1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA WAP GRPS: Not acceptable

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja sopivatunnus, 13/1/03.

1. sopivatunnus

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys,

tässäpä pari linkkiä, joilla DNA WAP GPRS ei toimi ainakaan minulla:

wap.sonyericssonmobile.com
    wap.esato.com
    www.matkapuhelininfo.com/wap

Käpälänä T68i, tuloksena "Not acceptable". Mites muilla?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
  3. sopivatunnus

Tykkäykset:
    0
    Oolrait

Heh, yrittivät väittää, että ko. sivut eivät ole "wap standardin mukaisia" ;)
    Mielestäni DNA:n pitäisi ilmoittaa webbisivuillaan, että heidän gateway:nsä sekoilee.

Tiedätkö mistä ko. virhe johtuuko, url redirecteistä vai puuttuvista
    content-typeistä? Tuskin ainakaan siitä, että ko. sivustot puskisivat xhtml:lää...

4. Echoes

Tykkäykset:
    0
    Ihan sama juttu mullakin: "not acceptable". Mikähän tässä lienee syynä, osaisko joku kertoa? Mulla tassuna Siemens C55.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: Oolrait

url redirect lakkas toimimasta reilu kuukausi sitten DNAlla. ja ehkä joskun WAPin alkuaikoina se ei välttämättä toiminut joka paikassa, mutta kyllä nykyään läheskaikkialla, ja kun ko yhtiönkin yhdyskäytävässä on toiminut enen.

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    www.matkapuhelininfo.com/wap/ toimii minulla ainakin, muut eivät toimi. Puhelimena Panasonic GD87 ja palveluna tuo wap gprs. Kyllä täytyy sanoa, että olen erittäin pettynyt tuohon wap gprs:ään ja muutenkin koko operaattoriin.

Äsken mms-ongelmasta jonotin aluksi 24min tekniseen tukeen, puhelu meni automaattisesti aspaan. Toisella kerralla jonotin 15min samaan paikkaan ja edelleen meni aspaan, josta sitten tyttö teki vikailmoituksen. Puheluita katkeilee, mms-viestit eivät tule perille ja muita ongelmia uugh! (näin OT:nä)

Jaa tämä viestiketju