1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E-700 Gigantista

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja thorn, 8/7/04.

1. thorn

Tykkäykset:
    0
    Hain tuollaisen E-700 Gigantista ja mukana ei tullut Suomenkielistä käyttöohjetta, onko tämä ihan normaalia?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On Gigantista ostetuille puhelimille. Lain mukaan pitää tulla mukana suomenkieliset ohjeet, eli voit vaatia ne veloituksetta.

3. thorn

Tykkäykset:
    0
    Oletko joskus itse ostanut Gigantista, vai mistä tiedät?

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lukenut muidenkin kirjoittamia juttuja ja keskustellut ihmisten kanssa.

5. zeniitti

zeniitti

Tykkäykset:
    0
    Allekirjoitan tämän väitteen.
    Jos suomesta ostat jokun laitteen, siinä _pitää_ olla suomenkieliset käyttöohjeet mukana.

Paitsi poikkeuksen taitaa tehdä tietokoneen komponentit. Niissä ei kyl ikinä oo ollu suomiohjeita.

Eli soittoo Giganttiin ja vaatimaan suomiohjeita. Jos ei muka läydy uhkaa eka kuluttaja-asiamiehella ja jos sekään ei toimi usuta Karpo kimppuun.

6. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    No Gigantti kai tuo osan puhelimist muualta kuin suomesta niin sen takia ei ole pakosti suomenkielistä ohjetta mukana. Eipä siit ainakaan mulle mitään haittaa oo ollu kun toi englanti sujuu ihan hyvin.

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Suomenkieliset ohjeet on oltava joten käy vaatimassa ne.

Itse möin pari viikkoa sitten 2kpl samsungeja joissa ei ollu suomen ohjekirjaa, paketit sinetöityjä joten ei voi tarkastaa ennen myyntiä. Otin tukkuriin yhteyttä ja vaadin ne ja tän viikon tiistaina manuaalit tuli veloituksetta postissa. Eli kyllä ne saa myyjä hommattua jos viitsii vaan.

9. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Juu tottakai ne saa jos vaan menee sinne Giganttiinkiin sanoo asiasta. Mut en tiedä tekeekö niil sit kuitenkaan mitään enään jos on kuitenkin tuo englannin kielinen kirjanen jo kädessä mut jos sil ei pärjää niin sit tietysti kannattaa hakee.

10. Sumula

Tykkäykset:
    0
    Tää On PeriaateKysymys.. SÄ MEET JA HAET NE. <- Piste

11. psaijai

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin E-700 puhelimen Gigantista ja siinä tuli mukana Suomen, Englannin ja Ruotsin kieliset ohjeet. Jokaiselle oma vihkonen.

Jaa tämä viestiketju