1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E50 torkkuherätys

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Vertti, 31/10/06.

1. Vertti

Tykkäykset:
    0
    Moro.

Uusi tällä foorumilla, joten jos jossain on jo aiheesta kysytty niin pahoittelen.

Mutta ongelmana on siis se että tuossa luurissani (E50) normi herätyskellon torkkuherätys on "kiinteästi" asetettu 5 minuuttiin, joten pystyyköhän tuota jotenkin säätämään pidemmäksi?

Mikäli säätäminen ei onnistu, onko olemassa jotain ohjelmaa jolla moinen olisi toteutettavissa?

Muutenkin tuo herätyskello on jotenkin kömpelön oloisesti toteutettu, jos vertaa esim siihen mitä se edellisessä luurissa(6100) oli.

semmosta...

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Ei saa torkkua säädettyä, itsekkin joskus harmitellut samaa. Olen huomannut myöskin sen, että kello ei herätä kuin max. 5 kertaa. Eli kun kello soi ja painat torkkua, niin viidennen hälytyskerran jälkeen ei voi enää torkuttaa, vaan on pakko painaa lopeta-nappulaa.
    Onneksi näihin luureihin on parempiakin herätyskello-softia, lueppa s60v3 sovellukset-ketju läpi.

3. Mrgentle

Tykkäykset:
    0
    ai ei saa säädettyä..tosiaan,, mutta mä olen huomannut nousevani ripeämmin..kun viidessä minutissa ei saa turhan syvää torkkua..tai sit oon vaa pidemmältä sairauslomalta palatessa tottunut rytmiin hivenen. :)

emt. mut mä pärjään kyl loistavasti tol kellolla. Äänen voi muuttaa sentään (tosin vakio miellyttää jotenkin epä-ärsyttävyytensä takia, joten käytän sitä)..ja näkee kivasti samalta ruudulta nykyajan ja millon herätys on jne..

kyl mä kamalan tyytyväinen oon ollu..käyttis ei jumita, en hirveesti ylimäärästä viitti asennella. Mitenköhän paljon ylipäätänsä vaikuttaa erilaiset sovellukset kokonaistoimintaan?

Jaa tämä viestiketju