1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E61i, Kannattaako "vielä" hommata?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja JarZki, 21/4/08.

1. JarZki

Tykkäykset:
    0
    Morjes!

Lueskelin E61i käyttökokemukset viestiketjua ja kattelin kun kyseinen puhelin saanut kovasti kehuja ja tuntuis siltä että se vastaisi hyvinkin mun tarpeita.

Tulin vaan ajatelleeksi että onko kenelläkään hyvin valveutuneella puhelinfanilla tiedossa jotain tulossa olevaa vastaavaa uutta mallia, vai voiko E61i:tä pitää vielä mahtavana vaihtoehtona?

Sitä vaan äkkiä alkaa pohtimaan tällaisia asioita kun ei ole niin perillä matkapuhelintrendeistä ja uutuuksista. :D

Kiitoksia etukäteen :)

2. handshake

handshake

Tykkäykset:
    1
    Odottele tuota E71:ä tovi, jos sulla ei kiire ole. Saat sitten siinä paremman kameran, gps:n hsdpa:n ja ties mitä. On muuten aika lailla E61:n näköinen. Siitä on ketjukin olemassa täällä.

3. E-series

Tykkäykset:
    0
    Minunkin mielstä kannattaa odottaa. Suhteellisen luotettavista lähteistä olen kuullut että liuta uusia E sarjalaisia olisi tulossa viim. loppukesästä. Onhan E61i erinomainen puhelin, itsellänikin oli käytössä reilu 6kk kunnes töistä tuli E90. Siinä on ainakin parempi akunkesto sekä koko kuin commussa.

4. JarZki

Tykkäykset:
    0
    Hmm, kiitoksia vinkeistä! Pitääkin tutkia asiaa. Toi HSDPA ois kyl ihan bueno lisäys.

Tämä selkiytti valintaa huomattavasti, tack tack :)

5. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    SGS5 (työ) | Nexus 4 (priva)
    Meillä töissä moni vaihtoi E90 takaisin E61i:hin - jotenkin vain pitivät siitä enemmän. Puhelin oli mukava käyttää, mutta E90:n rauta-alusta on mielestäni parempi eli itse pidän E90:stä enemmän ja olen sen vannoutunut käyttäjä.

6. arvola

arvola Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    660
    Puhelinmalli:
    P9 Plus
    Onkos tästä Liamin tulemisesta jo nyt jotain varmempaa tietoa?

7. mustis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Ace II/Lumia 520, Elisa
    Eikä E61i siitä huonone vaikka E71 tuleekin. Mutta hinta varmasti laskee.

Jaa tämä viestiketju