1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna nettiyhteys pätkii

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja -harri-, 22/3/09.

1. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Eli käytössä Nokian 6110N joka datakaapelilla koneessa (Vista) kiinni ja dna:n 3G verkko käytettävissä.. Yhteys ei varsinaisesti katkea vaan menee jumiin aina välillä ettei dataa liiku mihinkään suuntaan. Yhteyden katkaisu ja uudelleenyhdistys auttaa. Tosi ärsyttävää!
    Kellään vinkkejä mitä vois koittaa tehä?

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4713
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Puhelimen ja tietokoneen olet bootannut? Koneissa uusimmat softat?

3. gringo80

Tykkäykset:
    0
    mulla tapahtu tota samaa hesassa (dna). Kyllästyin ja vaihdoin sitten elisaan, nyt ollut elisa muutaman päivän ja toimii kuin junan vessa.

Jotkut sanoneet et saunalahdella olis sama ongelma?

eli ei välttämättä laiteongelma vaan operaattorin vaihto saattaa auttaa.

4. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mulla toimii dna paremmin, kuin saunalahti turussa. Alue kohtaisia eroja varmaan löytyy puolin ja toisin operaattoreilla.

5. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Yep, samasta asiasta kärsitään. Ikäänkuin yhteys ei jaksaisi pitää yllä HSDPA yhteyttä vaan se tipahtaisi tavalliseen UMTS nopeuteen jossa Datasiirto nopeus hyvin paljon alhaisempi kuin HSDPA:lla.
    Itselläni odotettavissa operaattorin vaihto kuukauden kuluttua joten eiköhän se sillä ratkenne, ainakin toivon niin.

6. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Ilmeisesti vika löytyypi laite päästä, nyt käytän walking hot spot ohjelmalla kännyä modeemina ni homma toimii hyvin mut kun lyö pc suiten kautta ni homma lopahtaa heti alkuunsa. Piiiiitkä miinus Nokialle :(

7. Samppar

Tykkäykset:
    0
    Minulla kans pätki yhteys samallalailla... Modeemina oon käyttäny Nokia 6210 Navigatoria ja ongelma oli se että kännykkä kuumenee modeemi käytössä niin paljon, varsinkin akku, että se pätkii yhteyttä.. Kun huomasin sen niin sen jälkeen olen ottanut aina kännykän takakuoren irti ja laittanun kännykän aina näyttöpuoli alaspäin pöydälle että akku ei kävis niin kuumana.. eipä ole enää pätkiny..

8. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    Minulla käytössä dna:n matkanetti ja vodafone e220 mokkula johon olen päivittänyt uusimman firmwaren, jonkä jälkeen alkoi ongelmat.
    Yhteys pätkii jatkuvasti. Ja en ole välillä saanut yhteyttä toimimaan kun verkkoyhteyksien kautta yhdistämällä.
    Välillä katkeaa kun jonkin aikaa käyttämättä ja välillä vaikka nettiä selailenkin. Ei mitään loogisuutta. Ja aivan sama onko 3g alueella vai gprs alueella mökillä.
    Tosi raivostuttavaa!
    Ja kone on miniläppäri Acer ja xp käyttis.

9. tonyabc

Tykkäykset:
    0
    Minulla myös, ei toimi yhtään :(

10. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Onkohan tietoa mistä tämä nyt sitten johtuu.. Nykyään tekee semmosta tuon 6110navin ja dna:n kans että yhteys jumahtaa aika helposti,vähänkään jos raskaammin nettiä käyttää esim katsoo videoita yms. No siihen auttaa sitten kun käytän puhelimesta virrat pois. Tosi ärsyttävää tuon kun joutuu tekemään parhaimmillaan viiskin kertaa päivässä. Pc suite on uusin jos sillä on vaikutusta.. Tuntuu että ongelma voi liittyä myös bluetooth yhteyteen,koska bluetooth yhteys katkiaa tuossa samalla..
    Tosin kaapelilla käytettäessä ilmenee myös tuota katkomista..

11. Nicula

Nicula

Tykkäykset:
    0
    Itsellä myös aiheutuu yhteyden pätkimistä kun käytän puhelinta kaapelin avulla modeemina, mutta kun siirryin JoikuSpottiin niin ei ole enää kertakaan 3 kk aikana pätkinyt. Eli PC Suitessa jotain häikkää mutta olisi se kyllä ihan mielenkiintoista tietää että mistä johtuu.

12. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Vahvistan myös asian että pätkiminen johtuu puhelimesta.. Huawei E220:lla yhteys toimii tosi hienosti eikä katkeile.

Jaa tämä viestiketju