1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna lähetttelee tekstareita entisille asiakkailleen

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 7/11/03.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Sattuipa jännä juttu. Minulla on jo pari viikkoa ollut Saunalahden liittymä, mutta dna:n mainosviesti ilmaisista isäenpäivätekstareista tuli minulle. JOhtuukohan tuo nyt siitä, ettei numero vaihtunut ja niitä tulee enemmänkin, vai mistä on kyse??

Onko jollain vastaavia kokemuksia?

2. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Joo, on ollut aiemmin puhetta ja sanottiin että n. kuukausi pitäisi mennä että numero poistuu järjestelmästä. Mulla on liittymä vaihtunut Saunalahdeksi elokuun lopussa ja tänään tuli dna:lta tuo isänpäivämainos...

4. Kauko

Tykkäykset:
    0
    DNAlta lähtevien asiakkaiden tilaamat/sopimuksissa sallimat SMS-viestit poistuu tosiaan aikanaan. Niitä joudutaan kuulemma käsipelillä poistamaan järjestelmistä, sen vuoksi näitä viiveitä on.

Tämä numeronsiirtoprosessi on yllättänyt DNAn ja monen muun operaattorin, joten tällaisiin ongelmiin ei tietysti osattu varautua.

5. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sama juttu Soneralla oli aikoinaan. Korjaantui parin viestin jälkeen, ei tarvinut edes itkeä.

Jaa tämä viestiketju