1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n GPRS hinnoittelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Ares, 5/7/02.

1. Ares

Tykkäykset:
    0
    Omaan talla hetkella Soneran liittyman mutta olen nyt ostamassa GPRS luurin ja ajattelin etta mahdollisesti voisi sita GPRS ominaisuutta hyodyntaa, mutta moinen on kallista soneralla joten DNA tulisi sitten kysymykseen. Kysyisinkin etta onko kellaan tietoa DNA:n hinnoittelusta etta onko se kiintea kk pohjainen hinnoittelu pysyvaa (17e/kk) vai onko mitaan pelkoa etta se vaihtuisi siirtomaara-pohjaiseksi tai jopa aika-pohjaiseksi. Ettei sitten kay niin etta olen vaihtanut DNA:han ja muuttanut numeroni ja kaikki muut ja sitten DNA paattaakin muutta sen hinnoittelun.

Kiitan

2. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Kyllä se on niin, että tuo on kyllä ns. pysyvä hinta. Eihän sitä tietenkään voi varmaksi sanoa milloin nämä hinnat taas heilahtavat mutta kuitenkin.

Muuten jos datan siirto ei hirmuisissa määrissä liiku niin soneran opne data on varsin kilpailukykyinen.
    Tarjous voimassa 31.12.2002 asti hinta n 8,5e/kk
    sisältää 1mt internet liikennettä+wap palvelut ilmaisia(wap.sonera.net)

3. Ares

Tykkäykset:
    0
    Mita luultavammin dataa siirtyy useita kymmenia megoja kuussa joten mikaan muu kuin kiintea hinta ei oikein tule kysymykseen. Ja en ole tottunut rajoittamaan internetin kayttoa enaa ADSL:n jalkeen :)

4. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Onpahan tuo minullakin käytössä, en kylläkään itse maksa DNA:n laskua. Henkilökohtaisessa käytössä sonera on ja pysyy minun mielestä parhaimpana

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tätä tuskin tapahtuu, sillä GPRS:n ideana oli juuri päästä irti aikaveloituksesta.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Hö, DNAllahan on aikaveloitus :)

7. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Heh, kuukausitasolla. Joo, esimerkkini ei siis sovellu DNA:han, muihin operaattoreihin kylläkin. :)

Jaa tämä viestiketju