1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna:n postituksessa(kin) mättää

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Bird, 3/2/03.

1. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen saanut tässä reilun viikon sisällä kolme kertaa kirjeen Dna:n toimitusehtojen muuttumisesta. Kaksi kirjeistä on tullut täydellisellä osoitteella ja kolmas ilman talon- ja asunnonnumeroa. Hyvä että ilmoittavat, mutta kolme kertaa on ehkä jo vähän ylireagointia. ;) Pistää kyllä miettimään, että tuleekohan laskukin sitten aikanaan triplana.. Niin, ja liittymiä mulla on todellakin vain yksi.

2. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Sehän on ihan normaalia dna:ta että paperia tulee. Viimeksi kun irtisanoin liittymän, tuli ensin ilmoitus irtisanomisesta, sitten loppulasku jossa oli ilmoitus irtisanomisesta, ja lopuksi pari viikkoa myöhemmin ilmoitus että liittymä on irtisanottu.

3. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tasan eivät käy onnen lahjat, eivätkä dna:n postit: en ole saanut vielä ensimmäistäkään irtisanomisvahvistusta, liittymän on pitänyt sulkeutua jo 24.12. ja sähköpostikeskusteluakin olen aspan tätin kanssa asiasta käynyt. Toisaalta minulle riittää kunhan linja sulkeutuu.

4. Belchar

Tykkäykset:
    0
    Itse selvisin vain kahdella toimitusehtoilmoituksella :) Viimeisin kilahti postiluukusta eilen.

Jaa tämä viestiketju