1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E-700 Kun puhelu tulee, lukee näytössä "Pidossa" ?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Sunflower, 6/8/04.

1. Sunflower

Tykkäykset:
    0
    Mistäköhän tämä johtuu? Kun mulla on nyt ollut kaksi eri tapausta. Toisen kerran soitti tunnettu numeron joka on mulla tallennetuna puhelimen muistille ja aina aikaisemmin on näyttänyt nimellä kuka soittaa. -niin nyt näytti että "Pidossa". Oletin että tämä johtui siitä, että kun olin edellisen kerran hänen kanssaan puhunut ja lopettanut puhelun painamalla punaista luuria, se olisi jotenkin mennyt Pitoon ja kun hän soittaa uudelleen, puhelin muistelee sitä.. tiedä sitten, arvailua vaan.

Mutta tämä toinen tapaus: Tuntematon numero soittaa, niin sen sijaan että lukisikin Tuntematon numero tai Puhelu, niin lukeekin Pidossa. Miksi ihmeessä?

Kuuluuko toimia näin vai olenko painanut jotain väärin?

2. Lumipallo

Lumipallo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One Mini + dna ja Nokia 6230i (edelleen!) + Elisa työkäytössä. Pidän puhelimiani hyvin :)
    Re: E-700 Kun puhelu tulee, lukee näytössä "Pidossa&quo

Arvaus:
    Puhelimessa on päällä aktiivikansi -toiminto eli kannen avaaminen kytkee puhelun. Jos vielä painat vihreää luuria, puhelu menee pitoon
    (vastaa samaa kuin kapulamallin puhelimessa painaisit vihreää luuria kaksi kertaa)

3. Sunflower

Tykkäykset:
    0
    Okei, en tiennyt nimeä aktiivikansi, mutta olen käyttänyt puhelinta niin että vastaan VAIN avaamalla läpän. Eli en ole kertaakaan painanut vihreää luuria vielä läpän avaamisen jälkeen.

Puhelun lopussa olen painanut punaista luuria, ja joskus saatan ehtiä painaa sitä vasta sen jälkeen kun toisessa päässä on puhelin jo suljettu.

Joskus puhelun loppuessa suljen vain läpän enkä paina mistään luureista, ja näinkin kai puhelu katkeaa..

4. hifk333

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    mulla lukee "pidossa", kun mulle soittaa joku tuntemattomana.. ei mulla muulloin sitä tekstiä näy!!?

5. Sunflower

Tykkäykset:
    0
    No kyllä mullakin enemmän on niitä tapauksia, että on ollut tuntematon numero, tuo eka tapaus menee ehkä jonkin muun piikkiin.

Mutta miksi ihmeessä täytyy lukea Pidossa, miksi ei voi lukea että tuntematon numero, tuohan on ihan harhaanjohtavaa.

6. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Kyseessä on käännösvirhe >>>pitäisi lukea tuntematon tai rajoitettu mutta lukee pidossa .

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Sama juttu oli myös minulla olleessa Samsung SGH-X100:ssa.

8. Piksu

Tykkäykset:
    0
    Samsung e-100:nen näyttää saman kun tuntematon soittaa.

9. zeniitti

zeniitti

Tykkäykset:
    0
    Kaverillas ollut "naytä numero" pois päältä.
    Ei se muuten kerro "pidossa". Ainoastaan, jos on salainen numero tai numeroa ei näytetä.

10. Sunflower

Tykkäykset:
    0
    No pakko kai se on uskoa että kyseessä on jokin käännöskukkanen. Huomasin tuossa viikonloppuna senkin että jos on tullut kaksi tekstiviestiä niin näytössä lukee 2 Uusi tekstiviesti (tjsp) eli ei osaa käyttää monikkoa. Tämä siis vain sivuhuomautuksena.

Kun nyt kerta tiedän mistä on kyse niin voin varautua, ettei tarvii enää valittaa... :)

Mistähän sitä palautetta Samsungille menis, kävisivät tätä palstaa lukemassa...

11. Kinkkujuusto

Kinkkujuusto

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung S7 edge
    Juu samaa juttua ihmettelin joskus kun salaisesta soitetaan niin tulee pidossa. Joskus tapahtuu semmostakin kummaa että jos joku soittaa niin ensin tulee se "tin tin tin TIN" ääni (tulee aina kun vaikka poistaa jotain) ja sitten soitoääni. Erikoista :p

Jaa tämä viestiketju