1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA ja hyvä palvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Canis lupus, 21/9/02.

1. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Arska9210i:n huonot kokemukset dna:n asikaspalvelusta,
    herättivät ajatuksen,että kun on tullut niin paljon negatiivista
    palautetta dna:sta.
    Niin tähän voisi kirjoittaa positiivisen palautteen
    Lista ei varmaan tule olemaan pitkä?

Omalta kohdaltani :eek:len saanut hyvää palvelua.
    GPRyhteydessä hinta/laatusuhde on kohdallaan.

P.s pelkkä positiivinen palaute.
    jos sitä ei ole älä kirjoita mitään.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No joopa joo,voinhan vastapainoksi kehua Tuota Radiolinjaa,vaikka vuoden suhde kyseisen operaattorin kanssa ollut.Nopea pääsy asiakaspalveluun,ystävällinen palvelu.Kaikki tilaamani lisäpalvelut boonuksineen/tarjousetuineen pitänyt.Ennen Soneran (Tele) 10 vuotta ja hyvää oli sekin palvelun osalta.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse en ole huomannut dna:ssa mitään vikaa. Edullinen operaattori, kuuluvuuden kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia, monipuoliset palvelut ja hinta- laatusuhde kohdallaan.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Foorumissa on yleensä sanaa vapaa,mutta uskoisin,että et ammatinvalintasi puolesta voi oikein operaattoreita kovalla kädellä ruotimaankaan yleisesti,vaikka mieli tekisikin.Korjaa ,jos olen väärässä

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Parasta Dna:lla on GPRS-palvelun kiinteä hinta. Minulla oli myös aikaisemmin Dna ja silloin jouduin soittelemaan asiakaspalveluun, koska liittymäni meni aina välillä mykäksi. Saamani palvelu oli ihan hyvää, kunhan vain jaksoi odottaa joka kerta vähintään 45 minuuttia.

6. mobiilisti Vieras

Löysin hyvän kirjoituksen eräältä toiselta foorumilta ja lainaan sen tänne. Ei ehkä liity suoranaisesti tähän otsikkoon mutta kuitenkin...

"Ongelmat vaivasivat välillä, mutta tänään tuntuu taas olevan 100% iskussa. Siitä tahtoisin vielä hienovaraisesti muistuttaa, että onko mikään muu operaattori tehnyt tietoyhteiskunnan hyväksi yhtä paljon kuin dna Finland? Toiset tekevät bisnestä markan sms- ja kolmen markan mms-viestejä myymällä, mutta dna ei. Koirat haukkuu, karavaani kulkee."

Ymmärsin itse tämän niin, että dna:n GPRS-datahinta jo sinänsä on paras asiakaspalvelu suomalaisille ja pitäähän se ylivoimaisesti paikkansa.

7. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Täysin totta.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Oma ketjuni ei ole suinkaan Dna:n ykkösketju joten voin sanoa mielipiteeni melko vapaasti. Soneraa en kuitenkaan uskalla täällä lähteä mollaamaan, sattuneesta syystä.

9. Lappalainen

Tykkäykset:
    0
    Olen myöskin sillä kannalla, että DNA:n kiinteähintainen GPRS on yksi parhaita palvelumuotoja kautta aikain. Mahdollisti järkevän hintaisen Internet liittymän myös sellaisille, jolla asuinpaikkansa vuoksi ei ole mahdollisuutta muihin kiinteähintaisiin vaihtoehtoihin.

Itselläni DNA ollut käytössä helmikuusta 2002 alkaen, joitakin kertoja olen joutunut ASPA:n olemaan yhteydessä ja pisimmillään odotusaika on ollut 15 min. Palvelu jota olen saanut on poikkeuksetta ollut hyvää.

Teknisissä ongelmissa on otettu yhteyttä jokseenkin nopeasti, ongelmien ollessa kiinni verkosta tuli laskuun hyvitys ihan vaan sillä, että tiedusteli onko tällaista mahdollisuutta olemassa, koska vika oli suht pitkäkestoinen. Ei tarvinnut vaatia, ei väitellä, ei kiukutella, eikä todistella, että ongelma ei ole oman koneen asetuksista kiinni, vaan vastaus oli suoraan "selvitetäänpä teknisen puolen kanssa onko hyvitykseen mahdollisuutta ja laitetaan asia eteenpäin". Muutaman päivän kuluttua tuli tekniselta soitto jossa kertoivat, että vika oli heidän verkossaan ja hyvitys tulee.

En siis äkkiseltään keksi yhtään asiaa mistä voisin DNA:ta moittia. Minusta ainakin ovat saaneet ikuisen asiakkaan ja jos jotain tarvitsen jatkossa, selvitän ensin DNA:lta onko se heidän kauttaan mahdollista ja sen jälkeen vasta ryhdytään harkitsemaan muita vaihtoehtoja tai luovutaan tarpeesta.

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Asiakaspalvelu ollut ystävällistä ja nopeaa (jos ei liittymän aukeamiseen kuluvaa aikaa lasketa). Esim. GPRS-kytkentä onnistui parissa kolmessa tunnissa. Ja tämä silloin kun GPRS oli vielä kaikilla operaattoreilla ns. koekäytössä.

Kuuluvuus ollut positiivinen yllätys ja palvelut toimineet moitteettomasti.

11. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse ainakin pidän tuotteen hinnan ja firman asiakaspalvelun erillään. En telkkariakaan ostaessani laske halpaa hintaa myyjän hyväksi palveluksi.

12. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Samaa mieltä...

13. per

Tykkäykset:
    4
    juuri näin. eli ainoa kilpailuetu dna:lla on halvemmat hinnat.
    aina tulee olemaan yrityksiä jotka myyvät halvalla palveluja ja tuotteita ja aina tulee olemaan ihmisiä jotka ostavat ainoastaan halpaa palvelua ja tuotetta.
    Kuitenkin näkisin että vaikka muilla operattoreilla on myös parantamisen varaa heillä kuitenkin tuo palvelun laatu (quality of service) on eri luokkaa kuin dna:lla.

14. Hesander

Tykkäykset:
    0
    Onkohan se nyt aina näinkään? Itse valitsin Dna:n operaattorikseni nimenomaan palveluiden takia. Ja kaiken lisäksi tämä valinta tapahtui maaliskuussa 2001, jolloin Dna ei ollut vielä hintojensa puolesta erityisen kilpailukykyinen.

15. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muista pitää erillään asiakaspalvelu ja tuotteen sisältämät palvelut. Nyt puhuttiin edellisestä.

Edit: typo, vaikka olikin ehkä osuva toisellakin tavalla.

16. per

Tykkäykset:
    4
    aika kuvaava sana tuolle dna:n toiminnalle ;)

17. muju

Tykkäykset:
    0
    olen mielenkiinnolla keskustelua dnasta näillä palstoilla. paikkansa haku uudella operaattorilla on kovaa työtä näillä markkinoilla.
    no rohkaisin mieleni maanantaina kun huomasin, että dnalta on tullut tämä uusi hinnoittelupolitiikka ja menin avaamaan iltasella itselleni ja vaimokkeelleni liittymät ja ne olivat jo seuraavana aamupäivänä auki =) . lisäksi omadna palveluun dnan sivuilla tunnukset tulivat myös ripeästi.
    omadna sivutkin toimivat moitteettomasti.
    => tarvetta soittaa aspaan ei ole vielä ollut, mutta tähän asti ainakin kaikki on toiminut todella hyvin!

18. Hesander

Tykkäykset:
    0
    Totta, ei asiakaspalvelusta voinut olla kokemuksia silloin, kun operaattori oli vasta aloittanut toimintansa. Silti, ainakin minä sain Dna:lta hyvän asiakaspalvelunkin jo ensimmäisien kuukausien aikana. Sähköpostin välityksellä olen asioinut ja ihan hyvin ovat asiat hoituneet.

19. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Menee offitopikkiin, mutta enemmän kuvaa asiakas-peeveli...

20. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei ollut minun operaattorini mutta mainitaan nyt että asiakaspalvelusta on helkkarin hyvä kuva. Liittymän kytkennässä alkoi kestää ja kestää joten soitin paikan päälle, äijä lupasi liittymän auki seuraavaksi päiväksi ja soitti vielä seuraavana päivänä perään että onhan liittymä ok.

Jaa tämä viestiketju