1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

dna:n lupaukset

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 17/9/03.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Soitin viime lauantaina dna:n asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että tämä elo-syyskuun lsaku, jossa on mukana tuo maksuton kuukausi tulisi tämän viikon lopulla. Ajattelin rueta varmistamaan asiaa, että onko näin. Sielä oli joku likkalapsi, joka sanoi ettei tiiä. Aikoi kysyä jostain, ei sielläkään tiedetty.
    Pikkusen pakkaa keljuttaan, kun ne laskut tietty tulee taas peräkanaa. Millonkahan tuo kuvio selviää niille?????

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niillä tuntuu olevan koko pakka hajallaan tuon laskutuksen suhteen. Tosin ei sen puoleen, pakko ylistää asiakaspalvelua. Kaksi kertaa katkaisivat kokonaan ja nyt olen venttaillut puolikkaan tuntia, että saisin liittymän suljettua. *prkl*

Edit: Kettu, katkaisivat sitten jälleen... Ai kun osaa siepata pientä ihmistä...

3. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itellä lähtee myös liittymä vaihtoon. Ei kiinnosta maksaa 3 kk:n laskua.

4. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Näiden kahden pitkän aikavälin laskun jälkeen laskutusrytmi palautuu normaaliksi eli 1kk kerrallaan.

5. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kun ei ollut ensimmäinen kerta. Ennenkin laskutus on kestänyt parin kolmen kuukauden ajan. Ja kahdesti nyt on tullut outoja ulkomaanpuheluita laskutukseen.

6. SPM

Tykkäykset:
    0
    Mites muille on tullut dna:n laskut? Minulla Oma dna näyttää laskutusjakson alkaneen 11.7. ja jatkuvan yhä. Sisältyykö Oma dna:n näyttämiin hintoihin kuukausimaksut (Maraton-liittymällä 39 e/kk)? Tuleekohan lasku yhdessä erässä ja milloin "ilmainen kuukausi" hyvitetään?

7. Turtle

Tykkäykset:
    0
    Parempikin olis palautua laskutusjakso normaaliin. Ei oikein huvita nämä 300 euron laskut.

Nyt on laskutusjakso 8.7. alkaen, kun edellisessä tulleessa laskussa luki että seuraava lasku ois pitänyt tulla jo 24.8. (tai jotakin sitä luokkaa).
    Eipä paljoa lohduta jos yhden HALVAN kuukauden saa ilmaiseksi - kyllä sais olla ainakin 2 kk!!! Tai sitten voisivat korvata kalleimman kuukauden mukaan - tuo pienin summa kun sattuu olemaan aika mitätön nyt tulossa olevan laskun summassa, eipä siis paljoa lohduta!

Vuoden on ollut dna, kaikkiaan liittymiä on 4 meidän käytössä ja nyt on kyllä tullut mieleen että jos vaihtais... Mut kun ollaan tähän asti tykätty... Tosin nythän sais pitää numeron, että sekään ei enää estä... Ehkä annetaan vielä vähän armonaikaa, mut jos laskutus ei muutu normaaliksi tämän jälkeen, niin...

8. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Mulla on kans tuota 3kk:n laskutusta... Enkä jää sitä enää katselemaan, sanotte mitä sanotte. Ehdotuksia?

9. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    6 e haamulasku tuli.Kyselin että mistä lasku on muodostunut.Ei ole vastausta tullut.
    Eräpäivä oli jo kesäkuussa(Ei vaan laskua tullut) ja maksoin pois että pääsis tästä Dnasta ikuiseksi ajaksi eroon.No vielä pitää odottaa syyskuuhun loppulaskua.Kummaa touhua.

10. terpaa

Tykkäykset:
    5
    Itse vaihdoin dna:n saunalahden tasahintaan. Tasahinta plussaa ei vielä sillon ollut.
    Ei ole tarttenut vaihtoa katua. gprs, wap ja mms ym ovat toimineet hyvin ja ilmanen puheluerittely on ihan hyvä ominaisuus. Liittymän hallintakin on helppoa netin kautta.

11. NunT

NunT

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Telenor + N6290, Kolumbus + SGH-E760
    *iso kirous* Yritin tuossa soitella DNA:n aspaan osoitteenmuutosta ja siellä odottikin minua valmiiksi äänitetty viesti, että "yksityisasiakkaiden elo- ja syyskuun käyttömaksut veloitetaan samalla laskulla". Omaa tyhmyyttäni varmaan, kun en ole jaksanut lueskella läpi näitä _kaikkia_ denan laskutus-topickeja, mutta minä en ainakaan muista saaneeni minkäänlaista ilmoitusta tästä TOISESTA tuplalaskutuksesta. Kesä-heinäkuun laskulla vielä seisoo, että seuraavan laskun arvioitu eräpäivä 13.9. Soitellessani aspaan tuon edellisen laskun perään, sieltä täti sanoi, että elokuun lasku tulee ihan normaalisti ja sillä sitten se maksuton kuukausi -hyvitys.

*hakkaa päätään pöytään* Tuliko tästä joku ilmoitus edellisen laskun mukana, jonka olen vain dissannut? Saunalahti, here I come.

12. VIHTORI

Tykkäykset:
    0
    Ei siitä ole tullut mitään ilmoitusta. Toimitusehtojen mukaan DNA päättää matkaviestinpalveluidensa laskutuksesta, eikä siis laskutuskauden tarvitse olla poikkeustapauksissa yksi kuukausi. Kyseisille yhdistetyille laskuille annetaan 20 pv maksuaikaa.

13. lada-v8 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse en kyllä hetkeen satu dnahan, kun viikon (päivässä pari tuntia) kesti että sain suljettua ko yrityksen liittymäni... :(

Jaa tämä viestiketju