1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA Dna liikkuva laajakaista ja MMS ?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja zubbari, 20/7/12.

1. zubbari

zubbari

Tykkäykset:
    2
    Hei, kävin hakemassa puhelimeeni dna liikkuvalaajakaista S palvelun, vaihdoin samalla Sim kortin uuteen.
    Tämän muutoksen jälkeen MMS viestit ei ole saapuneet perille, enkä ole pytynyt lähettämään niitä.
    Olen kokeilut syöttää APN asetuksia käsin ja olen vaihdellut niitä mutta en ole saanut, MMS viestejä toimimaan.

Onko jollain tietoa onko minulla mitään mahdollisuuksia saada toimimaan MMS viestejä vielä?

Puhelimeni Sony Ericsson Mini Pro, jossa pyörii ICS, päivitin puhelimeni kyllä ICSään juuri ennen liikkuvaalaajakaistaa joten voisiko ongelma olla puhelimessa?

2. mika83 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    69
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note2
    No voi olla että sulla on operaattorin MMS asetukset häipynyt. suosittelen et soitat DNA;n aspaan ja pyydät lähettämään uudet MMS asetukset sit tallennat ne ja käynnistät puhelimen uudestaan.

3. Makkeri

Tykkäykset:
    24
    Eikö sinulle tullut viestejä kun otit uuden sim-kortin käyttöön? Jos ei toimi ao. ohjeiden mukaan.

Asetukset toimitetaan automaattisesti aina vaihtaessasi puhelinta tai ottaessasi uuden DNA-liittymän käyttöön.

Voit tilata asetukset puhelimeesi myös tekstiviestillä:

Kaikki asetukset:
    Lähetä tekstiviesti ASETUKSET numeroon 14000
    Vain WAP-asetukset:
    Lähetä tekstiviesti ASETUKSET WAP numeroon 14000
    Vain Multimediapalvelun (MMS) asetukset:
    Lähetä tekstiviesti ASETUKSET MMS numeroon 14000

Toinen vaihtoehto on syöttää asetukset käsin tästä linkistä

4. zubbari

zubbari

Tykkäykset:
    2
    Nuo asetus tekstiviestit ei toimi, tulee viesti että puhelin malliasi ei tueta. Vaikka WAP asetukset sain puhelimeeni uuden sim kortin myötä.

Olen kokeillut syöttää asetuksia käsinkin, mutta tuloksetta.

Taidan käydä katsomassa tuolta oma DNA palvelusta että onkohan mulle tullut joku MMS esto päälle silloin kun sain uuden sim kortin.

5. zubbari

zubbari

Tykkäykset:
    2
    Ja DNA asiakaspalvelu vastas minulle että liittymäni on niitten puolelta kunnossa, täytyy kokeilla tuota SIM korttia vielä toisessa puhelimessa, jos MMS viestit toimii siinä niin vika on sitten minun puhelimessani.

Jaa tämä viestiketju