1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DnaGPRS hinta-arvio GALLUP (Uuden hinnaston mukaan 4/2003)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja coltrain, 22/5/03.

1. coltrain

Tykkäykset:
    0
    Lopetin DnaGPRS:n hintamuutoksen vuoksi.

Lopetuksen yhteydessä ystävällisesti tarkastivat paljonko olisi lasku ollut Huhtikuu / 2003 uuden hinnoittelun mukaan.

Huhtikuu 2003 "Uudella hinnoittelulla olisi maksanut minulle":
    586 EUROA

2. Tirppa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Nexus
    Jhoo, kyllä se raja olisi voinut olla vaikka 500Mt kk. Sinun tapauksessa taisi olla joku 570Mt siirretty (jos en ihan persiilleen laskenut). Mutta näin. Eipä taida silti olla jatkuvaan käyttöön halvempaa kuin DNA GPRS.

3. coltrain

Tykkäykset:
    0
    Pahinta tuossa on se, että tuo Huhtikuu oli ihan tavallinen kuukausi (ja tavallista hiljaisempi) eli ei mitään downloadeja vaan päivittäistä webbailua.

4. Tirppa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Nexus
    Olisihan se ehkä se 500Mt ollut turhan roimasti. Mutta miusta se 200Mt ois ollut esim. fiksu. Olisi meillä myyjillä ollut kiva valtti. 2x niin paljon kuin kilpailijat. =)

5. boikotoija

Tykkäykset:
    0
    Ompa Edullinen ??!!?!?!

Mulla on viime lokakuusta siirrettyä dataa 3262Mt.
    Siitä kun ottaa ne 8kk 100Mt pois, olisi maksettavaa enää 2462Mt. Ja tuo kertaa 1,22 ?gee On edulliset 3003 Euroa + ne perusmaksut 8 x 16,65 ?.

KÖYHÄT KYYKKYYN!(taidampa itsekin hieman kyykistyä)

Ja DNA lähtee.

6. huppu

Tykkäykset:
    0
    DU-Meter mukaan minulla mennyt viimeksi kuluneen viikon aikana 103Mb, joka on ollut minun normaalia internetin käyttöä.

Joten tulevalla hinnoittelulla voisi surffailla vain joka neljäs päivä tai sitten yhden viikon kuukaudessa.

Taidanpa siirtyä Markantalon tarjoamaan radiolinja primetime liittymään :
    klo 18-06 kiinteä GPRS hinta 10e/kk.

http://www.markantalo.fi/primetime.php

7. Tirppa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Nexus
    Mb? vai MB? Jos ei tiedetä eroa niin käytetään sitten vaikka Mt. pikku-b viittaa bitteihin, jolloin tuo 103Mb on noin 12 Megatavua. Elikkä mitä se DU-meter oikeasti sanoo? =)

8. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Turhaa pilkunviilausta?

Onneksi on ADSL eikä tarvitse GPRS:ää käyttää... 70e/kk 8Mbit/1Mbit ja dataa liikkuu kuukaudessa ~500GB. Voi kun OPOY innostuisi laajentamaan VDSL aluettansa.

9. huppu

Tykkäykset:
    0
    Turhaa pilkunviilausta tosiaan. Tarkoitus oli laittaa tuohon iso B-kirjain. Viestin kirjoittamisen jälkeen arvelinkin, että joku varmaan huomauttaa asiasta ja niinhän siinä kävi. Tiedän kyllä hyvinkin eron MB ja Mb välillä.

Minun viikkosurffaus oli siis 103 MB DU-Meter mukaan viime viikolla..

10. Deano

Tykkäykset:
    0
    Itse tutkiskelin myös tuossa Dumetrin tekemiä tilastoja ja viikottaiset datamäärät ovat väliltä 50mt - 100mt.
    Parhaina päivinä dataa on siirtynyt joku 30 megatavua, hiljaisimpina saldo on jäänyt vain 2-3 megatavuun, jolloin olen lähinnä idlannut ircissä.
    Eli jos kertoo tuon viikottaisen 50 megatavun neljällä, tulee kuukaudessa suunnilleen 200megaa, eli 16.65e/100mt ja 100mt*1.22e = n.140 euroa
    Eli ei kiitos, en edes ole warettaja, joten 100 megatavua on AIVAN LIIAN VÄHÄN.
    Tuon rajan nosto 200 megaan auttaisi enemmän kuin dna:n pomot uskoisivatkaan.
    Eli gprs menee sulkuun kesäkuulla, ja ihan vittumaisuuttani taidan sulkea gsm-liittymänikin, pitäköön tunkkinsa.

Jaa tämä viestiketju