1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Dna ja elokuun laskuhyvitykset

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 17/7/03.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Kuka osaisi antaa minulle oikeanlaista tietoa: Minulle sanottiin, että liittymätyypin vaihtaja menettää ko. edun. Olin epävarma ja lähetin asiasta sähköpostia dna:lle. Sieltä tuli samanlaita tietoa, mutta asian varmistamiseksi kehtotettiin lähettämään syntymäaika ja sopimusnumero, että laskutustietoja voidaan tarkastella. Tein työtä käskettyä, vastausta ei tullut.
    Minulla oli sitten asiaa aspaan ja kysyin vielä asiaa. Asiakasneuvoja kertoi, ettei etu ole menetetty, vaikka liittymätyyppiä olen vaihtanut. Se on kuulemma palkkio vanhoille asiakkaille.

Mikä näistä saamistani tiedista on oikea, vai onko odotettava elokuun laskua ja todetttava hyvityksen tulleen, tai menetetyn sivu suun??

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Eiköhän se etu ole vielä tallessa.. Se on kai tarkoitettu ihan kaikille asiakkaille. Dna:llahan on ollut käytössä se hassu systeemi, missä Vakion kytkijä menettää liittymän avauksen yhteydessä saamansa edut, jos kytkee Vakion jälkeenpäin. Esimerkiksi Radiolinjallahan saa vaihtaa kerran vuodessa liittymätyyppiä veloituksetta menettämättä saamiaan etuja ja muutenkaan lisäpalveluita kytkemällä ei voi menettää esim. puheaikojaan...

3. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Maksuton kuukausi koskee sekä vanhoja dna-liittymän omistajia että uusia asiakkaita, jotka ovat ottaneet dna-liittymän 31.10.2002 mennessä.

4. Sidath

Tykkäykset:
    0
    DNA:lla asiakas menettää kamppanja etunsa kun hän vaihtaa liittymän hinnoittelumallia. Eli kaikki edut häviävät, PAITSI tämä kyseinen tarjous. Se on todellakin kaikilla jotka ovat ottaneet liittymän 31.10.2002 mennessä (niin kuin kävi jo ilmi). Eli vaikka tämän jälkeen vaihtais hinnoittelumalleja joka päivä tuo 6+1 etu pysyy....

5. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Vastaus dna:lta

Sainpa tänään vastauksen dna:n aspasta. Sieltä soitettiin minulle ja kerrottiin, että saan pitää etuni, kun liittymä on ollut avoinna jo lokakuussa 2002 ja kaiketi on vielä elokuussa 2003, en tietenkään aio vaihtaa operaattoria.
    Etu ei mennyt sivu suun.

Edun menettää, jos on avanut liittymän ja siinä on joitain kk-maksu, tai puheaikatarjouksia ja sen aikana vaihtaa liittymätyyppiä.

No elokuussa sen sitten näkee.

Jaa tämä viestiketju