1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E50 näppäimistö kuluu hetkessä?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nacre, 26/8/07.

1. nacre

Tykkäykset:
    0
    Ostin puolisentoista kuukautta sitten jostain nettikaupasta Nokian E50 puhelimen kameralla, ja olen tässä jo jokusen viikon ihmetellyt kun ainakin jo viidessä eniten käytetyssä näppäimessä on selviä kulumisen merkkejä.

Vanha 3100 puhelimeni kesti 2,5 vuotta ennenkun näppäimistön pintakalvo lähti irti ja näppäimet rupesivat kulumaan.. mutta kuukauden vanha puhelin.

Onko joku muu huomannut samaa, vai onko minulla vain ollut harvinaisen kovalla käytöllä puhelin?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tervetuloa, Viestisi on hyvin otsikoitu ja selkeä.
    Sori mutina, foorumilla on tapana keskustella laitteen normaali ominaisuuksista / käytöstä jne laitteen omassa ketjussa.

Esim.
    Käyttökokemukset Nokia E50

3. nacre

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedosta. Ilmeisesti en kuitenkaan osannut käyttää sitä Etsi-toimintoa vaikka kovin yritinkin. Olikin jo ihme ettei foorumilta olisi löytynyt yhtään keskustelua E50-sarjasta..

4. Kibber

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Legend
    Aika erikoista jos noin on käynyt. Itsellä on ollut ko. puhelin nyt kokolailla vuoden ajan suht aktiivisessa käytössä enkä mä meinaa löytää puhelimesta minkäänlaisia käytön jälkiä. Tässä (ja toki monessa muussakin) suhteessa kirkkaasti paras matkapuhelin minkä olen omistanut.

Jaa tämä viestiketju