1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E330 ja videoclipit?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja koppakuori, 15/1/05.

1. koppakuori

Tykkäykset:
    0
    Lähetti äitini männäviikolla mulle jonku videon pätkän MMS:nä, eikä sitä sitten voinutkaan puhelimellani katsoa! Äiti nokialaisena meinasi revetä onnesta (hyvä ettei perheriita syttynyt, kun kerroin vaihtaneeni merkkiä..), kun häntä koipien välissä hänelle kerroin, etten uudella samsungillani nähnyt sitä videoo..

Lähetin sen pätkän sitten omaan sähköpostiini, toivoin että voisin nähdä ko. pätkän tietokoneelta. Eipä auttanut, mulla kun ei oo mitään ohjelmaa millä se toimis. Enkä tajua näistä tietokoneista mitään (voi meitä naisia)..

Mitä tässä voi tehdä? Vaihtaa takas nokiaan?

2. nossi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tolla samsung e330 ei voi toistaa videopätkiä.

3. Guest Vieras

QuikTime koneelle ja sillä näkee.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Äh, toi on väärä käsitys koko tilanteesta. Nokiallakin on monia malleja (varmasti prosentuaalinen enemmistö), joilla ei voi ottaa videokuvaa tai katsoa sitä. Kaikkihan on kiinni vain siitä, mikä malli se puhelin on, eikä niinkään siitä, minkä merkkinen se on. Ei Nokiankaan halvemmilla tai välttämättä edes keskihintaisilla saa videokuvaa nauhoitettua tai toistettua..

5. koppakuori

Tykkäykset:
    0
    Koneella on QuickTime, eikä näkynyt sillä. Kuten ei millään muillakaan ohjelmilla.. Itseasiassa sen MMS:n tiedostonimi mun tietsikalla on Ar1.unkwn

..Unknown..? Kuulostaa sille, ettei sitä noin vaan aukastakaan.. :(

Niin, ja JuhaK, kiitän tiedosta, voin vähän edes nokittaa.;)

Jaa tämä viestiketju