No nyt heittivät päivän vitsin. Tuli tämän kk:n lasku, 16e 55snt. Hemmetti kun en ole kuukauden aikana edes koskenut Siemensiini, jossa tämä dna:n kortti on. Akkukin on ollut täysin tyhjä jo reilut kuukauden. Ja laskussa mainitaan vielä että pitää maksaa WAP-GPRS:stä, vaikka irtisanoin palvelun jo aikoja sitten! Laskutuksessa neiti väitti kiven kovaa, että olen soitellut. Tekstareita näköjään 69kpl... mihinköhän nekin menivät..? Ja jopa olin lähettänyt näköjään viisi MMS viestiä S45:stä.
Eiks olekin kivaa kun on halpa operaattori.....? Mainos: DNA Euroopan halvin operaattori ; ) ) Jos asiallisia ollaan, niin otan osaa. Toivottavasti joku sieltäkin löytyisi, joka osaa selvittää asian.
No siis haluan todellakin konkreettisen selityksen miten voi tulla laskua vaikka puhelin on kiinni. Olen varma, ettei tätä ole kukaan käyttänyt, sillä akku oli tyhjä ja pinniä ei tiedä kukaan muu kuin minä.
Kannattaa kertoa tuo vaikka kuluttaja-asiamiehelle ja lähteä sen kanssa selvittäään tilannetta. DNA ja sinä ette yksin asiasta sopimukseen pääse (kokemusta on) ja suosittelenkin, että irtisanot koko liittymän heti jupakan selvittyä (tosin sekin saattaa olla pirun vaikeeta ja kestää monta kuukautta).
Kuluttaja-asiamieheen yhteys. Tarvittaessa auttavat myös juridissa toimissa. Mutta on kyllä ihan ihmeellinen juttu, pitää varmaankin tästä lähtien rueta tarkistamaan kaikki puhelin laskut. Helpostihan ne voi lisäillä muutaman MMS viestin laskuun. Ihmellistä porukkaa...
Ei taida yksittäis tapaukset kuulua kuluttaja-asimihelle, jos yleisestä laajasta ongelmasta kyse niin siinä tapauksessa.
Dodiin, tyttö lähettää minulle soittolistan, mukamas ei pystynyt koneelta katsomaan mitään esimerkkinumeroita tai soittopäivämääriä. Tutkailen sitä kun saan ja ilmoitan asiasta kuluttajavirastoon. Mutta en älyä, miten heidän laskutus voi sekoilla näinkin pahasti!
Kunnalinen kuluttajaneuvonta auttaa jos ei itse yrityksen kanssa pääse yhteisymmärrykseen. En tiedä mikä hinku sille kuluttaja-asiamiehelle on joka asiasta mutista, ei se kerkiä kaikkien Suomalaisten sorrettujen juttuja kuuntelee saatika niissä neuvoon/auttaan Alla kuluttaja-asiamihen tehtäviä. Kunnan kuluttajaneuvojan tehtäviä
Ja siirtyykö DNA peräti verottajan toimintamalliin: "Ette ole viime aikoina maksaneet tarpeeksi, joten latkäisemme teille harkinnanvaraisen maksun".