1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

dna:n mms tarjous alkoi

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja MGR, 15/12/04.

1. MGR

Tykkäykset:
    0
    Lähetät multimediaviestit dna-liittymästäsi Suomessa toisiin kotimaan matkapuhelinliittymiin sekä sähköpostiosoitteisiin maksutta ajalla 15.12.2004 - 31.1.2005. Etusi on 0,38 €/0,49 €/viesti liittymätyypistäsi riippuen.

Huom! Vastaava MMS-etu dna Prepaid-asiakkaille eli kotimaan multimediaviestien lähettäminen dna Prepaid -liittymästä maksutta on voimassa ajalla 1.1. - 28.2.2005.

2. caarlo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    MPF:n sääennustaja v. 2005
    Aika omituista että dna tarjoaa tämän mms edun myös prepaid-asiakkailleen, yleensä kun tälläiset edut ovat koskeneet vain normaaleja laskutusliittymiä.. Hieno homma! Täytyypä lähetellä oikein urakalla multimedioita tarjousaikana..

3. vh

Tykkäykset:
    2
    Ehkä hieman OT tähän, mutta pitääkö paikkansa että mms-viestit dna:lta muiden operaattoreiden liittymiin kulkevat huonosti? Olen kuullut taholta jos toiseltakin, että esim dna:sta saunalahteen ei mms:t juuri siirry.

4. caarlo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    mms-viestit dna:lta muiden operaattoreiden liittymiin

Sillon kun ostin tämän nokia 3200 puhelimen, en saanut aluksi lähetettyä mms- viestejä mihinkään suuntaan, kunnes DNA myymälässä myyjä opasti että tässä puhelinmallissa on ollut paljon vikoja ja että mun pitäs käyttää puhelimeni päivityksessä. Tämän jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia mms- viestittelyssä, edes muihin operaattoreihin.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Henk koht tullut lähetettyä radiolinjaan lähinnä dna:n ohella. Tänäänkin kaksi viestiä rl, ja meni aivan ongelmitta heti.

6. jt_82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Tuli mieleen että eikös nuo kuvaviestit kulje GPRS:n kautta niin veloitetaanko se datasiirto kuitenkin?

7. minardi4

minardi4

Tykkäykset:
    0
    Kyllä datasiirtomaksu veloitetaan.

itellä ainakin MMS viestit menneet hyvin perille elisan, telefinlandin ja soneran liittymiin.

8. traktori

Tykkäykset:
    0
    Ei mun käsittääkseni missään liittymässä erikseen veloiteta datasiirrosta, MMS:llähän on oma vastaanottava palvelimensa, jota kautta kulkee vain MMS:t ja tämän palvelimen datayhteyksistä ei veloiteta erikseen. Sama tietysti koskee vastaanottoa, vastaanottajanhan olisi mahdoton muuten tietää milloin hän joutuisi maksamaan mitäkin!

9. walta

Tykkäykset:
    0
    multimediaviestin hintaan kuuluu gprs datasiirto....

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä minulla on dnalta multimediaviestit lähteneet ja menneet perillekin hyvin. Useampaankin operaattoriin. Saunalahteen en tosin ole kovin paljoa kokeillut.

11. rbrbrb

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ongelmia juuri Saunalahteen lähetettäessä. Eikä sieltäkään viestit perille tule. Vikaa on.

12. TUbbU

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N5X
    Kaikki viestit dna -> saunalahti on mennyt välittömästi perille, mitä nyt olen lähetellyt kahden päivän aikana. Ei mitään ongelmia. Viestit perillä noin minuutin päästä lähetyksestä!

13. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ehkä Saunalahdella? ;)

14. miikkis

Tykkäykset:
    0
    itsekkin lähettelin viestejä dnasta saunalahteen ja viestit eivät mene perille. puhelimesta viesti lähtee ok mutta vastapuolella ei näy mitään..
    Saunalahdesta kun lähettää dna liittymään homma toimii ok eli kummassa lie vika? aika arseesta ettei voi lähettää kullalle kuvaviestejä tällä hetkellä. (varsinkin kun ovat ilmaisia :D)

15. rbrbrb

Tykkäykset:
    0
    Vika olikin vain jossakin liittymään koskevassa päivityksessä.

16. miikkis

Tykkäykset:
    0
    pitääpä sitten soitella dnalle itse siirryin saunalahdelta dnalle kun tuo onni tuli.

17. Darwin

Tykkäykset:
    0
    Eikös tällä tarjouksella voi tekstailla ilmaiseksi??

Siis lähettää tekstiä multimedia viestinä? kuten esim. 6600:ssa voi valita (tai PITÄÄ joka _tun kerta ;) )

Gerpsi ja teksti sisältyy "hintaan" ja tuskin kuva on pakollinen?

Siis lähettelee vain multimedia viestejä eikä textareita...(siis jos kaverilla on uudehko luuri)

18. caarlo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Tekstareita GPRS:n välityksellä?

Darwin, tiiätkö, oon miettinyt tota ihan samaa kysymystä, että pystyyköhän noin tekemään. Multimediaviestiin pystyy ainakin mun 3200 luurilla sisällyttämään 1000 merkkiä, eli aikas monen tekstiviestin verran. Täytyypä kokeilla sitten tammikuun alussa kun me dna Prepaid- asiakkaat saamme tuon mms edun. Kokeilkaa ihmeessä muutkin!

19. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Multimediaviesti se on vaikka siinä pelkkää tekstiäkin olisi. Ja mikäli se kamera siinä puhelimessa sattuu olemaan niin se piristää ja elävöittää kummasti niitä viestejä.

20. miikkis

Tykkäykset:
    0
    eli vika on varmaan saunalahdella koska viestit soneraan menevät läpi ilman ongelmia mutta tuohon 6610 puhelimeen joka on saunalahdella ei vain viestit tule. lähtevät kyllä ilman ongelmia ja menevät perille.

Jaa tämä viestiketju