1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E61 v.s. uusi commu

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Rammo, 18/1/07.

1. Rammo

Tykkäykset:
    0
    Eli, tommonen on ongelma. Oon nyt dottanu uuden commun julkaisua jo 3kk. ja se on taas siirtynyt kk. eteenpäin ja luurinvaihtokuume on huomattava, eli ei jaksais oottaa.

Uuden multimedialaitteen =) virkaan olis ehdolla siis E61. Hieman sitä näppäilin (n.15min) kaupassa ja heti karis kaikki ennakkoluulot. Ei se ollukaan niin iso. Näyttö sai paljon plussaa eikä se S60 3rd nyt niin kerenny VIELÄ vakuuttaa. Tuntu olevan ihan jees.

Kuten huomasitte, uuden commun hinku olis kova (Nyt siis 9300i käytössä ja sitä ennen 9300) ja uusi kommu on siis saatava. MUTTA, jos en nyt vaihda puhelinta vaan odotan sinnikkäästi uutta kommua ja vaihdan sen HETI niin nykyinen on jo niin vanha, että vaihtohyvitys on käytännössä olematon, joka tuntuu, koska uuden hinta on luultavasti 800€ luokka.

Jos taas vaihdan E61 nyt, niin uuden commun ilmestyessä saatan ehkä ;) pystyä malttamaan sen oston kanssa niin, että hinta kerkeää ekan kerran (yleensä se isoin) tippua ja pahimmat bugit on korjattu. Silloin käytössä olis noin 8-10kk käytössä ollut E61 jossa olis tietty reilusti takuuta ja siitä saisi ok hyvityksen uuteen commuun.

Saan Perjantaina hakea tuon E61 käyttöön viikonlopuksi ja sitten teen päätöksen, joten kommentit ovat tarpeellisia ja nopeasti tultava.

Nytpä siis mielipiteitä kannattaako tuo vaihto vai maltanko oottaa?
    Jos omistat E61 niin kehu se tänne =)

Ja ennenkuin joku jo huuta et lue E61 käyttökokemukset niin olen sen jo tehnyt. Sieltä se vaihtokuume iski =)

Olipas se romaani...

Edit:Niin ja mites E61i? Tuskin on vielä hetkeen tulossa?

2. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Niin joo mun E61 kommentit löytyvät E61 käyttökokemuksista.

Mutta sen vain halusin sanoa että itse uskon että uusi kommu tulee vasta kuukausia N95:n jälkeen myyntiin. Ja kun N95:n tulee aikaisintaan 2, ehkä vasta jopa syksyllä Suomeen niin se uusi kommu voi saapua ehkä säkällä about jouluksi 2007.

Eli ehkä se E61:n hankinta ainakin kannattaa niin kuin itse kerroit, ellet sitten tykästykin laitteeseen silleen että et loppujenlopuksi hankikkaan sitä kommua, tässä siis piilee mun mielestä ainut riskinsä ;)

3. Rammo

Tykkäykset:
    0
    Ei suinkaan tässä semmosta vaaraa ole ollenkaan ;o)

Kattoos ny kuinka äijän käy, ku tänään saan ton luurin testi käyttöön viikonlopuksi. Kyllä se taittaa aihto olla edes, kosksa jos commu tosiaan menee Q3/07 ennenku tulee myyntii, (mikä on erittäin todennäköistä) niin nykyisen communi vaihtohyvitys on siinä vaiheessa lähes nolla.

Jaa tämä viestiketju