1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA+MMS+Samsung

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Aranwe, 1/1/05.

  1. Aranwe

    Liittynyt:
    24/4/04
    Viestit:
    40
    Tykkäykset:
    0
    Pikkuhiljaa alkaa potuttamaan nämä ainaiset MMS-ongelmat. Vaihdoin liittymän Onniksi reilu kuukausi sitten ja MMS-viestien lähetys tai vastaanotto ei toimi lainkaan. Vakio M-liittymällä syksyn mittaan lähetys ja vastaanotto toimi ihan ok. Asetuksia on haettu sataan kertaan ja palvelu on tilattu useamman kerran. Asetukset on asetettu käsipelillä ja tarkistettu sen seitsemänsataa kertaa, mutta ei niin ei. Asetusten tilaaminen viestillä ei onnistu. Vahvistusviesti kyllä saapuu, mutta asetukset eivät. Puhelimena Samsung SGH-E700. Vaimon liittymässä kaikki toimii ok, hänellä Nokia 6100. Hylkiikö DNA Samsungin puhelimia vai mikä tässä oikein mättää?
     
  2. suni

    Liittynyt:
    1/4/04
    Viestit:
    28
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung U700 / Kolumbus
    Oletko ollut yhteydessä DNA:n tekniseen tukeen?
     
  3. Aranwe

    Liittynyt:
    24/4/04
    Viestit:
    40
    Tykkäykset:
    0
    Joo ja ongelma ratkesi sitä kautta. Heidän laitteissaan multimediaviestipalvelu oli kytketty, muttei kuitenkaan ollut kytketty. Sähköpostini ei ilmeisesti koskaan mennyt perille, joten puhelinsoitto auttoi. Eläköön nykyaikainen teknologia.
     
  4. J2EE

    Liittynyt:
    15/11/04
    Viestit:
    456
    Tykkäykset:
    0
    Soitto on kyllä yleensä se varmin tapa hoitaa asia (riippumatta palvelun tarjoajasta tai palvelusta) eiköhän ne ole siellä sen sähköpostin saaneet mutta tuskin "ehtineet"lukea.
     
  5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    4932
    Tykkäykset:
    19
    Monissa tapauksissa sähköposti on se hitain tapa ottaa yhteyttä. Saattaa mennä 5-7 vuorokauttakin ennen kuin asia tulee käsittelyyn. Jos on kiireistä asiaa kannattaa soittaa tai sitten pistäytyä asiantuntevassa kyseisen operaattorin liikkeessä kysymässä neuvoa.
     

Jaa tämä viestiketju