1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n käyttökokemuksia

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Killeri_84, 29/12/02.

1. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    kertokaa mielipiteenne dna:sta.onko se halpa niin kuin sanotaan. minä olen todella tyytyväinen dna:han.

2. tane

Tykkäykset:
    0
    Ei halpuus ole mielipideasia, vaan se riippuu siitä vastaako liittymä käyttäjän soittokäyttäytymistä. DNA saattaa hyvinkin olla monille halvin, mutta ei varmasti kaikille.

3. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    kyllä dna:a oon halvimmasta päästä vaikka mihinkä soittaa jos ottaa sen vakion. mielestäni sonera on kallein.monet varmaan on erimieltä.

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Sonera on kallein, myös mun käytöllä!!

Ainoa positiivinen asia mitä minä sanon Sonerasta on kuuluvuus ja soitonsiirrot.. EN silti ole mikään Sonera vihaaja

5. tane

Tykkäykset:
    0
    Jos soittaa paljon päiväaikaan ja tasapuolisesti kaikkien operaattorien liittymiin, niin Telia taitaa olla halvin, seuraavana RL:n Tandem Aina ja sitten vasta DNA. Sonera on halpa vain jos käyttää kotisoittoa, remmiä tms. kikkailuja ja soittaa lähes pelkästään Soneraan, joten siinä mielessä olet oikeassa.

6. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Dena on meikäläiselle selvästi kalliimpi kuin Radiolinja, Sonera tai Jippii. Ainoastaan Telia saattaisi tulla vielä hivenen tyyriimmäksi aktiivikäyttöliittymänä. Lisäksi Dna:n laatu on todellakin vähän sitä sun tätä, omasta mielestäni Suomen paskin liittymä. Oma nykyinen Dna on hankittu vain ja ainoastaan S-ryhmän lahjakorttien takia, jos jokus sitä ihmettelee. ;)

7. Aero

Tykkäykset:
    0
    Enpä tiiä, laadusta kannattaa kuitenki maksaa. Mun mielestä soneran puhelut on melko edullisia loppuenlopuksi.

8. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Jaa'a, mikähän se laatu sitten oikein on ja kuinka määriteltävissä. DNA:lla on hoitunut kaikki asiat moitteettomasti (laadukkaasti) tähän asti. Miten sen nyt laadukkaammin olisi voinut hoitaa?
    Sen sijaan vähemmän laadukasta on ollut Soneran asioiden hoito. Meilläpäin siksi 040-alkuista suuntaa lähes hävetään.
    Toisaalta Sonera osti meille laadukasta ilmaa kesällä saksasta, josta lämmin kiitos;).

9. saheinonen

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä laadusta joutuu maksamaan. Ottasin mielelläni denan ykkös liittymäksi jos se kuuluisi vähän paremmin täällä peräkylässä. Dena toimii ihan hyvin just tässä missä asun mutta kun menee muutaman kilometrin sivuun niin puhelut pätkivät kun kentät katoaa. Onks kellää tietoa miten dena kuuluu Riihimäen ryteikössä missä tulee ens vuos vietettyä. Rätinään en oo koskenu vaikka semmonenkin liittymä tossa hyllyllä on (sis. 600€ puheaikaa) pitäis varmaan sulkea se jossain vaiheessa ettei ne lykkää ainakaan kovin isoa laskua kuukausimaksuista.

10. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis olisihan DNA ihan hyvä liittymä, mutta hinnatkin nousisivat ehkä soneran tasolle jos ei tarvitsisi jonottaa aspaan 30min (eli siis jos palkkaisivat sinne toisen henkilön duuniin :) ja kuuluvuuden luotettavuus olisi parempi. Jos nuo kriteerit täyttyisivät ja hinnat pysyisivät samana niin voisin jopa harkita DNA:ta ykkösliittymäksi.

E: myönnetään että jouluna aspa ja koko sonera oli katki, johtuen siitä että Sonera oli selvästi joulun avatuin liittymä.

11. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    ei mun oo ainakaan tarttenu jonottaa aspaan kovinkaan kauvaa about 5-10min korkeentaan ja joskus on päässy heti.

12. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Minun ja vaimoni käyttöön kaikkein halvin liittymä on Radiolinja. Meillä oli jonkin aikaa Dna-liittymät ihan aktiivikäytössä, mutta sitten kyllästyin liittymän epävarmaan toimintaan ja lisäksi vielä puheluhinnat olivat vaimoni käytössä Radiolinjaa kalliimmat.. Nyt olemme tyytyväisiä Radiolinjan käyttäjiä, emmekä tule siitä koskaan vaihtamaan..

13. thc

Tykkäykset:
    0
    DNA:n Vakiossa puhelut ovat 1c/min halvempia kuin Radiolinjan Aina-liittymässä, että se siitä....

14. Aero

Tykkäykset:
    0
    No se näkyy laskussa ehkä max. muuamana eurona ja kyllä sen muutaman euron kannattaa sijoittaa toimivaan tuotteeseen

15. MGR

Tykkäykset:
    0
    Telia liittymässä ja DNA vakiossa on sama minuuttihinta 16c/min sillä erotuksella, että Teliassa on 16c:n minimiveloitus!
    Joten väittäisin, että esittelemälläsi soittoprofiililla DNA vakio tulisi edullisemmaksi.

16. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Minulla suunnilleen samat kokemukset, mutta operaattorina Radiolinja. Siis Radiolinja oli mustapekka.

Olen tosin viime aikoina käytellyt kakkosliittymänä Radiolinjan Nopsaa ja se on ollut positiivinen yllätys (varauksin), joten kaikissa liittymissä on omat puolensa.

17. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla on dna läppärissä. Sonera tulee puheluissa niin huomattavasti halvemmaksi. (Ja ennenkuin väität vastaan, mieti tiedätkö todella mihin soitan ja milloin)

18. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    En soita aspaan, koska en tunne sieltä ketään;). Olen varmaan niin ujo, että ei tule tehdyksi tikusta asiaa. Jos jotain tartee tehdä, niin oma-dna:n kautta sisään, naksnaks ja valmis.
    Mitä tulee kuuluvuuteen, niin paremmin omalla reviirilläni kuuluvaa tuotetta en ole tavannut, joten olen valmis väittämään, että DNA on minulle laadukas tuote. Tämä nyt on tällainen ikuisuuskysymys...

19. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Tässähän jää suorastaan odottamaan perusteluja...

20. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Soneralla ja osittain Radiolinjalla, laajemmat palveluvalikoimat, soitonsiirrot, GPRS palveluita, WAP palveluita, Keskimäärin huomattavasti parempi juna ja sisä toimivuus, keskimäärin parempi meri ja lappi toimivuus. DNAn kortilla suuria ongelmia viestittää ulkomailla oleville ihmisille, riippumatta onko heillä suomalinen vai ulkolainen SIM, vaikuaksia viestiä suomessa oleville ulkomallaisille. Yleisesti DNAlla suppeampi roaming. Puhumattakaan Yrityksile suunnatuissa palveluissa olevissta eroista. DNAlla on erittäin edullinen GPRS suuriindatansiirtomääriin. DNAn maraton hyvä LApuhelimen korvike. Edulliset Datapuhelut ja RLään verrattuna löytyy myös nopeandatan tukea.
    Ihmetteln ettei DNA ole kehittänyt pienyrityksiä varten palveluita, ovat vain kehittäneet hinnoittelumalleja.

Jaa tämä viestiketju