimellistä CD-R -korvausta ja postimerkkimaksua vastaan. :)

Jos koet tuon softan tarpeelliseksi siis. Itse en tiedä Samsungista yhtikäs mitään.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Laita yhteystiedot YV:llä, niin laitan softan tulemaan CD:llä.

psst...ei maksa mitään :)

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    hehe... hyväntekijät vauhdissa. ;)

"hei ka2000, mä maksan sulle euron jos saan lähettää ton softan cd:llä sulle!"

noei, hyvä vaan että saa softansa. mun nimellinen tarjoukseni tosin olisi ollut ihan vain kiitoksen muodossa (tai ehkä euron..;), mutta antaa arivin lähettää, kun ei mulla ole edes CD-R-levyjä kotona. uuden kannettavan ostin 6kk sitten, mukana toki CD-R(W) -polttava enkä ole vielä kertaakaan käyttänyt ;-D
    ei tuota oikein tarvitse mihinkään.. :(

5. ka9200

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vaan tarjouksesta mutta, löysinkin töistä kaverin joka, polttaa sen mulle.

6. Glor10us

Tykkäykset:
    0
    miksi joka mestasta mistä yritän lataa easystudiota ja kun latauksen oon suorittanut ni se herjaa että tiedosta on korruptoitunut????? että voisiko joku kertoa minulle mistä löytäisin kunnon installerin siihen ohjelmaan....

7. Glor10us

Tykkäykset:
    0
    miksi joka mestasta mistä yritän lataa easystudiota ja kun latauksen oon suorittanut ni se herjaa että tiedosta on korruptoitunut????? että voisiko joku kertoa minulle mistä löytäisin kunnon installerin siihen ohjelmaan....

8. NightFlyer

Tykkäykset:
    0
    Tuossa linkki mistä ainakin mulla toimii..

Jaa tämä viestiketju