1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA ja GPRS-toimivuus turunseudulla?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja mobiilisti, 10/11/04.

1. mobiilisti Vieras

Onni alkoi kiinnostamaan aika lujaa ja nyt kysyisinkin viimeaikaisia GPRS-kokemuksia? En käytä puhelinta modeemina, vaan wappailen (+email) paljon eli 5-10Mt/kk.

Olen sauniksen asiakas ja GPRS on turunseudulla toiminut hyvin. Siispä kiinnostaa erityisesti tämä asuinalueeni GPRS-toiminta DNA:lla.

Kiitos vastaamaan vaivautuville!

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllä DNA Turussa toimii, tosin minulla ei ole mitään hajua kuinka se sinun asuinalueella toimii.

3. mobiilisti Vieras

Toimimisella tarkoitan miten hyvin pysyy ylhäällä, ja jos kaatuu niin miten pitkiä katkot keskimäärin ovat jne...

4. 42-42

Tykkäykset:
    0
    Olen muutaman viikon käyttänyt DNA:n gprs:ää lähinnä Wap ja email-käytössä ja katkoja ei ole osunut kohdalle. En tosin ole mikään suurkäyttäjä.
    Niin ja Turusta on kysymys, keskustan alueesta.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Finnetin GPRS verkko on ollut pitkään varsin vakaa, tiettävästi myös Turussa. Toki jos alkavat verkkoa päivitteleen Turussa päin voi tilanne toki muuttua, mutta harvemmin niistä nyt mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia syntyy.

6. Niki K

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole koskaan vielä ongelmia ollut ainakaan minulla... siis Turun seudulla tai lähikunnissa...

Jaa tämä viestiketju