1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA ja multimediapalvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja joggey, 6/11/02.

1. joggey

Tykkäykset:
    4
  2. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hetken jo usko horjui Dna:han mutta TULIHAN SE SIELTÄ.Ja tammikuun loppuun saa lähetellä tosi edulliseti. Hyvä DNA :

3. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tämä aika rok! juttu.

Tulee jotain käyttöä ämmässälekin.

Nuo yli 50 sentin hinnat ovat naurettavan korkeita, kun eivät viestit edes kulje operaattoreiden välillä.

t. tero

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Saa nähdä mikä on Soneran ja RL:n vastatarjous, en usko niiden jäävän katselemaan touhua sivusta.

5. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luulen, että mahdollinen hintakilpailu alkaa vasta sitten, kun viestit kulkevat operaattoreiden välillä ja MMS-viesteissä on yleensäkin jotain järkeä. Tuskin kukaan nykyisellään valitsee operaattoria MMS-viestien hinnan mukaan, tai lieköhän edes tärkeä osa valintakriteereitä.

Ensin pitäisi saada ihmiset innostumaan kuvien lähettelystä ja se on vähän heikkoa, jos niitä ei voi lähetellä kaikille tuttavilleen, joilla ylipäätään MMS-luuri on.

t. tero

6. tkorpela

Tykkäykset:
    0
    Minusta DNA:n tarjous on erinomainen mahdollisille kokeilijoille ja MMS:n yleistymisen kannalta (kunhan ihmiset ensin hankkivat MMS-luurin).
    Ei taida nuo MMS-viestit sisältyä Maraton-palveluun (olisi kyllä eri hienoa)?

7. must1

Tykkäykset:
    0
    Ei :(

8. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näin on. Ensialkuun hinnan pitää olla houkuttelevan alhainen, että kuluttajat viitsivät kokeilla ja tilailla niitä asetuksia puhelimeensa, konffata puhelinta ja niin edelleen.

Itse olin kokeilemassa ensimmäisten joukossa Soneran kautta MMS:iä ja meni siinä aika moni kokonaan hukkaan, kun vastaanottaja ei tunnustanut viestin tulleen perille. Minä testailin ammattimielessä, mutta kuluttajalle tuollaisen 1,18 euron heittäminen dunkkikseen ei ole niin mukava asia.

t. tero

Jaa tämä viestiketju