1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA DNA-verkossa häiriöitä 19.3.2008?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Panu, 19/3/08.

1. Panu

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    DNA:n verkossa on ollut tänään aamupäivällä aika kovasti häiriöitä. Useammalla puhelimella olen kokeillut, mutta samat ongelmat vaivaa. Välillä puhelin näyttää ihan hyvää verkonsignaalia, mutta välillä häviää kuuluvuus.

Onko muilla havaintoja tai tietoa asiasta. DNA:n asiakaspalvelussa eivät ainakaan osanneet sanoa mitään.

Edit: Niin siis Tampereen suunnalla...

2. J.J-75 Bannattu tunnus

0   0   0

Tykkäykset:
    230
    Jos on useammalla puhelimella häikkää.. mikset kysy mitä ne touhuaa, aspasta?

3. Panu

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Juu, tottahan minä sieltäkin aspastakin kysyin. Eivät osanneet sanoa suoraan mitään syytä. Kiittivät vain ilmoituksesta.

4. jaakko

jaakko Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Nyt löytyi tiedote:

Tampereella ja Tampereen ympäristössä häiriöitä matkaviestinliikenteessä

Tampereen seudulla on häiriötä matkaviestinliikenteessä. Häiriöt koskevat sekä GSM- että 3G-verkkoa. Vika arvioidaan saatavan korjattua lähituntien aikana.

5. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    3   0   0

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Ddoh, ehdin jo asentaa puhelimeen uuden ROMinkin kun olin just eilen illalla uuden asentanut, eikä meinannu puhelin löytää 3g-verkkoa ollenkaan, niin tietenkin ajattelin että johtuu siitä:) No, hyvä tietää että olikin vaan tuosta kiinni. Näköjään löytää tuo Farian WM6.1 3g:n nyt.

Jaa tämä viestiketju