1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

e330 ja MMS-asetukset/Kolumbus

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja katrik, 13/5/05.

1. katrik

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut tää e330 käytössä reilun viikon ja olen ollut tyytyväinen... Paitsi, MMS- viestejä puhelin ei suostu vastaanottamaan. Pystyn lähettämään itse kuvia, WAP-toimii, mutta toisen lähettämään MMS-viestiin puhelin sanoo "virhe multimedia-asetuksissa". Olen tilannut asetukset Kolumbukselta jo kaksi kertaa, mutta ei vain toimi. Voiko vika olla siinä, että tietyistä liittymistä lähetettyjä viestejä ei ota vastaan? Nimittäin toista kertaa asetuksia tilatessani virkailija lähetti koeviestin puhelimeeni, ja se kyllä näkyi!? Mutta soneran liittymästä lähetetyt viestit eivät näy.
    Onko kellään tietoa, mistä voisi johtua? Ihmettelin asiaa Kolumbukselle, mutta tuumasivat vain että samsungista on tehty monta vikailmoitusta koskien juuri MMS/WAP-asetuksia. Ja että voi välillä kokeilla, toimiiko. Mut onhan tää perseestä, jos ei kaikki toimi kunnolla!!

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    taitaa olla yleistä halpaoperaattoreilla...

3. katrik

Tykkäykset:
    0
    Ei pitäisi olla "halpaliittymästä" kiinni, koska vanhalla nokialaisella Kolumbuksen MMS-asetukset toimi aivan ok....

4. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    mä voin pistää ne kuntoon sulle jos haluat.

5. katrik

Tykkäykset:
    0
    Sammen: Käytännössä miten? Olisin kyl tosi kiitollinen:)

Jaa tämä viestiketju