1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n surkuhupaisa "asiakaspalvelu"

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Chilavert, 29/5/03.

1. Chilavert

Tykkäykset:
    0
    Seuraavassa karmeaa tarinaa tosielämästä, eli tarinaa DNA:n asiakaspalvelusta.

Kirje postissa minulta DNA:lle 26.2.2003

DNA - Finland Oy
    Laskutusneuvonta
    PL 58
    15101 Lahti

Xxxxx Xxxxxxx
    yhteystiedot

Minulla on ollut DNA gprs-internetyhteys 28.1.2003 alkaen. Käytän yhteyttä kotiosoitteessani. Yhteyden kanssa on ollut ongelmia jatkuvasti. Ensimmäinen viikko oli yhtä takkuamista, yhteys toimi harvoin, joinain päivinä yhteyttä ei ollut kuin 1-2 tuntia. Kuulin että teillä oli menossa jonkinlainen laitteistopäivitys niihin aikoihin.
    Helmikuun alusta helmikuun 22 päivään yhteys alkoi toimimaan kohtalaisesti, lukuunottamatta ilmeisiä ruuhka-aikoja joka päivä n. klo 15-22.

Nyt 23.02 klo 04.00 alkaen en ole saanut yhteyttä nettiin ollenkaan, lukuunottamatta 25.02. n. klo 06.00 todella hidasta yhteyttä n. ½ tuntia. Joten yhteys on ollut kadoksissa yhteen menoon jo lähes kolme vuorokautta ja jatkuu ties miten kauan. Tein ensimmäisen vikailmoituksen asiakaspalveluunne 25.02.

Olen toiminut näiden gprs-yhteyksien kanssa todella paljon joten tiedän että vika ei ole minun koneessani tai minun koneeni asetuksissa. Niitä en ole muutellut sen jälkeen kun yhteys alkoi pätkimään 23.02. Ja asiakaspalvelunne mukaan teidänkään päässänne ei ole tehty mitään joka vaatisi asetusmuutoksia. Minulla oli joulukuu 2002 - tammikuu 2003 välillä vastaavanlainen yhteys Telialta joka toimi loistavasti DNA:han verrattuna. Harmi vain että he hinnoittelivat itsensä ulos. Telia oli nopeampi ja toimi myös klo 15.00 - 22.00 välisenä aikana, (ilmeisesti ruuhka-aika ?) jota DNA ei ole tehnyt koskaan kunnolla.

Palvelunne on kyllä halpa ja tiedän että halpaa ja hyvää ei yleensä saa missään asiassa. Mutta joku raja palvelun huonoudessakin on asiassa josta pitää maksaa jotain. Kolmen vuorokauden yhtämittainen katkos yhteydessä on aiheuttanut minulle jopa kustannuksia kun en ole päässyt normaalisti mm. pankkipalveluihin.

En aio missään tapauksessa maksaa täyttä hintaa palvelustanne joka on suoraan sanoen ala-arvoista. Joten vaadin gprs kuukausimaksun hyvittämistä ainakin kahdelta kuukaudelta tähän mennessä ja jos ette saa yhteyttä toimimaan yhtään paremmin, en näe syytä maksaa yhtään mitään.

Pyydän kirjallista vastausta asiaan.

Terveisin
    Xxxxx Xxxxxxx
    yhteystiedot

Sähköposti minulta DNA:n asiakaspalveluun 24.3.2003:

Tervehdys !

Lähetin teille 26.2.2003 kirjepostina valituksen gprs:n toimivuudesta. Siitä on nyt 3,5 viikkoa. Vastausta ei ole kuulunut !? Pidättekö asiakkaitanne idiootteina joille ei tarvitse vastata mitään ? Sellainen vaikutelman minulle tulee...
    Laskun kyllä näköjään osaatte lähettää (tänään 24.3 tuli postissa), eli raha kyllä tuntuu kelpaavan mutta ei minkäänlainen palvelu asiakkaille ei tule teille mieleen ?

Alla kopio siitä ensimmäisestä kirjeestä.

Haluaisinkin että viimeinkin vastaatte näihin molempiin kirjeisiin.

Ihmetellen asiakaspalveluanne
    Tv.
    Xxxxx Xxxxxxx
    yhteystiedot

Vastaus sähköposti DNA:lta 24.3.2003:

Kiitos yhteydenotostasi!

Olemme vastaanottaneet viestisi ja
    palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Ystävällisin terveisin

DNA Finland Oy
    Asiakaspalvelu

Sähköposti minulta DNA:n asiakaspalveluun 2.4.2003:

Teitä ei tunnu edelleenkään ihmeesti kiinnostavan vastata asiakkaanne tiedusteluihin ? Surkuhupaisaa...
    Tiedustelisinkin seuraavaksi että 2.4.2003 erääntyvän laskuni eräpäivää on ilmeisesti siirretty koska ette ole vastannut kahteen kirjeeseeni ? Pyytäisin lähettämään varmistuksen eräpäivän siirrosta.

Xxxxx Xxxxxxx

Ps. Alla kopio kirjeestäni ja kysymykseni joihin ette ole vaivautuneet vastaamaan.

Vastaus sähköposti DNA:lta 2.4.2003:

Kiitos yhteydenotostasi!

Ystävällisin terveisin

DNA Finland Oy
    Asiakaspalvelu

Automaattiko siellä vastaa sähköpostiini ?
    Lukeeko näitä viestejä edes kukaan ?
    Voisitteko viimein vastata kysymyksiini ?

Xxxxx Xxxxxxx

Kiitos yhteydenotostasi!

Ystävällisin terveisin

DNA Finland Oy
    Asiakaspalvelu

Ok, nyt minulle riitti.
    Asiaa käsitellään seuraavaksi toista kautta.
    Jos vaikka sitten kiinnostuisitte asiakkaastanne sen vertaa että vastaisitte.

Terveisin
    Syvästi DNA:han pettynyt
    Xxxxx Xxxxxxx

Kiitos yhteydenotostasi!

Ystävällisin terveisin

DNA Finland Oy
    Asiakaspalvelu

Vastaus sähköposti DNA:lta 4.4.2003:

Hei Xxxxx!

Kiitos yhteydenotostasi ja antamastasi palautteesta. Olen todella
    pahoillani, ettet ole saanut vastausta lähettämääsi reklamaatioon ja
    sähköpostiviesteihin. Harmiksemme sähköpostimme on ollut ikävän
    ruuhkautunut. Reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä, ja
    ikävä kyllä myös niiden käsittelyssä on ruuhkaa.

Jotta voisin tarkemmin tutkia, missä vaiheessa lähettämäsi
    reklamaation käsittely on ja tarvittaessa siirtää laskun eräpäivää.
    pyytäisin sinua ystävällisesti kertomaan vielä

- dna-liittymäsi puhelinnumeron
    - syntymäaikasi ja
    - sopimusnumeron (laskulta).

Kiitos näistä tiedoista jo etukäteen! Jätäthän aiemmat viestit
    vastaukseesi.

Aurinkoista alkukevättä toivottaen

Xxxxx Xxxxxxx
    DNA Finland Oy /Laskutusneuvonta

Sähköposti minulta DNA:n asiakaspalveluun 4.4.2003:

Moi !

Viimeinkin joku ihminen vastaa. Siihen meni vaatimattomat 38
    vuorokautta.
    Toivottavasti asiani on käsittelyssä. Seuraavassa tiedot jotka pyysit:

044-xxxxxxx puhelinnumero
    xx.xx.xxxx synt.aika
    xxxxxx sopimusnumero

Pyydän ilmoittamaan mahdollisimman pian uuden eräpäivän laskulleni
    xxxxxxxxx
    joka erääntyi 2.4.2003.

Xxxxx Xxxxxxx

Vastaus sähköposti DNA:lta 4.4.2003:

Kiitos yhteydenotostasi!

Ystävällisin terveisin

DNA Finland Oy
    Asiakaspalvelu

Sähköposti minulta DNA:n asiakaspalveluun 7.4.2003:

Voisitteko vastata 4.4. perjantaina lähettämääni kysymykseen laskun
    eräpäivästä ?
    Vai kestääkö se toiset 38 vuorokautta, kuten kesti ensimmäinen
    vastauksenne ? Ja voisitteko vastata aiemmissa kirjeissäni lähetettyihin
    kysymyksiin viimein ? Ymmärtänette että en maksa laskuja yhtään ennen kuin olette
    vaivautuneet vastaamaan minulle ?

Kannattaisiko teidän panostaa hieman asiakaspalveluun jos aiotte pitää
    asiakkaanne ? Onko 38 vrk vastausaika normaalia teidän mielestänne ?

Xxxxx Xxxxxxx

Vastaus sähköposti DNA:lta 7.4.2003:

Kiitos yhteydenotostasi!

Ystävällisin terveisin

DNA Finland Oy
    Asiakaspalvelu

Vastaus sähköposti DNA:lta 8.4.2003:

Hei Xxxxx!

Kiitos ilmoittamistasi lisätiedoista. Olen pahoillani, että olet
    joutunut odottamaan vastausta sähköpostiisi näin kauan.

Olen nyt siirtänyt laskun xxxxxxxx eräpäivää. Uusi eräpäivä on
    22.4.03. Toivottavasti tämä GPRS-palveluun liittyvä asia saadaan
    selvitettyä ennen laskun uutta eräpäivää. Tällä hetkellä kyseinen
    asia on edelleen käsittelyssä ja sinuun otetaan yhteyttä sitten, kun
    asiasta saadaan lisätietoa.

Mukavaa viikon jatkoa toivottaen,

Xxxx Xxxxxxx
    DNA Finland Oy /Laskutusneuvonta

Sitten viimein DNA:lta saapui kirje 14.4.2003:

Hyvä Xxxxx Xxxxxxx

Kiitos yhteydenotostanne. Olitte lähettänyt kirjallisen reklamaation koskien ongelmaanne GPRS-yhteyden toimivuutta. Pahoittelen että tuon käsittelyyn on mennyt näin kauan.

Kyseiset ongelmat saattavat johtua siitä että kyseisellä alueella on paljon liikennettä verkossa, josta syystä GPRS-yhteyttä ei aina saa käyttöönsä aikavälejä.

Asiakashallintajärjestelmästämme löytyi tieto että olette ollut aikaisemminkin yhteydessä tuon yhteyden osalta. Pahoittelemme ongelmia joita Teillä on ollut tuon yhteyden toimimattomuuden kanssa ja laitamme tiedon laskutukseen että hyvitetään aiheutuneesta mielipahasta Teille GPRS-lisäpalvelun kuukausimaksu 16,65 euroa laskulta xxxxxxxx.

Katsomme että tämän kirjeen myötä olet saanut tiedon tuon GPRS-verkon ominaisuuksista ja jatkossa tämänkaltaisissa tapauksissa aihetta hyvityksiin ei ole.

Ystävällisin terveisin

Xxxx Xxxxxxx
    DNA-Finland
    Asiakaspalvelu / tekninen tuki

Asia näytti menneen niin kuin ajattelinkin, DNA tunnusti katkeilun "kuuluvan palvelunsa ominaisuuksiin". Vaikka minua jäi TODELLA kaivelemaan tuo asian vetkuttelu lähes kaksi kuukautta, päätin kuitenkin hyväksyä kk-maksun hyvityksen ja jättää asian siihen.

Mutta sitten 3.5.2003 DNA:lta saapui Maksumuistutus 16,65 eurolle ja laskun numero oli täsmälleen sama joka mainittiin hyvitettävän tuossa edellisessä DNA:n kirjeessä !! Kaikki muut laskut olen aina maksanut eräpäivänä. Kirje seuraavassa:

Hyvä asiakkaamme,

Kirjanpitomme mukaan alla mainittu laskunne on edelleen maksamatta. Kehoitamme Teitä maksamaan laskun välittömästi. Mikäli maksunne on jo matkalla, tämä muistutus on aiheeton. Jos haluatte tehdä maksusuunnitelman, pyydämme Teitä ottamaan yhteyttä luotonvalvontaamme.

Tässä vaiheessa minulta alkoi ymmärrettävästi käämit palamaan ! Lähetin DNA:lle kopiot kaikista asiaan liittyvistä laskuista ja kirjeistä ja laskun kuluistani. Saavat minun puolestani työntää koko GPRS-systeeminsä paikkaan jossa aurinko ei paista ! GPRS on nyt irtisanottu.

Kirje minulta DNA:lle postissa 9.5.2003 :

DNA - Finland Oy 08.05.2003
    Laskutusneuvonta
    PL 58
    15101 Lahti

Lähetitte minulle aiheettoman muistutuslaskun laskusta nro xxxxxxxx (16,65 euroa). Kyseisen laskun olette kuitenkin luvannut hyvittää minulle reklamaationi johdosta. Ohessa kopiot lähettämästänne laskusta ja kirjallisesti lupaamastanne hyvityksestä.
    DNA - liittymäni numero on 044-xxxxxxx

Ohessa myös lasku teille kuluista jotka aiheutuivat minulle todistaakseni että teidän muistutuslasku on aiheeton. Kulut ovat postitus- ja kopiointikuluja.

Jos haluatte tehdä maksusuunnitelman, pyydämme teitä ottamaan yhteyden välittömästi.

(Liitteenä lasku)

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minä sen olen tiennyt, että ei sinne aspaan pääse puhelimella alle puolikkaan tuntia, mutta päälle kk kirjallisena vetää kyllä aika pohjat... Ei helevett...

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Kuulostaa ihan normaalilta DNA:n asiakaspalvelulta. Kavereilla kun sattuu olemaan kyseisen lafkan liittymiä niin oon sitä kautta saanu kuulla niiden mahtavasta asiakaspalvelusta.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    nhk_ kirjoitti:

>Kyllä minä sen olen tiennyt, että ei sinne aspaan
    >pääse puhelimella alle puolikkaan tuntia, mutta
    >päälle kk kirjallisena vetää kyllä aika pohjat... Ei
    >helevett...

Uskoisitko jos sanon että kyllä Aspaan pääsee alta puolen tunnin? Olen nimittäin päässyt eikä tarvinnut odottaakaan yhtään, vahinko etten vaan voi todistaa asiaa mitenkään. Toinen puolustava asia: olen hyvin onnistunut noissa laskuasioissa, kertaakaan ei ole tullut ylimääräisiä veloituksia, ei karhulaskua ja lisäksi eräpäivän siirto elikkä laskutusryhmän vaihto onnistui kertalaakista. Niin että jotain hyvääkin, ehkä olen sitten vaan onnekas, en tiedä. :)

5. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Väitän kyllä, että olet sitä kastia jonka kannattaisi tehdä lottoa. ;) Ei ole noin hyvää tuuria ollut koskaan kun sinne olen yrittänyt soitella. Laskujenkin kanssa on ollut sähläämistä edestakaisin aina välillä, vaikka ne olisivatkin ihan ajallaan maksettuja.

6. mobiilisti Vieras

Onnittelen kärsivällisyydestä!
    Mulla palais käämit ja pari kondensaattoria jo kolmen päivän jälkeen.

7. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Sen enempää kommentoimatta ja hieman laskutusjuttuja tuntevana;

1. Kirje / sähköposti on todellakin hitain mahdollinen tapa olla yhteydessä mihinkään, ei siis kannata lähestyä tuollaisissa tapauksissa operaattoria kirjallisesti ellei se jostain syystä ole vaadittua. Kirjallisesti lähestyttäessä voidaan myös tulkita, ettei asiakkaan asia ole akuutti; jokainen ymmärtää että jos kyse on todella kovan prioriteetin asiasta, niin on vain oman vastuun välttelyä ellei ole esim. puhelimitse varmistanut kirjelmän perillemenosta. Tietysti, ei kai tuo asia kirjeen lähetyshetkellä ole ollut niin akuutti.

2. Lähes kaikista "julkisista asiakaspalveluiden palauteosoitteista" vastaa robotti. Siitä ei vielä kannata vetää minkäänlaista johtopäätöstä, siitä tiedät vain että viestisi on mennyt perille, eikä jäänyt matkalle. Aika saapumisesta päätöksentekoon (sis. ohjaus oikealle käsittelijälle, asian ratkaisu, kenties ratkaisun hyväksyntä, hyvitys, tms. jutut pitää tehdä ennenkuin asiakkaaseen varsinaisesti ollaan yhteydessä. Voi varmaan olla aikaavievää joskus, etenkin jos hyvityksiä pitäisi jaella asiakkaan "näkemyksen" mukaan). Ei varmaan myöskään kannata ihmetellä sitä, että tuo automaatti tosiaan vastaa jokaiseen viestiin joka sinne lähetetään.

3. Jos olet pyytänyt operaattorilta hyvityksiä ja ne saat mutta oletkin jo kenties maksanut kyseisen kuukauden laskun, niin ei se tarkoita sitä että operaattori ajattelee että "aha, ei se taidakkaan tarvita niitä hyvityksiä" vaan varmastikin saat vastaavan määrän hyviteltynä vaikka sitten seuraavilla laskuilla tai jopa palautuksena tilillesi liikasuorituksena. Tiedän kokemuksesta, että esim. hyvityksen kirjautuminen tuollaiseen reskontra-ohjelmaan (ottaen huomioon että laskun alkuperäinen eräpäiväkin on mennyt aikapäiviä sitten) voi kestää pitkään, jolloin asiakas voi saada karhukirjeen vaikka hyvitys itseasiassa onkin jo tehty. No, soitto asiakaspalveluun varmaan paljastaa miten asian laita on. Kuitenkin hyvityksen summa varmasti pysyy samana, vaikka maksaisikin alkuperäisen laskun ja pyytää hyvitystä kohdistettavaksi sitten jollekin tulevalle laskulle.

No, siinäpä nyt jotai ajatuksia asian tiimoilta. Pääajatus silti on, että on toki kettumaista jos asikkaan esittämän reklamaation käsittely kestää pitkän aikaa. Ehkä tehokkain tapa tuollaisessa tilanteessa voi olla 1. maksaa lasku ajallaan 2. vaatia esim. kahden kuukauden hyvitys GPRS-palvelusta (täytyy kuitenkin pysyä kohtuuden rajoissa, jos GPRS ei ole toiminut 1,5 viikkoon, lienee kuukauden korvaus aika kattona "kohtuudessa".) 3. lähettää operaattorille reklamaatio varustettuna yhteystiedoillasi, henkilötiedoillasi, tilinumerolla jonne odotat "hyvitystä" palautettavaksi sekä päätöksestä ilmoittamista kirjallisesti. Todennäköisesti voit vietellä elämääsi ihan huoletta vaikka kuinka pitkään ja jonain päivänä luukustasi tupsahtaa kirje jossa kiitellään palautteesta, pahoitellaan häiriötä sekä kerrotaan hyvityksen maksamisesta tilillesi. Se, että hyvitys maksetaan tilille tai myönnetään myöhemmin tai jonkun muun kuukauden laskulle ei varmastikaan muuta hyvitettävää summaa mitenkään, joten asiakas ei tässä koe tappioita. Tietysti nuo todistelukulut voivat olla ikäviä, mutta niitähän voi sitten yrittää karhuta operaattorilta, minkä kuitenkin luulen olevan melko turhaa puuhaa.

8. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se Dnan asiakaspalvelu on huonoa ja laskutuksen mokailut asiakkaan tappioksi arkipäivää.Aika yleistä myös on että Dnan lupaamia hyvityksiä karhutaan myöhemmin takaisin ja tuntuu että se ei ole sattumaa kaikki vaan eivät viitsi oikaista ja johottaa asiakaspalveluun.
    Chilavertin kertomus oli hyvä ja totuudenmukainen.Jos palautteelle annetaan mahdollisuus toimittaa E-mailin kautta on Operaattorin palkattava myös porukkaa niihin vastaamaan.Kohtuullinen aika olisi kai 2-3 päivää.

9. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Radiolinjalla antamaani palautteeseen vastaaminen sähköpostilla kesti hieman vajaan viikon. Muista ei kokemusta. 2-3 päivää (vaikka mukava olisikin) lienee turhaan toivottua millä tahansa operaattorilla ellei kyseessä ole joku FAQ-asia kuten "mikä on oletus pin-koodi?".

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Vaikka dna:n asiakapalveluun soittaa puhelimitse, tiettyjen asioiden hoito vie ikuisuuden. Tein kerran puhelimitse valituksen laskusta ja sen käsittelyyn meni 3 viikkoa. Samanlainen tapaus kun kävi Telialla, asiakasneuvoja korjasi virheen samantien.
    Asiakaspalvelun ulkoistaminen ei voi tietää kuin huonoa. Lisäksi asiakaspalvelussa työskentelee selvästi liian vähän porukkaa asiakasmäärään nähden.

11. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Ei todellakaan anna positiivista kuvaa dna:sta. Onneks en ottanu sitä toiseks liittymäks, vaikka niin meinasinkin.

Radiolinja on vastannut sähköisiin tiedusteluihini parin päivän kuluessa.

12. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Tuo karhukirjeen lähteminen on todennäköisesti joku vahinko. Tuskin nykyään kun yritetään kaikessa karsia kustannuksi, niin tuskin karhukirjettä lähetetään jos kerran on luvattu hyvittää. Tulee vaan mieleen että se on tietokoneen moka, sillä tuskin kukaan noita karhuja KÄSIN kirjoittaa ja postittaa.

13. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tietokone ei tee tuollaisia mokia, tietokone tilttaa tehdessään "mokan". Työskentelen itse tietokoneavusteisen työn parissa enkä voisi kuunapäivänä mennä sanomaan esimiehelleni, että tietokone teki näin ja näin. Siis tarkoitan, että virhe on ihmisen tekemässä ohjelmassa tai sitten sitä ohjelmaa ei osata käyttää oikein.

14. Trex

Tykkäykset:
    0
    Muutama sana kokemuksista Soneran kanssa: Vastauksen saamiseen on kulunut enimmillään 3-4 päivää. Useimmiten vastauksen saa jopa nopeammin - jopa puolessa tunnissa. Noita puolen tunnin tapauksia on sattunut useampikin. Esim. kerran lähetin kyselyn illalla klo 23:n jälkeen ja vastauksen sain ennen puolta yötä. En ollut uskoa silmiäni! :)

Sanomattakin selvää, että olen tyytyväinen. :)

P.S. Soneralla tuntuu olevan tapa, että vaikka lähetän tekstimuotoisen kysymyksen/palautteen, he joissakin tapauksissa vastaavat siihen soittamalla minulle, kirjallisen vastauksen sijaan.

15. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    Siis
    1. Miksi ihmiset soittelevat asiakaspalveluun! sinne soitetaan ja mangutaan ja itketään. minulla on ollut soneran,telian ja nyt dna liittymä yhteensä noin 7vuotta eikä minulla ole ollut asiakaspalveluun asiaa kuin yhteensä 3 kertaa eli jokaiselle operaattorille kertaalleen ja niissäkin 2 tapauksessa olen kysynyt puk-koodia! ihme touhua jos sinne täytyy koko aika soitella, maksakaa laskunne ja etsikää tietoa muualta. tilitys loppui tähän....

16. PowerPlay

Tykkäykset:
    0
    seniorilla ei taida olla dna:n gprs "palvelua"...sanoisin että se on kaiken pahan alku ja loppu mitä aspaan soitteluun tulee....

17. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Tosi vittumaista suoraan sanoen. DNA aspa inttää aina kanssani joka asiasta. Ne kyseenalaistaa asiakkaan tietämyksen ja härnää aina samalla syyllä... "onko varma ettei puhelinlaitteessa ole vikaa" vaikka mistä asiasta soitat ja kysyt. Aina joka jumalan kerta sama laulu. Monta kertaa olen selättänyt kyseisen lafkan.

Kerran sain ammatillisen koulutuksen saaneelta asiakaspalvelijalta tiedon että päässäni on vikaa... Dna verkossa ei ole vikaa. Onkin mielenkiintoista että asiakaspalvelija joka on ammattilainen ei osaa käyttäytyä puhelimessa. Asia tutkittiin, siis verkon tila, ja kappas... verkossa oli vikaa. Taas kerran...

"Päivää, DNA rasittava asiakaspalvelu"

18. mikkvi

Tykkäykset:
    0
    Toi on kyllä kieltämättä totta, että dna asiakaspalvelu on ollut aikalailla heikko. Mutta kyllä sille pitäis olla tulossa muutos. mm. Nyt kun suomen telian asiakaspalvelu/osaaminen siirtyy Dna:lle.
    Onhan tota kauppaa jo pitkään odoteltu. Joten ei kovin järkevää olis ollut sekään, että olis koulutettu/hankittu paljon asiakaspalvelu henkilökuntaa, ja sitten telia kaupan jälkeen irtisanottu paljon porukkaa.

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tämä on vain oma kokemukseni. Viisi kertaa olen soittanut aspaan eri päivinä, eikä kertaakaan vastattu... joten... Koskaan ei voi sanoa ei, mutta näillä näkymin ei minusta DNA asiakasta saa.

Ymmärrän kiireen sielä, mutta sen takia kun en yhteyttä saanut meni se liittymä ja oli "pakko" hankkia toinen...

20. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    Monet soittavat dna asiakaspalveluun asianaan verkon toimimattomuus, ja vain pienellä osalla porukkaa syynä tosiaan on verkon toimimattomuus suurimmalla osalla syynä on oman puhelimen asetukset ja/tai tietokoneen asetukset, eli tässä syy turhaan yleistämiseen asiakaspalvelun puolella siihen että kaikilla olisi ongelma käyttäjän päässä....

Jaa tämä viestiketju