1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n kamppanjaehdot?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Iso-Jorma, 16/1/03.

  1. Iso-Jorma

    Liittynyt:
    16/1/03
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    Avasinpa tossa joulun aikana toisen dna liittymän GPRS liittymän oheen. Nyt kuitenkin pukkaa laskua vaikka piti olla ilmaiset kk maksut ja 10e/kk puheaikaa! ASPAssa vaan jankutettiin että edut koskee vain uusia (kirjaimellisesti siis uusia) asiakkaita. Onko näin, jossain threadissä luin että ainakin kk-maksut kaikille liittymän avaajille?

    Sopimuksessa jonka allekirjoitin lukee kamppanjaedut, minulla ei siis käsittääkseni ole mitään velvoisuutta maksaa dna:n laskuja?
     
  2. Katti

    Katti Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    26/6/02
    Viestit:
    1496
    Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Soita uudestaan ja kerro sopimuksen sisältö ja sovi joku ratkaisu. Jos jätät vaan maksamatta, olet kusessa. Uskon, että tulevat järkiinsä. Toisaalta uusi asiakas??tulkintaeroja voi tulla.
     
  3. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Uuteen liittymään olisi pitänyt merkitä eri käyttäjä, jotta olisit saanut liittymään kaikki edut.
     
  4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Aika kovaa kamppanijaetua tavoittelet :)

    Jos ehdoissa sanotaan että uudelle asiakkaalle niin tilanne silkeä, sinulle ei kuulu etua.
    Jos myyjä on edun luvannut, tietäen että sinulla on jo liittymä, niin myyjä vastaa asiasta.
    Jos kamppanijassa sanotaan että uuteen liittymään niin toki olet etuun oikeutettu.
    Se että joku kirjoittaa sopimuspaperiin tekstin kamppanija edut, ja sinä et ole tarvittavia asiaan vaikuttavia tietoja antanut, ei oikeuta erheellisesti yritettyyn etuun.
     
  5. Iso-Jorma

    Liittynyt:
    16/1/03
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    Niin vielä tarkennuksena että olin siinä vakaassa uskossa että edut tulevat vaikka on jo dna liittymä (kuten muillakin operaattoreilla)

    Ja tässä uskossa olin vielä n. 10 tuntia sitten, sopimuksessa lukee "kamppanjaedut" ja sen olen allekirjoittanut minä ja dna:n edustaja. Puhelinnumeronakin minulla on siinä tuo toinen dna:n numero!

    Mitään kamppanjaehtoja en nähnyt enkä tietenkään lukenut, myyjätkään eivät niistä pahemmin mainosa kunhan liittymiä saadaan kaupaksi.
     
  6. Ordis Slajos

    Liittynyt:
    8/7/02
    Viestit:
    18
    Tykkäykset:
    0
    Menin itsekin samaan ansaan, nykyään denakin (mm telian rinnalla) edellyttää uutta asiakasta. Se että ehdoissa lukee "ei koske tarjousaikana irtisanottua ja uudelleen samalle asiakkaalle avattua liittymää" ei todellakaan näköjään denan tapauksessa tarkoita että saisi kampanjaetua jos on ennestään saman operaattorin liittymän >käyttäjänä< .

    Tämäkin olisi ollut kierrettävissä jos olisin ilmoittanut käyttäjäksi vaikkapa jonkun muun esim. perheessä. Tyhmyydestä sakotetaan...

    Vielä kun "vinguttaa" liittymää sillä kympillä/kk ja olettaa homman olevan kohtalaisen halpaa. Soitin aspaan saatuani laskun ja irtisanoin liittymän samantien. Saa nähdä miten kirnuajien irtisanomiset vaikuttaa
    noihin mm. denan prosentuaalisesti älyttömiltä vaikuttaviin liittymäkasvuihin tulevaisuudessa ;)
     
  7. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Jos liittymäehdoissa puhutaan eduista uusiin liittymiin eikä erikseen mainita ettei koske vanhoja asiakkaita, edut on saatava.
     
  8. Ordis Slajos

    Liittynyt:
    8/7/02
    Viestit:
    18
    Tykkäykset:
    0
    Voisit varmaan kilauttaa mun puolesta denan aspaan, mun verbaaliannilla homma kusi heti alkuunsa..

    Nyt jälkeenpäin (viisastuneena) tihrustin ehdot läpi, jopa ne pienimmät printit niin siellähän seisoo ihan selvästi "uusille asiakkaille". Kannattaiskohan laittaa perheenlisäystä tulemaan että voisi joskus
    hyödyntää tätäkin ah niin vähiin käyvää kikkailumahdollisuutta...
     
  9. escobar

    escobar Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2310
    Tykkäykset:
    0
    Hyvä että se mahdollisuus vähenee, joku maksaa teidänkin kikkaillut. There are NO free lunches! :)
     
  10. toto

    Liittynyt:
    19/9/02
    Viestit:
    19
    Tykkäykset:
    0
    joo näinhän se menee. Mut jos haluaa kikkailla puheaikatarjouksilla niin laittaa käyttäjäksi vaikka kenet tahansa, sillä ei oo mitään väliä. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on että noi uusille asiakkaille annettavat kampanja/puheaika jne edut pitäis kieltää. Vaikka olen itse myyntineuvottelija, ja palkka on kiinni tehdyistä liittymistä, niin olen vahvasti sitä mieltä että liittymillä kikkailu varsinkin puheajoilla jne on aivan typerää. Pitäis kieltää kokonaan..tämä on vaan mun mielipiteeni..ottakaa kantaa
     
  11. Ordis Slajos

    Liittynyt:
    8/7/02
    Viestit:
    18
    Tykkäykset:
    0
    Samaa mieltä. Heikkoina hetkinä kun ei ole muutakaan tekemistä niin noita liittymiä tulee aina silloin tällöin otettua. Mieluummin ottaisin muutamaan vakiliittymääni puheaikaa/hyvitystä vaikka 5eur/kk.

    Rällähän aloitti laskuhyvityssysteemin jossa loppusumman mukaan annetaan alennusta, tosin saa kerätä laskua yli 200 euroa että saa 10/kk hyvityksen. Herää kysymys miksi uusille asiakkaille tuo summa annetaan muitta mutkitta...
     
  12. Iso-Jorma

    Liittynyt:
    16/1/03
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    Ihan samaa mieltä, kuluttaja-asiamies voisi kerrankin tehdä jotain järkevää ja kieltää nuo. Kilpailisivat puheluiden hinnoilla ja palvelun tasolla.
     

Jaa tämä viestiketju