1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA gprs , toimii ????

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja juppepuputti, 31/3/03.

1. juppepuputti

Tykkäykset:
    0
    WAU ... Viikon hiljaiselon jälkeen DNA:n gprs yhteys pysyi koko sunnuntain päällä nikottelematta ... Onko kellekään muulle sattunut vastaavaa , että olisi ollut toiminnassa koko päivän yhteen menoon ???

Hyviä veikkauksia otetaan vastaan , pysyykö yhteys kasassa tämänkin illan ..

2. Mr. J007K4

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia SP
    Omalla kohdalla huomasin että eräs perjantai-ilta yhteys ei toiminut. Mutta kun mitään kummempaa toimitettavaa ei ollut niin soitin aspaan vasta sunnuntai-iltana. Ongelma oli jo häipynyt kun seuraavan kerran kokeilin maanantaipäivällä.
    Tärkeänä pointtina on siis se että aspaan soittamalla saa asiansa hoidettua.Eikä aspassa kukaan ainakaan minulle ole koskaan mitään tiuskinut kun olen asiallisesti asiani esittänyt.
    Tokihan voi aina odottaa että asia hoituu itsestään jos ei ole kiire tai ei välitä.
    Ruuhkaisemmilla alueilla minun ei ehkä olisi tarvinnut ilmoittaa aspaan vaan joku muu olisi sen tehnyt. Aspassa sanottiin ettei kukaan ole ainakaan sieltä suunnalta vielä ehtinyt valittaa. Seuraavalla sekunnilla kuitenkin tyyppi sanoi että viereisellä kaverilla on toinen tyyppi ilmoittamassa samasta asiasta naapurikunnasta. Alueellani siis varmasti vain kaksi käyttäjää.
    Toinen pointti siis että syrjäisemmillä alueilla kannattaa joka tapauksessa ilmoittaa viat jotta ne korjataan.

3. juppepuputti

Tykkäykset:
    0
    Joo ... Saldo viimeviikolta oli soitto aspaan kerran päivässä :eek:
    Milloin oli ruuhkaa,milloin vikaa verkossa ... Auttoiko toi soittelu jäi vähän arvelujen varaan . Mutta ajattellaan positiivisesti , yhteys ei ole vieläkään 1/2 tunnin käytön jalkeen kaatunut ....

4. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Mitä, ihan hyvin tämä taas on toiminut, tänäänkin.
    Oliskohan ollut jotain 4 tuntia auki yhtä soittoa.

5. akiky

Tykkäykset:
    0
    Mulla on toiminu tänään erittäin hyvin..=) 6-> tähän hetkeen.. Aina välillä on ollu 30s taukoja, mutta sen jälkeen alkan toimimaan..

6. DuskLord

Tykkäykset:
    0
    Oma ennätykseni on päälle 40h putkeen päällä, onnistunut kai kolmesti about puolen vuoden aikana. Keskiarvolla pysyy päällä ehkä sellaisen 6-10h.

7. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Sähköpostin lähetys on nyt jumissa. Miten lie muilla, vai onko laitevika?

8. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ehdotus: laittakaa modet yks tällainen dna gprs toimii - ei toimi - missä toimii - milloin toimii -topic tiedotteeksi niin se pysyy aina ensimmäisenä ja siihen voi kätevästi kirjoitella jatkoja... tuntuu meinaan olevan ikuisuus- ja tuhannen eri topicin aihe.
    ;)

9. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Johtuu vain siitä, että toimii/ei toimi... Liekkö tuosta tarvitsee omaa topikkia kelluen perustaa, kun ei se täydellisesti toimi koskaan...

10. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Vastaan itse itsäni lainaten.
    Lähtevän postin osoite oli jotenkin muuttunut itsekseen IP-osoitteeksi?
    mail.dna044.com takaisin ja nyt toimii taas.
    Millainen on muuten täydellisesti toimiva ohjelma, yhteys, tietokone yms, kun en ole sellaista vielä nähnyt.

11. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Tämä jäi näkemättä DNA:n sivuilta:
    28.3.2003
    "Uudistamme sähköpostipalvelua viikolla 14. Tämä aiheuttaa palvelun käytössä katkon, jonka takia dna Sähköposti ei toimi ajalla ma 31.3. klo 22.00 – ke 2.4.2003 klo 12.00.
    Viestisi siirtyvät uuteen järjestelmään automaattisesti ja käyttämäsi asetukset säilyvät ennallaan."
    No ei säilyny, muutta nyt tämäkin selvisi.

12. AK

Tykkäykset:
    0
    Millonkahan tuon sähköpostin pitäs alkaa toimimaan? lähetin kokeeksi itselleni viestin toisesta s-postipalvelusta eilen, eikä se oo tullu. Lähetys ok, mut kun yrittää hakee postit eudoralla ni sanoo ettei uusia viestejä. oon kokeillu popilla ja imapilla. Ja oon kattonu et asetukset on oikein.

13. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Kyllä mulla toimii jo. Asetukset piti kyllä vaihtaa sitä ennen. DNA:n kotisivut antenevat lisätietoa asetuksista.

Jaa tämä viestiketju