1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E7 kommunikaattorille seuraaja ?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Opaskoira Aadolf, 8/11/14.

1. Opaskoira Aadolf

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7
    Olen pohtinut järkevää vaihtoehtoa, korjauttaa vanha kommunikaattori vai hankkia kokonaan uusi nykyaikainen kapula. Uuden kapulan oston edessä herää kysymyksiä, millainen ja missä mallissa olisi suurin piirtein samankaltaisia ominaisuuksia, mitkä on kommunikaattorissa olleet toimivia sekä käyttöä helpottavia.

Eli mistä löytyisi mm. verkon valinta ( 3G / GSM ), mobiilidata päälle / pois, äänet päälle / pois. Kukin yhdellä ikonin painalluksella. Tällaiset on Nokian E7 puhelimessa widgetteinä.
    Ymmärtääkseni Lumiassa ei ole mahdollisuutta valita onko puhelin GSM tai 3G verkossa. Lumia yrittää pitää puhelinta koko ajan 3G verkossa.

2. arjal Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    En tiedä saako haluamasi toiminnat pois/päälle Lumiassa ihan yhtä nappia painamalla mutta helposti kuitenkin. Ainakin Lumia 625 mallissa pystyy valitsemaan verkon 2G,3G tai 4G

3. zSx Rauhaton jäsen

Tykkäykset:
    839
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Lumia 1520 tai Galaxy Note 4. Parhaat puhelimet tuottavaan työhön ison kokonsa puolesta, Notessa kynä on sen verran hyvä että laite korvaa jopa läppärin. Molemmista löytyy widgetit ja 2G- tai 3G-pakotus niillä toteutettavaksi.

AlpinaD10 tykkää tästä.
  4. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    Kai se kynä tosiaan on lähintä mitä voi nykyään saada jos haluaa fyysisen näppäimistön. Eli Note sarjaa tuijottamaan.

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ite en kyl ymmärrä mitä kynä ja näppäimistö liittyy toisiinsa? Ei sil kynäl ainaka kirjoittaessa tee yhtään mitään, mitä ite kokeillut note3 kanssa olen. Mun mielestä kannattais vaan testata eri puhelinmalleja mil tuntuu parhaalta kirjoittaminen. Ite en vanhoil lumioil (7.5) tykänny kirjoittaa yhtään, mut 8.x lumioil ollu pirusti parempi kirjoittaa. Androideja en kauheesti oo testaillu, mut joku pikku androidi on ihan persiistä kirjoittaa, enkä kyl tykänny sit taas huawei maten näppiksestäkä. Note 3 taas ihan ok.

Ja miks tarvii jonkun 2g/3g napin kanssa nykyää pulata? Tuskin se säästää akkua juur pieruakaan, virransäästöt päälle jos akkua tarvii säästää ni huomaaki jotain eroa.

6. Opaskoira Aadolf

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7
    En mie sitä 3G < --> gsm verkon välistä pakotusta tarvitse akun säästelyyn. Ottaa vaan päähän nämä nykyluurit, kun ne pyrkivät pitämään koko ajan 3G : tä päällä väkisin ja puhelut katkeilevat sen takia. Ei tahdo tuo 3G mennä paksun betoniseinän läpi ja paikkapaikoin on vielä ulkoverkossakin katveita.

7. Paappa

Tykkäykset:
    0
    Minä ainakin odotan eeseiskani kanssa, miltä tuntuu Jolla näppiksen kanssa. Täytyy vain tutustua paremmin itse laitteeseen, vaikuttaa näin parin kosketuksen perusteella melko erikoiselta vehkeeltä.

Jaa tämä viestiketju