1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna:n asiakaspalvelu tukossa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 22/8/03.

  1. merzy77

    Liittynyt:
    24/6/02
    Viestit:
    824
    Tykkäykset:
    2
    Olen jo viikon verran yrittänyt soittaa dna:lle, mutta asiakaspalvelu on aivan tukosssa. Puhelin tuuttaa varattua, tai sitten tulee tiedote; Asiakaspalvelussa on ruuhkaa... jne...

    On se jotenkin ihmeellistä, että noin tiukoille vedetään, eikä henkilökuntaa ole tarpeeksi asiakasmassoja hoitamaan.
     
  2. nalle Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/7/03
    Viestit:
    1404
    Tykkäykset:
    0
    Samaa on ihmetelty. Lisäksi dna:lla tuo ongelma on ollut oikeastaan heti numsin alusta lähtien, eli noin kuukauden.

    Muilla operaattoreilla on sentään välillä päässyt ihan asiallisilla jonotusajoilla tai jopa suoraan saanut jonkun langan päähän. Tällä hetkellä taitaa kuitenkin myös ainakin Radiolinjalla ja Saunalahdella olla vaikeuksia (muista ei omia kokemuksia tältä viikolta).
     
  3. jukra Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    3066
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Telia ASPA tänään klo 16:20. Heti läpi!!

    RL ASPA tänään klo 16:25. 10min jonossa ja lopetin.
     
  4. Tanjuzka

    Tanjuzka Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    11/7/02
    Viestit:
    3324
    Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Dna kauppiaspalvelu on ollut jo viikkoja silleen että saa jonottaa yli 15min. Ei kivaa asiakkaan eikä myyjän kannalta.
     
  5. silvestre

    Liittynyt:
    9/8/02
    Viestit:
    58
    Tykkäykset:
    0
    Taitaa todellakin olla kaikilla operaattoreilla tämän MNP:n johdosta aikamoiset ruuhkat.... Kaikki kärsivät... ;)
     
  6. lemon Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    1475
    Tykkäykset:
    0
    Keskiviikkona malttamattomana soitin aamulla 8 aikaan laskuni perään, kun ei kuulunut. 20 minuutin odotus ennen palvelua. Nyt asiat kunnossa.
     
  7. plehti Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/4/03
    Viestit:
    2078
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Asiakaspalveluiden osalta ongelma on kaksinainen:

    - Puheluita tulee todella paljon enemmän kuin normaalisti - pahimmillaan tai parhaimmillaan 4-5 kertainen määrä normaalitilanteeseen verrattuna
    - Puheluiden keskipituus on normaaliin nähden jopa 10 kertainen

    Ja vaikka varmasti kaikki operaattorit ovat lisänneet asiakaspalveluidensa miehitystä, niin yli 10 kertaiseen kuormaan ei varmasti kukaan osannut varautua etukäteen. Tilanteen korjaamistoimet on aloitettu, mutta ne vievät aikaa - uusien henkilöiden rekrytoiminen + koulutus ei tapahdu päivässä eikä edes kahdessa...

    Saunalahden osalta tilausmäärät ovat ylittäneet kaikki odotuksemme moninkertaisesti. Ja tulemme hoitamaan asiakaspalvelummekin kuntoon mahdollisimman nopeasti - olemme rekrytoineet uusia työntekijöitä (ja tulemme rekrytoimaan vielä noin 20 lisää), olemme vuokranneet lisää toimistotilaa laajentuvalle GSM-asiakaspalvelullemme jne. Uudet lisätilat saamme käyttöön syyskuun alussa ja uusia työntekijöitä tulee lähes päivittäin ja koulutukset pyörivät täydellä teholla.

    T: Panu.
     

Jaa tämä viestiketju