1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna / Jippii/Saunahti-liittymä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 27/1/03.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Onko kukaan laskenut kumpi tulee halvemmaksi, Saunalahden uusi gsm-liittymä, vai dna? Olen tässä harkitsemassa jompaa kumpaa, mutta en tiedä kumpi on edullisempi?
    Olisi kiva saada aivan RELELLINEN vastaus.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mistä sitä voi tietää, minkä liittymä version meinaat ja mitensitä meinaat käyttää....

3. Aero

Tykkäykset:
    0
    Vaikka DNA onkin aika edullinen, niin se lähtee hevon kuuseen jossain vaiheessa. Täysin roskaliittymä (halvat hinnat selittänevät muut ongelmat (?)). Ja kuten sovelias kertoi, niin liittymätyyppejä on monenlaisia... Saunalahdella ne Kpikor sun muut, niin on vaikea sanoa sitä edullisinta liittymää. Itse uskallan jopa väittää että Saunalahti saattaisi liittymänä (puhelut + tekstarit) jopa toimia, ne on vakaassa Soneran verkossa kiinni. Aspasta en sitten sano yhtään mitään kun ei ole omakohtaista kokemusta.

Sen voin sanoa, että meillä kun kokeiltiin kaverin kanssa Sonera, DNA, ent. Jippii, niin samalla paikalla Soneralla oli täydet palkit, Jippiillä myös ja DNA:lla yksi vähemmän kun noilla. Puhelimena GD87, jolla on erinomainen kuuluvuus.

Eli hinnan takia sitä liittymää ei aina kannata ottaa. DNA kun ei kaikkialla kunnolla pelaa, niin aspaan saatat jonotella jopa tunteja ja selvitellä laskutusongelmia sun muuta hässäkkää. Sonera on se paras, eikä niin kalliskaan loppuenlopuksi :)

4. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitäs ongelmia dna'lla on tullut? En siis sillä että olisin jonkinlainen intohimoinen dna-kannattaja henkeen ja vereen, ehei, Soneran leirissä itse pysyn mutta siis mielenkiinnolla haluaisin kuulla. (Tulipas pitkä lause. Äidinkielenopettajat hyppivät innoissaan.)

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei siellä nyt mitään uutta, joskus GPRS ei pelaa niinkuin ADSL....
    Ja niitä perusjuttuja mistätäälläkin on puhuttu.

6. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Dna:ssa mitään muuta olekaan kuin ongelmia, odotan jo innolla seuraavia, jos vaikka laskut tuis tuplana.. :p Ota Saunalahti, se sentään toimii ja vielä kun kaikki soitonsiirrot ovat ilmaisia (eli voi soittaa aina samalla hinnalla kuin toiseen Saunalahteen, jos jaksaa kikkailla), niin tulee varsin halvaksi käyttääkin.

7. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    joo kyllä mä oon tullu siihen tulokseen että dena lähtee ja telia jää (kuukausi sitten väitin toisin) näin se vaan on!! mutta jos noista pitää valita niin ehdottomasti DENA. saunalahti on hinnaltansa kallis mutta se on ainakin hyvä asia että käyttää soneran verkkoa.

8. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kuten aiemmassa topikissa mainitsin, tänään lähti TiVKor(tm) liittymä tilaukseen. Sillä voi lähettää viestejä ilmaiseksi viiteen numeroon, jos kaikki toimii niinkuin pitää tulen säästämään huomattavia summia rahaa. Puhelut toiseen Saunikseen tai Soneraan maksaa 0.14e/min joka on aika halpa myöskin.

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos lähipiirissä on paljon Soneran (tai Saunalahden) liittymiä, niin silloin Saunalahden liittymä tulee tietysti selvästi halvemmaksi (verkonsisäiset puhelut).

Mikäli käytät paljon GPRS-palvelua tai tuttavillasi on dna-liittymiä, niin silloin dna tulee selvästi halvemmaksi.

Henkilökohtaisesti valitsisin dnan, koska heidän liittymiinsä tulevat uudet palvelut nopeammin kuin Saunalahden liittymiin (mm. GPRS, MMS...).

Kummankaan operaattorin toimivuuden tai asiakaspalvelun tason suhteen minulla ei ole huomauttamista.

Jaa tämä viestiketju