1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA GPRS + uutisryhmät

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jokinen74, 13/3/03.

1. Jokinen74

Tykkäykset:
    0
    Eli siis onko mahdollista saada uutisryhmiä joillakin asetuksilla outlook expressiin kun yhteytenä on DNA GPRS.. Olen yrittänyt ainakin maikkarin kautta, onnistumatta..

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kokeilis sinänsä hyvää otsikkoasi tuossa haussa, löytyy pariketjua missä asiaa käsitelty.

3. raissu

Tykkäykset:
    0
    dna ja newssit

kokeileppas news.oulu.fi (oiskohan oulun yliopiston serveri) ja kas
    toimii vallan mainiosti....

jos sulla on esin luukku.commissa sähköposti voit lukea pop palvelimen
    kautta sitä mistä vaan mutta lähetys pitää lähteä (jos esim dna niin dna:n
    smtp palvelimelta)..

4. Jokinen74

Tykkäykset:
    0
    Kiitosta oikein paljon... Nyt toimii komeesti...

5. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    sfnet uutisryhmien käyttö.

Oishan tuota aiheen ketjua voinut jatkaa tästä asiasta, eikä aloittaa uutta.

Kyllä news.oulu.fi on Oulun yliopiston serveri, mutta sinne ei käsittääkseni voi kirjoittaa kuin henkilökunta joka saa tunnukset. En minä ainakaan saanut menemään sinne tekstiä DNA-GPRS:llä, lukemaan pystyy kyllä. PV.

6. Jokinen74

Tykkäykset:
    0
    No joo... Se lukeminen riittänee mulle ainakin tässä vaiheessa... Sori nyt kauheesti, että tuli aloitettua uusi ketju. Olin vaan niin teppeissäni että laitoin tuon kyssärin tänne heti kun mun DNA-GPRS kiroukseni kerrankin suostui toimimaan edes jotenkuten, mitä se ei ole tehnyt kyllä vahingossakaan moneen viikkoon... Täytyy ens kerralla lukea vanhat ketjut tarkemmin, niin ei tartte sun vetää herneitä nenään....

Jaa tämä viestiketju