1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna:n laskusekoilua

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja tss, 1/7/04.

1. tss

Tykkäykset:
    0
    Putosi tänään postiluukusta dna:n puhelinlasku. hassua sinänsä koska liittymä on vaihdettu saunalahteen jo joulukuun puolenvälin paikkeilla ja tämä on jo 3:s lasku tämän vuoden puolella. ensimmäisen eräpäivä 27.1.04, toisen 8.2.04 ja nyt tuli tämä jonka eräpäivä on 14.7.04. Luulisi että loppulasku olisi kerennyt jo tuohon helmikuun laskuun koska aikaa on ollut pari kuukautta se siihen laittaa.

Ei tämmöisessä mitään järkeä ole että laskut putoilevat yli puolivuotta myöhässä.
    Varsinkin kun tuo laskutuksen sekoilu oli suurin syy operaattorin vaihtoon aikanaan.

Saas nähdä mihin päätyvät kun olen soitellut ja laittanut sähköpostia sinne tänään jo pariin kertaan.

Ei voi suositella kenellekkään tuota firmaa

2. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tästä oli jo aikaisemmin juttua, eli jos lasku on alle 8,40€ niin siirtyy seuraavaan laskutuskauteen. "Tyhjennusajot" suoritetaan sitten 6kk välein, eli silloin lähetetään tuommoiset alle 8,4€ laskut jotka eivät ole siirtyneet toiseen laskuun.

Tiedänpä sitten mitä itselläni on kotona...

3. tss

Tykkäykset:
    0
    Luulisi että ne voisi ajaa myös silloin kun liittymä irtisanotaan. Tai olisi voinut laittaa ne tuohon helmikuun laskuun joka mielestäni tuli jo turhan myöhään liittymän sulkemisen jälkeen. koska muistaakseni se liittymän siirtymispäivämäärä oli 15.12.03 tai siinä paikkeilla.

4. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    No mikäs kiire on päästä maksamaan noinkin huimia summia (alle 9e)?
    Tietysti olisi kiva että laskut tulisivat ajoissa, mutta tuommoinen muutaman euron laskun suhteen tuskin kannattaa pitää kiirettä tai ainakaan nostaa verenpainetta.

5. Carcki

Tykkäykset:
    0
    Minullakin oli samantapaisia ongelmia DNA:n kanssa, ja siksi vaihdoinkin pois Saunalahteen, joka on toiminut melkein täydellisesti. ;)

6. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Samalla tavalla tuntuu tuo Saunalahdenkin laskutus toimivan kun liittymän vaihtaa pois. Vaihdoin saunan pois n. 4kk takaperin, eikä viimistä laskua oo vielä tullu. Sitä odotellessa...

7. Carcki

Tykkäykset:
    0
    OK. Mutta DNA sekoili jäsenaikanani ihan riittävästi muutenkin, joka johti liittymänvaihtoon.

8. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    En kiistä. Tiedän. Nyt toimii homma, DNA kärsii ainoastaan huonosta maineesta mikä ei enää päde.

9. Telstar

Tykkäykset:
    0
    Nimenomaan, itekin vaihdoin liittymää DeNA:sta takasin radiolinjaan, jonka tyytyväinen asiakas olin ollut ennen DNA:ta useamman vuoden. Syy DNA:n vaihtoon oli lähinnä halvat hinnat (jotka kostautuivat surkealla laadulla). Lieneekö DeNA:n markkinointikikka siirtää tulot mainontaan jotta saataisiin haalittua uusia asiakkaita, unohtaen pitää asiakastyytyväisyydestä tai maineesta kiinni? Nyt olen ollut jälleen noin 5kk radiolinjan tyytyväinen asiakas ja laskut on tullut tarkalleen kuukauden välein. DeNA:n tapauksessa laskuja tipahteli kaksi viikossa vasta, kun olin valittanut heille asiasta. Valitin yhtiöön kaksi kertaa sähköpostitse ja kerran puhelimitse, puhelimitse minulle tarjottiin vastausta: "aha, jaa niin öö mm'm", sanatarkasti. Kahden viimeisen valituksen jälkeen postiluukusta ryöpsähti "unohtuneet" laskut (3 kpl / vko) kuluneiden 2v aikana jolloin asiakkaana valitettavasti olin.
    Näin katkesi pinnani, ja olen kertonut asiasta jokaiselle jonka olen kuullut harkitsevan liittymänvaihtoa.

RadioLinjalla (nyk. Elisa) ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, yli 3 vuotta olen ollut heidän asiakkaana ja kerran soitin asiakaspalveluun kun hankin käytetyn puhelimen jossa sanomakeskuksen numeroa ei ollut. Suosittelen siis jokaiselle punnitsemaan valta-operaattoreiden ja onnenonkijaoperaattoreiden välillä, hinnat nyt kuitenkin ovat ainakin itselleni suhteellisen sivuseikka sillä asiakastyytyväisyys höystettynä sopivalla määrällä hyvää mainetta, on tärkein tulon tae.

Okei, myönnän että RL on vaikkapa minuuttitaksaltaan aavistuksen kalliimpi kuin sonera, mutta en jaksa välittää. Puhun senverran vähän, että soneran karvanverran korkeampi kk-maksu on käytännössä katsoen aivan samaa hintaluokkaa. En halua alkaa pelleilemään ja kokeilemaan enää uutta kertaa onneani, vaan palasin vanhan hyväksi todetun operaattorin pariin.

10. SYS 49152 Vieras

En kyllä sanois onnenonkijaoperaattoriksi, sitäpaitsi jos nyt ei olisi Elisaa niin olisi edelleen se vanha Radiolinja, se jonka omistajina olivat juuri samat yhtiöt kuin jotka nyt omistaa dnan. Siis ts. ei olisi dnata ja Elisan matkapuhelintoimintoja vaan olisi vain Radiolinja. Kyllä dna kärsii todellakin siitä vanhasta maineestaan ja olis kiva että ne hyvätkin kellot joskus kilkattais eteenpäin. Mutta no joo.. Mitä tuohon Elisa vs. Sonera hinnoitteluvertailuun tulee, en tiedä miten saat Elisasta edes hitusen kalliimman kuin Sonerasta. Eiköhän se mee hiukan toisinpäin, vertaa vaikka Elisa Aina Plus ja Sonera One, Elisa pesee sekä puhelu-, tekstari- että kkmaksuhinnoissa tuon Onen, ei paljoa mutta hiukan kuitenkin. Ok, ehkä olen pilkunhalkoja mutta pitää olla tarkka näissäkin. Sonera on aina ollut ja tulee aina olemaan ainakin hiukan muita kalliimpi. Ehkä Tele Finlandin muodossa joissain kohdin edullisempi kuin Elisan perinteiset Aina-liittymät mutta toisaalta Elisalla on sitten vastaavasti Kolumbus-liittymät..

Jaa tämä viestiketju