1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E 700 vai E 710?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja cetyl, 27/7/04.

1. cetyl

Tykkäykset:
    0
    Joo elikkä tähän mennessä on aina ollu nokia mutta nyt tekis mieli kokeille jotain muutakin merkkiä, ja nyt te jotka olette olette olleet tyytyväisiä noihin edellä mainittuihin malleihin niin teillä on tilaisuus kehua miksi vaihtaa nokia samsungiin ja kumpaan noista malleista? Sitte vielä semmonen juttu että kummastakin puhelimestä kyllä löytyy mulle tärkeät ominaisuudet mutta minkähänlaiset valikot ja kuinka "helppokäyttöinen" toi puhelin on ja sille nostan kyllä hattua ja kumarran jolla olisi kuvia puhelimen valkoista. Kävin muutamassa liikkeessä katsomassa puhelinta mutta mulle työnnettiin semmonen näytekappale käteen jota ei saa päälle, niin ulkokuori kyllä mielytti mut mutta mites sitten käytettävyys? Meinaan ei kumminkaan viitti ostaa ihan ns. "sikaa säkissä".

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Nokialaisten jälkeen valikoiden käyttäminen vaatii pikkasen harjoittelua, mutta käytettävyys on kuitenkin hyvä. Viestien kirjoittaminen vaati vähän enemmänkin harjoittelua, mutta kyllä senkin oppii ajan kans että 0-näppäimestä ei tuu välilyöntiä ;)

3. jankro

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoin juuri Mobira ajoilta alkaneen Nokia suhteeni viimeisen edustajan (6100) tuohon E710 puhelimeen.
    Tyytyväinen olen laatuun, kokoon, erittäin hyvään kuuluvuuteen, monipuolisuuteen, toimintojen muokattavuuteen.
    Miinuksena mainittakoon autosarjojen puute, akkujen toiminta-aika, kalenterin yksinkertaisuus.
    Toistaiseksi en ole katunut vaihtoa. Valikot tuottavat hieman tottumista.
    Niin, ainoa asia mitä en voi sietää on tuo vimmatun T9 tekstinsyöttö, jota ei saa pois, kuten Nokiassa.

jankro

4. cetyl

Tykkäykset:
    0
    joo tuo T9 pois saaminen ei ole mulle ongelma koska se on nokiassakin aina päällä mutta toimiiko siis tekstin kirjoitus periaatteessa samallalailla kun nokiassa paitsi että välilyönti ei tulo 0 vaan 1 kenties? Ja semmosta vielä että kun puhelin soi niin näkyykö läpän päällä olevasta näytöstä kuka soittaa ja vastaako puheluun automaattisesti kun nostaa läpän? Ja kai pienessä näytössä näkyy vastaamatta jääneet puhelut ja vastaanotetut tekstiviestit?

5. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Näkyy ulkonäytöstä kuka soittaa ja aktiiviläpän (vastaa ku avaa läpän) saa päälle ja pois.

6. cetyl

Tykkäykset:
    0
    Kiitos kaikille nopeista vastauksista!!

Löysinkin tuossa jo kuvia valikoista ja yllätti positiivisesti :)

Vielä jos joku haluis kertoa että kumpaa suosittelisitte E700 vai E710 tässä E710 on salama mutta mun käsityksen mukaan ton E700 night modekin on aika tehokas, eli kummalla saa parempia kuvia pimeessä?

Jaa tämä viestiketju