1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA yhteydessä lähteviin asiakkaisiin...

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Nemaskus, 1/4/04.

  1. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    Heh heh. kylläpäs meinaa naurattaa:

    Tekasin tuossa vajaa viikko taakseppäin asiakkaalle numsin DNA:lta Soneralle. Nyt kyseinen asiakas tuli kertomaan että seuraavana päivänä sopparin teon jälkeen dna:lta oli soitettu ja ehdotettu seuraavaa:
    "Meille on tullut tieto että olette vaihtamassa operaattoria, soitimme tässä tarjotaksemme sinulle 60e puheaikaa jos päätätte jäädä meidän asiakkaaksemme". Asiakas oli kieltäytynyt tarjouksesta, ja puhelu oli jatkunut dna:lle tyypilliseen malliin:
    "No eihän teillä nyt kannata vaihtaa tätä liittymään, saatte sentään 60e puheaikaa... eihän se kannata vaihtaa... ei se nyt missään nimessä kannata... jne.". dna:n asiakaspalvelija oli jatkanut inttämistä siihen asti että asiakas oli joutunut lyömään luurin korvaan... :D

    Täytyy kyllä myöntää että aika naurettavaksi menee tuo dna:n toiminta, asiakaskato valtava: keinot ovat sitten tuota luokkaa.

    Onhan dna:n myyntikeinot ennenkin olleet aika tahdittomia, mutta tuollainen menee jo vähän yli. :D

    Onko tuollainen ihan normaalia toimintaa teidän mielestä? Kommentteja...



    Edit; Otsikkoa muokattu pyynnöstä t:Jussi
     
  2. shadow

    Liittynyt:
    10/4/03
    Viestit:
    755
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Tuohan kuulostaa aiavn naurettavalta, että jollekkin maksetaan palkkaa siitä, että soittelee asiakkaile jotka vaihtamassa operaattoria ja yrittää saada jäämään DNA:han...
     
  3. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Naura sitten niin paljon kuin ikinä jaksat. Naura oikein kunnolla! Niin että naapuritkin kuulevat!
     
  4. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    On Dna tuota aiemminkin harrastanut ja ei varmaan ole ainoa operaattori, joka sitä harrastaa. Sinänsä mielestäni ihan normaalia toimintaa.
     
  5. Paula-99

    Liittynyt:
    29/11/03
    Viestit:
    142
    Tykkäykset:
    0
    Olisihan DNA voinut tuonkin asiakaspalvelijan palkata vielä nykyisiä (jäljellä olevia) asiakkaita palvelemaan, jotta hommat luistaisivat, mutta että vingutaan lähtevien perään.... Kyllä on todella naurettavaa tai oikeastaan säälittävää!

    Ei kuitenkaan mitään uutta, kun juuri tuosta operaattorista puhutaan, mistään en enää ylläty.
     
  6. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    No jaa, eipä tuo mitään kaikkein palkitsevinta hommaa ole tehdä, mutta kuten Ammattilainenkin totesi - ei muutkaan operaattorit ole tässä asiassa sen parempia vaan kaikilta soitellaan perään.
     
  7. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Merkillistä onkin se, että vain dna:n osalta tuo toiminta on kohtuutonta.

    Mautonta muutenkin se vahingonilo, mitä täällä usein näkee.
     
  8. paul_a Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    Re: Kuolevan operaattorin hätähuuto? DNA vetää viimeisiään..

    Mulle tarjottiin 90 :)
     
  9. Pappa-Smurffi

    Liittynyt:
    14/1/04
    Viestit:
    338
    Tykkäykset:
    0
    Vain puheaikaa, vai puheaikaa + tekstiviestejä?
     
  10. walta

    Liittynyt:
    26/5/03
    Viestit:
    59
    Tykkäykset:
    0
    Onpas taas julkisuus hakuinen otsikko laitettu millä ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa...
     
  11. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    No voi anteeksi otsikkoni. Siltä tuo vaan minun silmissä vaikuttaa, kun en muilta operaattoreilta tuollaista toimintaa ole koskaan kuullut. Sehän ei tietenkään sitä tarkoita etteikö sitä tapahtuisi. Tahtoo vaan nuo dna:n jutut aina vähän repästä yli, ainakin tämän asiakkaan kohdalla.
     
  12. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    Jep niin nauran. Asiakasta vaan ei naurattanu yhtään.
     
  13. Senior_TG

    Liittynyt:
    15/7/02
    Viestit:
    586
    Tykkäykset:
    0
    ihmeellistä dna teilaamista joka puolella, tuntuu kuin pgone ois vaihtunu nimeä dna:ksi...ja kuten todettua myös ainakin sonera on soitellut perään ja tarjonnut puheaikaa..
     
  14. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    En ole sen kummemmin dna vastainen kun myönteinenkään. Enkä teilaa dna:ta. Tämän olen kuullut ja sitä ihmetellessäni katsoin tarpeelliseksi sen postata tänne muidenkin ihmeteltäväksi. Henk. koht. kaunaa ei ole dna:ta vastaan, paitsi ehkä se että luvatut puheajat jäi aikoinaan saamatta.
     
  15. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Tuon edellisen jälkeen et ole oikein uskottava. Varsinkin kun olet kilpailevaa operaattoria myyvän ketjun palveluksessa.
     
  16. Senior_TG

    Liittynyt:
    15/7/02
    Viestit:
    586
    Tykkäykset:
    0
    ja kyllähän entinen operaattorilla on mielestäni velvollisuuskin tarjota jotain uutta jos asiakas on vaihtamassa, eihän se asiakas siinä mitään menetä jos hänelle tarjotaan puheaikaa. asiakas kumminkin itse valitsee oman operaattorinsa...
     
  17. demos Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    10/6/03
    Viestit:
    622
    Tykkäykset:
    40
    Mitah? Miten niin?
     
  18. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    No jos meinaa lähtevistä asiakkaistakin jotenkin "taistella", vai pitäisikö vain tyytyä kohtaloon ja laittaa samantien vaikka lappu kokonaan luukulle...
     
  19. arivi Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/7/02
    Viestit:
    7875
    Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itse ainakin soitin DNA:lle ennen kuin lähdin ja kysyin mitä tarjoavat jos jään. Ei mitään, oli vastaus. Siirsin kaksi liittymää Soneralle ja ei aikaakaan kun jo soittelivat perään ja tarjosivat yht. 120e puheaikaa. No, myöhäistähän se enään siinä vaiheessa oli. Olisivat vain kiltisti maksaneet kysyttäessä, niin ehkä olisin vieläkin siellä. Toisaalta eiväthän he niin voi toimia, kaikkihan sinne ryhtyisivät soittelemaan ja vaatimaan puheaikaa :) RL:lla tämä soittamalla saatava etu (6kk:tta ilman kk:simaksuja) on muuten aika monella onnistunut.
     
  20. Nemaskus

    Liittynyt:
    30/3/04
    Viestit:
    123
    Tykkäykset:
    0
    Olen kilpailevan operaattorin palveluksessa, en ketjun. Mutta se ei sitä tarkoita ettenkö osaisi olla puolueeton näissä asioissa. Ja todellakaan henkilökohtaista kaunaa ei ole dna:ta vastaan, enkä myöskään työni puolesta sitä mollaa. Tuo toiminta meni vaan lähinnä naurettavaksi asiakkaan kiusaamiseksi. Eihän tietenkään dna:lla ole mitään menetettävää: joko asiakas suuttuu ja jatkaa vaihto-operaatiota, tai sitten kyllästyy jankuttavaan soittajaan ja peruuttaa operaattorivaihdon. Silti törkeää, oli miten oli.
     

Jaa tämä viestiketju