1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna laskutuksesta vielä....(mones kerta)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Juppe, 27/8/03.

1. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miten te teette kun ei pääse läpi puhelimella eikä sähköpostilla...pitääkö lähteä käymään paikanpäällä...

Tuli karhulasku kun en maksanut koko laskua,josta oli liikaa laskutettua. En saa yhteyttä DNA aspaan,luuri tulee korvaan,soittaa päivällä tai yöllä,eikä sähköposteihin vastata kuin automaatilla...

Neuvoja?

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kannattaa mennä käymään jossain Dna:ta myyvässä liikkeessä. Luulisi Dna:nkin myyjien käytössä olevan joku kauppiaiden tukinumero, johon pääsee alle tunnin odotuksella lävitse, vaikka asiakaspalveluun ei pääsisikään..

3. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    On olemassa kyllä ja pääsee läpi.

4. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Mulla on ilmeisesti edessä tänään sama juttu: laskutusepäselvyyksien vuoksi lähettämääni sähköpostiin ei ole vastattu kuin automaatin toimesta ja tänään on laskun eräpäivä... täytyy yrittää soittaa - saa nähdä missä menee kipukynnys.

Itse aion maksaa virheettömän osuuden joka tapauksessa, vaikken saisi ketään kiinni.

Homman kruunaa lähtö pitkähkölle ulkomaanmatkalle ens viikolla - saa nähdä onko luottotiedot vielä jäljellä, kun tulee takas... ;)

5. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Laitatko tietosi yv:llä. Katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.

6. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Asiakaspalveluun ei pääse, sähköposteihin ei vastata eikä loppulaskut tule.Surkea palvelu.

7. VIHTORI

Tykkäykset:
    0

8. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Minkähän takia sitten sähköposteja sorsitaan tässä asiassa? Nimenomaan siihen laskutusosoitteeseen viestin lähetin. Luulisi että niihin on helpompi ja nopeampi vastata kuin kirjeisiin.

9. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Noniin, kolahti juuri luukusta kahden kuukauden lasku! Mukava ylläri etenkin kun en ollut varautunut tähän ollenkaan (omaa tyhmyyttä?). Pakko YRITTÄÄ soittaa ja anoa paria maksuerää, ei tästä muuten köyhä opiskelija selviä.

Missä on muuten se luvattu ilmainen kuukausi? Sehän tuli kun liittymä oli käytössä tietyn ajan ja vielä elokuussa 2003.

10. arves

Tykkäykset:
    10
    luulenpa, että se sisältyy seuraavaan laskuun, joka sulle kopsahtaa. Sääntö taisi mennä jotenkin niin, että elokuun 2003 laskussa hyvitetään sen laskun määrä, joka sinulla on ollut kuluneen - olikohan vuoden vai puolen vuoden aikana - kuitenkin enintään elokuun laskun loppusumma.

Olen antanut itseni ymmärtää, että hyvitys koskee sitä puheajanjaksoa, johon elokuu sisältyy.

Korjatkaa jos olen väärässä

11. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Juuri näin se menee. Pääsin läpi 11 minuutin jonottamisella (yllättävän hyvin) ja mulle hyvitetään elokuun laskusta se pienin lasku, joka tässä on ollut. Maksettavaa jää 11 euroa, eli aika tasaisia laskuja mulla on ollu.. tai miten sen nyt ottaa.

Kertoi tosiaan ihan summat ja kaikki, niin osaan varautua siihen sitten paremmin. Maksuaikaa pidennettiin parilla viikolla tohon tuplalaskuun, niin saan sen sitten pois alta ja dna:n pois mielestä. Vaikka ihan ok liittymähän se on näinä parina vuotena ollut, ei suurempia moitteita!

12. mrv

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun alkaa ihmiset olla saaneet tän "heinäkuun" laskunsa, niin kertokaapa kun elokuun lasku tulee (hyvityksineen) postiluukusta. Odottelen tässä lähinnä sen takia, jotta voin/voimme sitten DNA:n irtisanoa.

13. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Ei kai siinä pitäis enään mitään odottelemista olla kun mullakin liittymä vaihtui 28.8 ja silti sain sen hyvityksen?

14. mrv

Tykkäykset:
    0
    Ok, olen vaan alkanu olla DNA:n kanssa sen verran vainoharhainen että oletin heidän kämmäävän jotain hyvitysten kanssa jos menen nyt jo vaihtamaan liittymää.

15. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Joo kävi sama pelko mullakin mielessä, mutta tämänpäiväisen soiton perusteella ei hätää - hyvitys tulee joka tapauksessa! Vaikka ei pidä koskaan mennä sanomaan etukäteen..

Jaa tämä viestiketju