1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA sekoilee puheaikahyvityksissä!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Chilavert, 22/1/04.

1. Chilavert

Tykkäykset:
    0
    Kesäisen laskutusjärjestelmän uudistuksen tuloksena joulukuun 2002 kampanjassa myönnettyä puheaikaa ei hyvitetä enää kalenterikuukausittain, niinkuin ennen uudistusta, vaan laskutuskausittain.
    Ja tietenkin unohtui ilmoittaa asiakkaille. Tarkoittaa sitä, että puheaikahyvitykset menivät hiukan eri tavalla kuin itse seuraamalla luuli. Eli siis reklamaatio lähtee DNA:lle. Taas kerran...

Voi ei DNA... Kaikki mikä on mahdollista mennä pieleen DNA:n laskutuksessa, myöskin menee.
    Seven / PGone- sekoilut alkaa tuntua loogisilta ja selväjärkisiltä DNA:n touhuun verrattuna.
    Kuinkahan kauan he arveleevat asiakkaiden pinnan kestävä tällaisen sekoilun tuloksena?

2. kataja

Tykkäykset:
    0
    Pistit sitten ihan uuden aiheen.

Onkohan kommenttisi kaltaista tietoa jo käsitelty jossakin aiheessa?

3. Chilavert

Tykkäykset:
    0
    Aihe on uusi tärkeä ERILLINEN osa DNA-sekoilussa että katsoin perustaa uuden topiikin.
    Käsittelee siis eri sekoilua kuin noissa aiemmissa.

4. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Teeppä sitten otsikosta hieman kuvaavampi, niin tällä ketjulla saattaa olla tulevaisuuskin.

5. Chilavert

Tykkäykset:
    0
    Kelpaako otsikko nyt ?

6. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Onko tämä käytäntö ollut voimassa kesästä lähtien? Tiedän tapauksen jossa DNA:lta tuli odotettua isompi lasku ja asiakas luuli sekoittaneensa itse, mutta nyt voikin olla asiakas oli oikeassa.

7. sorsa

Tykkäykset:
    0
  8. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kappas vain, olin juuri itse avautua aiheesta kun sain Dna:lta 8,49 euron laskun (kokonaissumma 39,38, josta vähennetty 30,89), vaikka olen tasan varma, etten 4kk ajalta yhteensä ainakaan yli eurolla ole noita kuukauttaisia rajoja ylittänyt. Olen siis pitänyt tarkkaa kirjaa laskusta ja kyseessä nimenomaan tuo joulukuun kampanja, jossa on sääntöjen mukaan on 10€/kk hyvitys elo-marraskuun ajalta.

Pitänee itsekin reklamoida. Järin suuresta summasta ei ole kyse, periaatteesta kylläkin. Dna:lle jo tiedä kuinka monennen kerran Joensuun suunnasta tällaiset terveiset: [​IMG]

9. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    13 minuutin odottelun jälkeen pääsi Dna:n aspaan läpi. Sellainen kuva tosiaan tuli, että ovat muuttaneet systeemiä kesken kaiken niin, että puheaika ei tulekaan kuukausittain vaan laskutuskausittain (joka mulla katkeaa aika tarkkaan kalenterikuukauden puolivälissä).

Noh, aspan setä oli ihan ystävällinen ja lupasi lähettää puheluerittelyn ilmaiseksi. Sen pohjalta voin sitten reklamoida. Maksuaikaa laskuun tuli myös kuukausi lisää, mutta uskoakseni koko lasku on aiheeton. Kattellaan. Nyt tuli sentään jo vähän parempi mieli. ;)

10. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Minä taas testaan dna:n sähköpostitse tapahtuvan asiakaspalvelun toimintaa. Viikon verran olen nyt vastausta odotellut.
    Eräpäivänä 8.2. sitten jonottelemaan puhelimeen. Onneksi on vielä toi dna041.

11. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Samoin, vielä ei ole kuulunut 20.1 lähetettyyn sähköpostiin automaattivastausta enempää.

12. jogilius

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei hajua, pitikö olla kalenteri- vai laskutuskuukausittain, mutta tässäpä sitä tuli lasku, eikä ole mitään hyvitetty, vaikka 10 jöröö pitäis olla per kuukaus 9 kuukauden ajan. Pakko kai tonne on soittaa.

ed: vastaako noi ollenkaan noihin meileihinsä? Koetin eka, josko meilitse tulis tulosta, vaan eipä oo näkyny vastausta.

13. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Millos olet liittymän ottanut?

Hyvä kysymys. Viikon verran on odoteltu, ei vielä ole toivoa kokonaan hukattu... ;)

14. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    Jos sillä laskulla on joulukuun kuukausimaksu, ei sillä laskulla kuulukaan olla puheaikaetua. Ks. kampanjaehdot.

15. jogilius

Tykkäykset:
    0
    Vasta marraskuun alusta vaihtu, mutta DNA:nkin sählinkien vuoksi siinä kesti niin kauan, alunperin lähin vaihtamaan sitä jo elokuussa, ja sen takia luvattiin 9 kuukauden puheajat.

Hmm... ok, no siis tolla laskulla on enemmän marraskuuta kuin joulukuuta, ei sen tarkemmin eriteltynä puheluita, mutta kuukausmaksuista 2,56 e marraskuuta ja 3,20 joulukuuta, mutta puhelujen laskutus katkee tässä laskussa jo 12.12.2003. Missäs noi kampanjaehdot voisi... ai nii, onhan noita tossa paperilla kai jossain.

16. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Kaksi viikkoa mennyt eikä vastausta. Toivokin alkaa olla mennyttä -> huomenna jonottamaan aspaan puhelimitse.

17. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Itselleni tuli vastaus perjantaina 30. päivä, kyseessä oli liittymän irtisanominen. Viestin olin lähettänyt heille tiistaina 20. päivä.

18. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Noniin, vartin jonotuksella selvisin.

Asiakaspalvelija tosiaan vahvisti sen, että puheajat tulevat nykyään laskutuskausittain, ei kalenterikuukausittain niinkuin kampanjan ehdoissa joulukuussa 2002 luvattiin.
    Kun aloin tästä valittamaan, siirsi hän vastuun laskutuksen puolelle ja pyysi odottelemaan heidän sähköpostivastaustaan. Laskun eräpäivää siirrettiin kahdella viikolla.

No, odotellaan sitten vielä sähköpostia...

19. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuluttaja-asiamieskin oli kuullut DNAn laskutushärdelleistä. Käski pistää kirjallisena kaikki valitukset ja pyytää myös vastaus kirjallisena. Tietty kopio lähetetystä kirjeestä itelle mahdollisiin ongelmatilanteisiin.

Ajattelin itsekkin kokeilla ensin tuota sähköpostia, mutta jossei viikkoon kuulu mitään niin lähetän kirjallisen reklamaattio. Ihmetyttää vain että noin vuosi on luvattu tyyliin "nyt keväällä korjattiin laskutus - kesällä vaihtui järjestelmä - syksyllä korjattiin laskutus - tammikuussa laskutus alkaa pelata" että saataisiin laskutus korjattua, mutta mitään ei tapahdu.

En ole aikaisemmin kuullut yrityksessä Suomessa, jolla on ollut näin kauan näin paljon ongelmia näin monen ihmisen kanssa, ja josta on valitettu näin paljon.

Surullista.

20. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Dodiih. Dna lähetti puheluerittelyt jo loppuviikosta, mutta vasta äsken sain aikaiseksi sitten tutkia niitä laskimen kanssa. Ja oikeassa olin: oikea laskun summa olisi 0,44 €, ei 8,49 €. Vain yhden kalenterikuukauden aikana liittymää oli käytetty yli 10 eurolla (elokuussa 10,44 €).

Eli nyt pitäs sitten varmaan reklamoida tuosta, että ovat muuttaneet puheaikahyvitysten toimintatapaa kertomatta siitä edes asiakkaalle. Kellään mitään tietoa, että miten tuo reklamointi pitäisi käytännössä tehdä vai lähetänkö vaan yksinkertaisesti tuon erittelyn takaisin, kirjoitan sitten siihen ne kalenterikuukausittaiset summat ja totean, että väärin meni?

Jaa tämä viestiketju