1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA:n Data asetukset HTC Heroon

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Kimmo_pee, 27/8/09.

1. Kimmo_pee

Tykkäykset:
    0
  2. Rompe

Rompe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Settings - Wireless controls - Mobile network settings - Acces Point Names * Menu (nappi) Reset to default
    Pitäisi luoda uuden APN:n joka toimii. (ainakin minulla)

3. Kimmo_pee

Tykkäykset:
    0
    Joo, noin pitkälle pääsin, mutta en osannut tulkita että mikä tieto kuuluu mihinkäkin kohtaan. Tältä näyttää nykyinen APN, joka siis ei toimi. Mikähän tuossa on vikana?

Name: dna wap
    APN: wap
    proxy: 10.1.1.1
    port: 8080
    Username: dna
    password: wap
    server: wap.dnafinland.fi
    MMSC (not set)
    MMS proxy:(not set)
    MMS port: (not set)
    MMS protocol: wap 2.0
    MCC 244
    MNC 12
    APN type: (not set)

4. dudeX

Tykkäykset:
    0
    No noilla asetuksilla toimii ehkä WAP mutta ei internet, siis esim osoite wap.jokufirma.com mutta ei www.jokufirma.com..., itselläni on kyllä windows mobile laite mutta senkään kanssa ei DNA:n asiakaspalvelu osannut auttaa, onneksi kapula itse osaa nuuskia toimivat asetukset kunhan niitä ei mene itse sorkkimaan. Jos noita tuolla DNA:n sivulla olevia asetuksia käyttää niin sitten ei netti toimi minullakaan... :( Ja tekstarillahan ei wm:ään asetuksia saa, eikä ilmeisesti androidiinkaan. Olen kyllä lähettänyt palautetta dna:lle että voisivat parantaa ohjeitaan mutta toistaiseksi ei näytä auttaneen.

APN pitää kai olla "internet" eikä "wap"? Mulla taitaa olla ne kaikki kohdat tyhjinä itseasiassa... mutta kuten sanottu, mulla on windows mobile joten en tuosta androidista tiedä.

5. enberg

Tykkäykset:
    0
    Kirjoitan tätä juuri HTC Hero:lla matkantin kautta. Sain asetukset dna:n teknisestä tuesta:
    Name: dna internet
    APN: internet
    MMS protocol: WAP 2.0
    MCC: 244
    MNC: 12
    APN Type: default

Eli, ainoastaan noita jos uuteen APN:ään laittaa niin pitäis toimia.

Jaa tämä viestiketju