1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA irtisanottu - liittymä silti auki.

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Chilavert, 2/2/04.

1. Chilavert

Tykkäykset:
    0
    DNA:n uskomattomat kämmennykset osa 157 (tai jotain).

Soitin viimeviikolla DNA:n asiakaspalveluun (jonotus n. 1 tunti) ja irtisanoin liittymän. Sovittiin että tammikuun loppuun.
    Liittymä on näköjään yhä edelleen auki ja soittelin sillä tuossa juuri useita puheluita.
    Kiinnostaisi tietää kukahan puhelut maksaa kun irtisanotulla liittymällä on soitettu.
    Pitäisiköhän alkaa soittelemaan maksullisiin linjoihin oikein urakalla?

Olen nyt ollut DNA:n kanssa kaikissa sekoiluissa mukana. GPRS-, laskutus-, puheaikahyvityssekoilu ja nyt tämä.

Uskomatonta että miten DNA voi epäonnistua kaikessa mihin se ryhtyy.

Ihmettelen mistä DNA repii enää asiakkaita kun mikään ei tunnu onnistuvan.

2. jore

Tykkäykset:
    0
    Itse siirsin dnan paska liittymän rl:n laatu liittymään puolvuotta sitten ja viel tulee laskuja !!! Toi numeronsiirto meni kanssa perseelleen, mulla oli molemmat dna ja rl liittymät auki ja sama numero molemmissa...dna ei suostunut sulkemaan liittymää vaikka se oli jo siirretty rllään!!! USKOMATON firma... EI VOI KELLEKKÄÄ SUOSITELLA !!!

-JoRe

3. Paula-99

Tykkäykset:
    0
    Uskon melkein mitä vaan DNA:sta, koska kaikki mahdollinen (Murphyn lain mukaan) munkin kohdalla on mennyt perseelleen sen firman kanssa (vaikka joku saattaakin irvailla, että vain joillekin vaikeudet kasautuvat), mutta toi kuulostaa aika hurjalta!
    Oliko sulle annettu päivämäärä milloin siirto tapahtuu???
    Luulisin jo päässeeni eroon tuosta firmasta, enkä asiakkaaksi menisi vaikka minkälaisia kylkiäisiä tai puheaikatarjouksia olisi. En myöskään suosittele kenellekään (paitsi jollekin vihamiehelle, jolle haluaa vaikeuksia).

4. jore

Tykkäykset:
    0
    Mulla päivämäärä oli annettu ja dnan kus*päät laskutteli dna-gprs kk maksuja vaikka siirto piti olla jo tapahtunu!! Soitin tänään tonne aspaan ja kyselin että onkos rahasta pula vai miks tällästä skeidaa yritetään syöttää.... ajattelin ihmisiä joilla esim. on suoravelotuksessa näitä laskuja niin aika tarkkana saa olla mitä nää persl*vet velottaa !!! Kysyin myös että onkos liittymä nyt suljettu ja tuleekos viel laskuja kun eihän siitä annetusta päivämäärästä oo ku puolvuotta !!! Tsiiisus....

-JoRe

5. smrk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    42
    Sinä maksat, joten soita vaan!

6. Sjm

Tykkäykset:
    0
    Joop hauskimman jutun jutun vierestä minkä kuulin tuossa oli se että oli tehty numeronsiirto sopimus ja kaikki ja operaattori soitti asiakkaalle että älä vaihdakkaan operaattoria niin saat näin ja näin ison puheajan.. että voi lols vaan.. aika paljon olen kuullut tätä että rahastetaan loppuun asti ja sen jälkeenkin.. numeronsiirron kanssa varsinkin tuntuu venyvän DNAn hyväksi tämä homma ikuisuuden ku ei numerosta tahota luopua...

7. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    90€ DNA tarjos mulle etten vaihtais. Toiselle operaattorille siirrosta tulevat 230€ hyödyt kuitenkin ratkaisi.

Ainiin, puhelun nimi oli "asiakkaan tyytyväisyys gallup". Kyseli mm. syitä miksi vaihdan pois DNAlta.

8. Paula-99

Tykkäykset:
    0
    Kävihän näin minullekin. Kun vihdoin viimein olin päässyt (luulin) irti ko. firmasta ja mailitse oli jo tullut ilmoitus, ettei minulle enää ole tulossa laskuja... niin yllätys yllätys.... : tuli vielä kk-maksu!
    Onneksi olin säästänyt kaiken mailikirjeenvaihtoni ja kysyin kuka siinä firmassa tietää tuleeko vielä laskuja vai ei. Ja taas mailia DNA:lle!
    Tulihan siitä sitten hyvityslasku, mutta kyllä siellä jonkinlaista arvontasysteemia käytetään laskutuksen suhteen.
    Laskutussotkuissa tämä firma kyllä loistaa!!!

9. mercedes

Tykkäykset:
    0
    Ihmettelen vain tätä numreonsiirtohässäkkää, itse kun irtisanoin liittymän Dnasta ja siirsin sen Soneralle, ei minun itse tarvinnut tehdä mitään.Sonera hoiti sen irtisanomisen ja numeronvaihdon tosi liukkaasti.Tarkkaa aikaa en muista. Uusi numero luvattiin 25.11.03 klo 11.50 ja kyllä se toimi heti.
    Nyt kuitenkin herää epäilys (missähän sekin lie ollut nukkumassa), että onkohan se sittenkään toteutunut se irtisanominen 25.11.03, kun dena pukkaa laskua vielä 30.11 asti.Ja lopullista laskua ei ole tullut eikä vahvistusta irtisanomisesta.
    Ja miten käy numeron?Sanoin liittymän irti myös Sonerasta ja numero jäi roikkumaan sinne "puoleksi vuodeksi varattuna, mikäli ilmoitit varauksesta irtisanomisen yhteydessä". En tainnut ilmoittaa.
    Vahvistus irtisanomisesta tuli heti( irtisanoin 15.01 ja vahvistus tuli 19.01)
    Olipa vielä mukana palautelomakekin valmiiksi maksettuine postimaksuineen. Sehän on palvelua se!

10. SuSu

Tykkäykset:
    0
    Jos olet viime viikolla soittanut ja irtisanonut dna-liittymäsi, niin ei se kai ainakaan voi irtisanoutua kuun loppuun, koska eikös DNA:lla ole liittymissä 2 viikon irtisanomisaika.

11. Chilavert

Tykkäykset:
    0
    Jaa, en tiedä siitä irtisanomisajasta mutta asiakaspalvelulle tuntui käyvän se että irtisanotaan tammikuun loppuun.

12. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aivan!

Jaa tämä viestiketju