1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n ongelmia

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Masteri, 7/10/04.

1. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
  2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mutta ei niin pahoja, tosin on DNAlla enenkin ollu tongelmia mailien kanssa.

Mutta totta että taitaa kaikkien suurimpien talojen palvelimet olleet jossain välissä jollain mustalla listalla. mm. viikko kaksi sitten oli eräs suurimmista.

3. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Meinasin pistää tän tuohon dna Onni ketjuun mutta löysinpäs haulla lopulta tämän.Enkä viitsi alottaa uuttakaan. Tai jos tämä Modejen mielestä on uuden ketjun paikka niin saksikaa.

Niin että toimiiko Teillä ihmiset dna-valikko?
    Minulla ei toimi. "Klikkaan" sieltä vaikka saldo kohtaa jonka jälkeen tulee kysymys "haluatko jatkaa palveluun?" Hyväksyn ja sitten lukee "viestiä lähetetään". Sen jälkeen näytölle tulee valikon "alotussivu" eikä mitään muuta tapahdukaan vaikka odottais tunnin. Jos klikkaan uudelleen jotain kohtaa,tulee näytölle "odota hetki" ja kuuluu piippaus. Puuttaan puhelimen ja yritän taas. Sama tulos;eli kerran pääsen kohtaan "viestiä lähetetään". Toiste ei onnistu ilman boottia. Takaisin päin ei tule mitään ja puhelin odottaa jonkinlaista vastausviestiä vaikka mailman loppuun asti? Kahdella luurilla kokeillut, toiminta (toimimattomuus) täsmälleen sama.

Ei tuon toimiminen/toimimattomuus kovin iso juttu ole, varsinkaan kun sieltä ei muutamaan vuoteen irronnut muuta kuin "palvelu on poissa käytöstä toistaiseksi. Tämä viesti on maksuton".
    Sitä mä vaan, että kun dna lähetti aiemmin tekstarin että nyt alkaa palveluvalikko toimiin ja tietoa hinnoista ja palveluista löytyy nettisivuilta ja ainakin mun kohdalla tulos on tämä....
    Juu ja aspaan olen soitellut ja ovat soitelleet takaisinkin ja selvittävät että mikä mättää. Viimeksi kysyivät että joko toimii ja pitäisköhän tehdä perusteellisempia selvityksiä kun kerran ei toimi...

4. J2EE

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin itse tuota eilen : Saldo -> "Haluatko jatkaa palveluun" joo joo ja silloin saldo tuli ok. Tänään taas ei tullut herjaa "palveluun ei saa yhteyttä"? wapin kautta saldon haku onnistuu. Kannattaa varmaan ilmoitella aspaan jos niillä on joku probleemi.

5. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Aina asia selviää kun tänne valittaa ;)
    Tosin tällä kertaa foorumista riippumattomalla tavalla. Kokeilinpahan lopulta toisella dna:n lapulla ja omalla luurilla. Hyvin toimi dna-valikko. Eli mun mielestä hyvä veikkaus on, että mulla on ns p***ka SIM-kortti. Kortin vaihto auttanee. Odottelen kuitenkin mitä sanovat aspasta.

Jaa tämä viestiketju