1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA liittymä "kauppiaat", he iskevät taas.

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Ankkafani, 18/7/02.

1. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    Olin laivalla, ja siellä oli "Dna- liittymä väki" oli kaupittelemassa liittymää.

Toinen, kävelin keskustassa, kappas nurkan takaa hyökkää "Dna-liittymä kaupittelia". Muu ei melkein auta kuin lähteä karkuun.

Onko vastaavaa tapahtunut teille?

2. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Monesti, aika ärsyttävää!

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllähän niitä riittää joka nurkalle. Samaten kauppojen eteisissä on usein rynnännyt dna-myyjä kimppuun.

Törkeämpää oli mielestäni taannoin silloisen Tietopuhelimen toiminta. Kyseisen firman mainosten jakaja päivysti meidän firman myymälän vieressä ja aina kun asiakas alkoi tulemaan meidän liikkeeseen, hän tarttui käsivarteen ja antoi jonkin "arvontalapun" ja onnistui tällä konstilla käännyttämään monet takaisin oveltamme.

4. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Aivan sama tuleeko kauppaamaan vaiko ei, samaan roskaan en enää koske.. =)

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Millä laivalla on kaupiteltu dna-liittymiä? Menee ainakin minulta jo yli ymmärryksen jos ruotsinlaivan discon edessä olisi dna:n kaupittelijat. =)

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jeps, noita tungetaan käteen joka kaupassa. Parasta kun sanoo, että mulla on jo dna:n liittymä, niin yleensä ne lopettaa kauppaamisen siihen ja pääsee rauhassa jatkamaan matkaa.

Törkeetä tollanen!

7. topiz

Tykkäykset:
    1
    Täällä Iittalan perukoillakin kun oli messut, niin siellä messualuella oli 4(!) kojua kaupittelemassa dna:n liittymiä. :p

8. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ja kun Oulussa oli viime vuonna messut, siellä oli 4-5 firmaa kauppaamassa dna:ta ja myyjiä oli kymmeniä (meni laskut sekaisin, kun tuli liittymäkauppias nykimään hihasta yrittäessäni laskea punapaitojen määrää).

9. kinginkalteri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone
    ei niitä voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää...

10. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    On. Sanokaa et teillä on 5110...

11. Ranki

Tykkäykset:
    2
    tuttu juttu....

voi perkele on ne kaikki paikat löytäneet....onkos kukaan törmännyt niihin hietsussa?? olin helteistä kesäpäivää viettämässä hietsussa ku dna-myyjä tuli kauppaamaan edullisinta liittymää... tajus onneks lähteä ku vähän ärähdin niille....

12. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    dna toiminta

niin kattokaas dna:lla on sellanen meininki että se värvää ns. alihankkijoitten kautta porukkaa niiden edustajiksi eli liittymien myyjiksi elikkäs ne on ihan yksityishenkilöitä jotka yrittää vaan saada liittymiä kaupaksi provisiopalkka niillä katsos tietenkin elikkäs periaatteessa kuka vaan voi ruveta kauppaamaan noita, seuratkaa medioita niin ilmoituksia on paljonkin joissa etsitään edustajia dna:lle

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: tuttu juttu....

Hietsussa ! ei hemmetti, nyt lähen sulkemaan parvekkeen oven,
    kohta ne keksii tulla sieltä ;)

14. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Työtä tekevät, ettei tarvii sossun luukulla käydä. Verojakin sitten maksavat. Ei ole mulla ongelmia noiden kanssa ollut, kohtelias ei kiitos on riittänyt.

15. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    Olin muistaakseni Tallinkin Romantikalla, heti kun tulin TaxFree myymälästä he olivat liittymiä kaupittelemassa kojussa. Jonka kautta oli pakko kävellä että pääsi pois kaupasta.

16. MJ

Tykkäykset:
    0
    Dna:ta kauppaa myös mm. urheiluseurat jne. Ihmettelen vaan tuota tyrkytys-toimintaa. Kuvittelisi, ettei sillä saa ainakaan yhtään tyytyväistä (ts. pitkäaikaista) asiakasta. Jotanhan niiden on tehtävä, kun ei voi puheaikaakaan jakaa...

17. Gospelist

Tykkäykset:
    0
    Vai roskaan? Äähphyh. Dna on paras! :D

Voihan se tuputus olla ärsyttävää, ymmärrän kyllä, mutta jalmarilla oli tuossa ihan hyvä kommentti.

18. spiidi

Tykkäykset:
    0
    Olen itsekin tommoinen DNA-liittymien kauppaaja, mutta erilainen. En yritä kaupata sitä kenellekään :) Että semmosta täällä päin...

19. Espe

Tykkäykset:
    0
    Eniten ärsyttää ne tyrkkymyyjät jotka eivät kuuntele asiakasta, ts jos sanon "Ei kiitos" --> Mutta meillä on suomen halvimmat puhelut lankaliittymiin... Asiallisten Dna tyyppien kans on kiva rupatella ja jakaa mielipiteitä. Usein olen kuullu heiltä hyvää uutta mitä Dna:lla on tarjota. On myös niitä myyjiä jotka eivät tiedä mitään, heille on vain lyöty hintavertailu käteen ja sanottu "myy tuolla". He eivät tiedä puhelimista eikä niiden ominaisuuksusta yhtään mitään. Minusta liittymämyyjien pitää tietää puhelinten perusominausuudet, kuten 1/2 taajuus, löytyykö wap/gprs.... Minulle nyytiin kesällä täällä Kemissä vanhaan kommuun dna:ta halpana wap/gprs liittymänä....
    Tuollaisista asioista jää helposti asiakkaille paha enne/tunne Dna:sta liittymänä kun kyseiset "torinkulma tyrkyt" eivät tiedä asioista!

20. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tankomarkkinoilla noita oli muutama pyörimässä siellä kiihkeiden kuvioiden seassa. Eivät ainakaan minun päälleni käyneet.

IMO törkeää kyllä häiritä ihmisiä laivalla tai biitsillä.

Jaa tämä viestiketju