lemon sanoi:
Mielestäni olisi suotavaa muistella Soneran ja Radiolinjan töppäilyjä, etenkin kymmenen vuotta sitten tapahtuneista kämmeistä, niin ollaan loogisesti vertailemassa samalla viivalla. Ihme kun ei silloin noussut mitään haloota, kun joku pieni töpeksintä tapahtui. Tietenkin silloin vielä puhelinliikenne oli virastomaista, ei liiketoimintaa.
Joo muistellaan, Asiakaspalveluihn pääsi, siellä oli ammattitaitoista väkeä. Koko etelä suomen verkko saattoi kaatua puoleksitunniksi, uusia palveluita SMS, Myöhemmin viestin pystyi lähettään toiseenverkkoon, numeronnäyttö (RL). Kiipeiltiin kivillä ja katoilla että saatiin yhteyksiä. Julkinen kilpailu oli raakaa, jota käytiin mm yleisön osastoilla.
No, niin! Eiköhän Denan päälle ole jo tarpeeksi heitetty lokaa?
Joo jokin raja kaikella, ehkä täällä mennään laidasta laitaan, kova kehu johtaa kovaan haukkumiseen --> tasaantumiseen, aina jää joku jota kaivaa joku asia.
Ko yhtiöllä oli alussa laskutuksenkanssa ongelmia, ohjelmiston piti olla erinomainen millä pystytään hoitaan erillaisia tuotteita ja hinnoittelu perusteita. No softa projektit ovat aina mitä ovat, ja tuo ei varmaan mennyt putkeen, nyt siitä kärsivät asiakkaat ja yhtiö. Muistakaa kuitenkin lukea tomitusehdot jne. Ja valittakaa myös jos tulee liaan pienia laskuja. RL:llä oli aikoinaan tuota ongelmaa