1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E63 ja ongelma viestien vastaanottajissa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jiikax, 30/11/09.

1. Jiikax

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Nokian E63 ja toissapäivänä toi rupes tekee semmosta et ku kaveri laitto viestin ni vaikka olin tallentanu sen numeron puhelimen osoitekirjaan, näkyi viestin lähettäjänä kaverin puh nro. Bootin puhelimen pari kertaa ja sama jatkui taas. Sitten toinen kaveri laittoi viestin ja ekassa viestissä luki lähettäjän nimi, mutta toisessa olikin numero. Sitten eka kaveri laitto viestiä ja ekassa viestissä luki nimi mutta tokassa taas numero. Otin akun irti pari kertaa ja sama jatkuu. Osaisko joku sanoo missä vika ? Vaihdoin kaverin numeron '044..' > '+35844..' ja ei vaikutusta.

2. Jiikax

Tykkäykset:
    0
    Nyt tuohon tuli sellainen vika että jos mulle laittaa viestin niin sitä ei vaan näy missään. Sit ku boottaa puhelimen tai ite laittaa viestiä (ei toimi aina) niin sitten vasta näkyy viesti. Ja sitten kun katsoo viestin kellonaikaa näyttää se että viesti olisi saapunut paljon aikaisemmin.

3. samumanu Vieras

Resetoi tahi päivitä, resetoituu koodilla *#7370# jolloin myös kaikki tiedot häviää.

Jaa tämä viestiketju