1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

dna muuttaa yksipuolisesti tarjousehtoja

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja rasanttu, 1/12/05.

  1. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
     
  2. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Todettakoon että on helvetin tökeröä toimintaa.
     
  3. SV-3310 Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    3/7/03
    Viestit:
    2327
    Tykkäykset:
    21
    Kohta tullee tieto että nämä lisäpuheaikakampanjat muuttuvat koskemaan vain soittoja toisiin DNA-liittymiin tms. mukavaa.
     
  4. MEW3

    Palaute - 100%
    1   0   0

    Liittynyt:
    19/2/03
    Viestit:
    904
    Tykkäykset:
    0
    Samanlainen viesti mulle tuli koskien aikanaan valitsemaani puhepakettia.
    Todettakoon että on ns. v*****inen juttu, koska olen soitellut muista liittymistäni puheaikoja pois ja tuo on jäänyt lähes käyttämättä,koska luotin siihen mitä aikanaan aspa sano, ettei mitään takarajaa ole mihin mennessä pitäis kulutttaa kampanja-etu pois.
    Pitäisköhän tehdä pitkä puhelu toiseen prepaidiin, sais tuosta jotain hyötyä ja olis dna:lle pieni kiusa. ;) Siis mikäli ei puheaikaa saa kulutettua ennen määräajan loppumista suht järkevällä tavalla.
     
  5. caarlo

    0   0   0

    Liittynyt:
    14/12/04
    Viestit:
    523
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    MPF:n sääennustaja v. 2005
    Vielä parempi jos soittais sontiksen säästäriin, niin menis denalta vielä se terminointimaksukin.
     
  6. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Aion asioida kuluttajaneuvojan kanssa tästä asiasta. Kuluttajaa vedettiin nyt nenästä ja Dna siitä kärsiköön.

    Mullakin sattui yksi prepaid olemaan pöytälaatikossa, ostin sen juuri nimenomaisen tarjouksen vuoksi mutta vedettiin taas matto alta.

    No eipähän tarvi palata ikinä denalle, vielä on laskutussekoilutkin muistissa.
     
  7. SYS 49152 Vieras

    0   0   0

    Itseasiassa tuo kampanjan palvelupaketin määräaika on ollut tiedossa jo pidempään, sen olisi saanut selville jos soittaa Käyttöpalveluun ja ensin näppäilee numeron 1 kuullakseen normaalisaldon ja liittymän voimassaoloajan ja sen jälkeen painamalla 0 jolloin kuulee tuon extra-palvelupaketin tiedot...siinä saldon lisäksi kerrotaan myös tuon palvelupaketin voimassaoloaika. Joten mistään viikon varoitusajasta ei kuitenkaan ole kysymys.
     
  8. J3ke

    0   0   0

    Liittynyt:
    7/8/04
    Viestit:
    496
    Tykkäykset:
    0
    dna vain varoittaa että etu on loppumassa.
     
  9. muokkedee Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Ja firma olettaa, että kaikki asiakkaat soittaisivat käyttöpalveluun ja vieläpä näppäilee noita numeroita ja odottaa?
     
  10. irritus

    irritus Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    16/1/05
    Viestit:
    1748
    Tykkäykset:
    267
    Puhelinmalli:
    Nokia 6630, 700, N-Gage, Siemens M35
    No hyvin ovat tuon tiedon piilottaneet...

    dna:n tarjousehdoissa kampanjasaldon tarkistamiseksi tarjotaan kahta USSD-koodia: *100*1# puhepaketille ja *100*2# tekstaripaketille. Kun jäljelläolevan edun tarkistaa tarjousehtojen mukaisia ohjeita käyttäen, edun voimassaoloajasta ei tule kännykän näytölle minkäänlaista mainintaa.

    Kyseessä on siis melkoisen selkeä tapaus harhaanjohtavaa markkinointia.

    Edit: Puhumattakaan siitä että maininta tarjouksen rajoituksesta olisi pitänyt olla jo lehtimainoksissa jne. Se että asiasta mainitaan jossakin puhevalikossa ei todellakaan riitä. Edes se että dna olisi lisännyt tiedon voimassaoloajasta *100*2# perään ei olisi pelastanut tilannetta - kyseessä on edelleen harhaanjohtava markkinointi.
     
  11. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Tapaus on toimitettu kuluttajaneuvojan käsiteltäväksi. Itse en tälläistä kusetusta hyväksy ja vaadin rahat takaisin.
     
  12. espenleka

    espenleka Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    10/12/04
    Viestit:
    3304
    Tykkäykset:
    0
    Muista kertoa myös täällä, miten asia etenee.
     
  13. paul_a Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    Niinpä. Esim itselleni tulee mieleen vapaa-ehtoinen eläkesäästäminen, jossa valtio yksipuolisesti muutti ehtoja ja se ainakin oli ihan ok.
     
  14. caarlo

    0   0   0

    Liittynyt:
    14/12/04
    Viestit:
    523
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    MPF:n sääennustaja v. 2005
    Saavatkohan kaikki asiakkaat hyvityksen automaattisesti puheaika-tililleen, vai onkohan sitä kenties osattava pyytää?
     
  15. pake

    0   0   0

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    240
    Tykkäykset:
    0
    Joo sama tilanne täällä, eipä ole DNA viestitellyt tänne päin... Ja monta sataa viestiä jäin kaniin... Pitänee tehdä oma reklamaatio... :(
     
  16. betteroffdead1984

    0   0   0

    Liittynyt:
    3/10/05
    Viestit:
    42
    Tykkäykset:
    0
    näin siellä dna:lla toimitaan =)
     

Jaa tämä viestiketju