1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

e1000, pelien siirto ja asennus

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja -e1000-, 4/4/06.

1. -e1000-

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku kertoa, että miten ja millä ohjelmalla pelit pitää siirtää e1000:nteen. Saan pelin puhelimeen niin että se näkyy tietokoneella, mutta en löydä sitä peliä sieltä puhelimesta....

2. zippoman

zippoman

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 & Saunalahti
    Helpoiten onnistuu kun lähetät .jar-tiedoston bluetoothilla puhelimeen. Tai sitten laitat sen jonnekkin nettiin ja asennat wapin kautta.

Jos välttämättä haluat kaapelin kanssa kikkailla, nii tässä ohjeita.

3. -e1000-

Tykkäykset:
    0
    jos lähettää bluetoothilla, niin mihin kansioon se pitää laittaa?

4. Kallekama

Tykkäykset:
    0
    Helpoiten lähetät bluetoothin kautta, kun painat tiedostosta (.jar tai .jad), Lähetä -> Bluetooth-Laite, ja laitat lähettämään.

5. eetonninen

Tykkäykset:
    0
    mullakin on sama ongelma, mutta kun yritän lähettää bluetoothilla, niin mulla tulee lukemaan että "tapahtui virhe kopioidessa kansiota", vaikka en ole kopioimassa kansiota, vaan .jar tiedostoa.
    Onkohan vika bluetooth tikussa tai tietokoneessa?
    ("tikku" on merkiltään belkin ja on aivan uusi).
    Kiitos jo etukäteen vastanneille!

6. ananias92

Tykkäykset:
    0
    Onks sul muistikorttia?Ainakin oon kuullu et muistikortin kautta toimii,mut en oon sata varma.

7. Neva

Tykkäykset:
    0
    öö pitäs toimii silleen et kaapelin kanssa kopioit sen jar tiedoston sinne muistikortin mobile kansioon ja boottaat puhelimen, käynnistät uudelleen ja laitat sieltä java kansiosta että asenna. bluetoothin kanssa pitäs toimii vaan että lähetät koneelta luuriin ja luuri kysyy et asennetaanko ohjelma tai jotain.

Jaa tämä viestiketju