1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n saldo..

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja arves, 3/7/03.

1. arves

Tykkäykset:
    10
    mahtaakohan tuossa jo ihan syyskuuhun mennessä tuokin palevelu alkaa toimia.. nyt kun ei saldojaan pääse tarkistelemaan, kuin kasvattamalla saldoaan ja tilaamalla tekstiviestillä tiedon puhelimeensa..

hämmentävän ärsyttävää!

2. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tässä alkaa jännittäviä päiviä olemaan kun toisesta liittymästä eii ole loppu laskua kuulunut ja käytössä olevan saldo kasvaa ilman että voi välitarkistusta tehdä.Koskahan Dna niitä laskuja alkaa pukkaamaan kuluttajille?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tuosta on tietoa Dnan sivuilla. Ne uusii nyt laskutustaan joten siks ei netin saldopalvelu toimi eikä laskua ole kuulunut. Kyllä se lasku sieltä tulee.

4. arves

Tykkäykset:
    10
    DNA saldo

kyllä.. sitä olen seuraillutkin.. mutta aivan kummallisen hirvittävän kauan tuo "uudistus" on ollut käynnissä.. eikä loppua tunnu tulevan.

5. Canis lupus

Tykkäykset:
    0
    Re: DNA saldo

Juuri näin.Kun tottuu kuukausilaskutukseen.Laskun venyminen voi olla ikävä yllätys ja oikeellisuuden tarkistaminen vaikeutuu.Venyttääkö Dna laskutustaan peräti Heinäkuun yli?

6. merzy77

Tykkäykset:
    2
    saldoraja pamahtaa

Joo kyllä tässä jännätään pääsenkö vielä huomisen päivän niin, ettei littymä mene väliaikaisesti kiinni saldorajan täyttyessä. Ottaa aivoon tuo, että joutuu maksamaan saldotiedosta, kun sen on saanut netistä ilmaiseksi.
    Joka kerta kun olen soittanut ja tiedustellut asiaa on vain "pyöritelty" päätä ja sanottu, etteivät he tiedä milloin palvelu toimii. Jotenkin kummaa, ettei asioista perillä olevat informoi asioista.

7. vesseli

Tykkäykset:
    0
    Mutta voi soittaa aspaan ja kysyä saldoa.. Niin minäkin tein :)
    Säästää sen 8senttiä.. Eipä se paljon ole,mutta aspa on ilmainen.

8. thehulk

thehulk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    130
    Puhelinmalli:
    Samsung Area 52 Radio edition
    Toistaiseksi...

9. arves

Tykkäykset:
    10
    saldo..

ainahan sitä aspaan.. jos on ylimääräistä aikaa vaikkapa tunnin verran.... jonotella

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: saldo..

Toi on mielenkiintoinen juttu. Onko todella joku oikeasti jonottanut tunnin Dnan aspaan? Mulla nimittäin ei ole koskaan kestänyt muutamaa minuuttia enempää. Ja tämä on tosi. Oonpa jopa päässyt suoraankin. Pätee siis sekä laskutukseen että sinne yleisaspan puolelle. BTW, en ole Dnan kanssa missään muussa kuin asiakassuhteessa joten ei tarvitse heitellä kommentteja että olisin Dnan kätyri kuten eräässä toisessa foorumissa luultiin kun satuin puolustamaan Dnata. Enkä ole muidenkaan operaattorien kanssa muissa kuin asiakassuhteissa. Mun mielestä vaan hyvä operaattori.

11. arves

Tykkäykset:
    10
    dna saldo

itse voin kyllä myöntää jonottaneeni jopa yli tunnin.. kun ei sisua antanut periksi ja olisin joutunut saman rumban uudelleen...

Nykyisin olen valinnutkin ajankohdaksi klo 21 jälkeen, jolloin sujuu paremmin.. tai sitten heti aamuyöstä..

12. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
  13. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Saldosta vielä

Niin tuosta jonottamisesta puheenollen, nykyisin sinne Asiakaspalveluun ei ole tarvinnut jonottaa juuri lainkaan. En tiedä ovatko saaneet niin paljon palautetta.
    Eivät taida siellä nähdä saldoja, kun tyrkyttävät lähettämään tekstiviestin SALDORAJOITUS 14000.aan ja sehän maksaa. Netistä saman saisi ilmaiseksi, jos toimisi.

14. Jorkki

Tykkäykset:
    0
    Aika harmittava tosiaankin tuo ilmaisen saldotarkastuksen puuttuminen. Muutin gprs-liittymän yritys-gprs:ksi kesäkuun lopussa, mutta jotenkin on sellainen tunne, että muutosta ei ole vielä tapahtunut ja nyt kun luulen että 100 MB on juuri ja juuri mennyt rikki, olisi kiva katsoa että tapahtuihan muutos todellakin. Eli näkyykö tuosta tekstiviestistä siirtynyt data?

Mitään hätää ei sinäänsä ole, koska kaikki sopimukset on tallella, mutta ei viitsisi tuhlata aikaa tappeluun jostain laskusta.

15. vesseli

Tykkäykset:
    0
    Re: saldo..

Kertaakaan ei ole tarvinnu saldon kysymistä tarvinnut 2-3min kauempaa jonottaa.. (no 2 kertaa vasta kysynyt.)

16. Sidath

Tykkäykset:
    0
    Re: Saldosta vielä

Kyllä sieltä aspasta saldon selville saa kun vain kysyy. Jos eivät meinaa antaa niin voi toki huomauttaa saldo palvun puutteesta. Uskon että dna:lla on nyt isot muutokset menossa. Toki numeronsiirrettävyys koskee kaikkia operaattoreja, mutta vain dna sulauttaa Telian itseensä....

17. Canis lupus

Tykkäykset:
    0
    Ylimääräistä rahaa täytyy paljon olla kun ei laskuja lähetetä pariin kuukauteen.
    Koska olette viimeksi saaneet laskun?
    Mulla tuli Toukokuussa.

18. vh

Tykkäykset:
    2
    Joo, itse sain edelloisen laskun dna:lta toukokuussa ja viimeiset pari viikkoa olen kuunnellut asiakaspalvelun lupauksia "uusi lasku tulee aivan lähipäivinä sillä on varmasti jo postissa"...

Dna:n asiakkaana olo on ollut yhtä takkuamista dna:n puolelta joten nyt alkaa mitta olla täysi ja dna meikäläisen osalta historiaa. Toimivia operaattorietakin kun onneksi on.

19. arves

Tykkäykset:
    10
    Niin..

viimeisin lasku tosiaan on tullut DNA:lta toukokuussa "nielaisee".. mitähän lienee tulossa.

Kyllä liittymän vaihtaminen olisi aivan varmasti totta myös allekirjoittaneella, kunhan löytyisi vastaavanlainen - käytössäni on Dna:n maraton - joka siis sisältää puhetta ja tekstareita rajattomasti 40 euron kuukausihintaan DNA:n numeroihin.

Markantalon Choise päihittää tuon "puhetta" osuuden hinnallaan 5 euroa/kk, mutta kun sillä penteleellä ei voi tekstata rajattomasti. Jippiiltä saisi sitten tekstailla 1000 kpl tekstareita / kk kiinteään hintaan, mutta millä hitolla sitä veivaat kahta sim-korttia tai kahta kapulaa aina tarpeen mukaan.

Tulisipa markkinoille joku toinen liittymä puheella ja tekstillä edulliseen kiinteään hintaan...

20. muju

Tykkäykset:
    0
    harvoinpa olen kuullut näin paljon marinaa siitä ettei laskua ole kuulunut... ;)
    tuohan on kyllä ikävää, ettei se netistä tarkastaminen vieläkään toimi! :/

Jaa tämä viestiketju