1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

E-100 Gigantista

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja RikuZ88, 23/6/04.

1. RikuZ88

Tykkäykset:
    3
    Onko joku ostanut e-100 gigantista ja millä hintaa mahtais saada?
    Tilasin puhelinkioskista E-100 jo 3 viikkoa sitten ja vielä pitäs odotella viikkoon 29 (ilmeisesti) ja alkaa pikkuhiljaa vituttaan vaan ku ei tuu puhelinta...

2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    E100:n ostosta Gigantista on puhuttu toisessa viestiketjussa: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?p=394972

Puhelinkioskin tilauksen voi perua milloin tahansa jos ei halua odotella. E100:a lähti tänään 2 kpl matkaan, mutta vielä on useita jälkitoimituksessa. Tavarantoimittajien toimitusarviot seuraavista toimituseristä vaihtelevat välillä viikko 27 (30.6) - viikko 29.

3. jankro

Tykkäykset:
    0
    Hankin eilen sieltä E710:n, hieman halvemmalla kuin verkkokaupassa. Sanot vaan missä on halvemalla ja yleensä saat hieman halvemmalla.

4. ipa

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin gigantista. Pyysivät 295€ tästä, mutta sanoin "verkkokaupasta tuon saman puhelimen kyllä 255€". Siinä sitten myyjä katsoi verkkokaupan sivuilta ja huomasi, että olin oikeassa. Myyjä laski, että 7€ postikulut + 255 on 262€, joten sain tämän gigantista 260€ hintaan. :)

5. jankro

Tykkäykset:
    0
    Hain sitten samalla taktiikalla vaimolle E100:en Gigantista.
    Naismyyjä vetosi siihen että Verkkokauppa ei ole "oikea" kauppa ja he eivät lähde kilpailemaan näiden kanssa.
    Ihmettelin hänelle, että itse olin ostanut E710 joitain viikkoja aiemmin juuri verkkokaupan hinnalla, johon hän että "hae sitten sieltä"...

No, sitten soitto myymälän päällikölle ja hetken kuluttua myyjä soittaa minulle ja ehdottaa "kompromissia" verkkokaupassa 235 gigantissa 295 ja heidän alin kompromissi hinta oli 250.

Eli ei kannata luottaa Gigantin hintatakuuseen, he saavat sorvata sitä tilanteen mukaan miten sattuu.

6. ipa

Tykkäykset:
    0
    No sait jokatapauksessa halvemmalla kuin minä :D
    Verkkokaupassa hinta laskenut.. luulisi ennemminkin, että nousee tai pysyy samana sillä puhelimen valmistus on lopetettu, ja sillä on silti kysyntää.

Jaa tämä viestiketju