1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

DNA GPRS + Nokia 6510 + Revo EI Toimi?!

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Heli78, 28/9/02.

1. Heli78

Tykkäykset:
    0
    Heippa kaikki!
    Olisin todella kiitollinen jos saisin apua asetusten ja muiden tekemiseen. Olen yrittänyt viikon ajan saada yhteyksiä/ asetuksia toimimaan mutta ei.. Puhelimen asetuksista en tiedä onko ne oikein, mutta Dna:lla pitäisi puhelimen ip-osoitteeksi laittaa dynamic? Miten onnistuu kun puhelin ei hyväksy kuin numerosarjoja? Kaikkea olen koittanut ja alkaa pikkuhiljaa toivo mennä.. Miten muut asetukset sekä puhelimeen että Revoon? olen katsellut neuvojanne muista viesteistä ja kokeillut melkein kaikkia niitäkin.. GPRS Updaten olen asentanut ja Operan ja muut tarvittavat..

2. Bjoerne

Tykkäykset:
    0
    Anteeks, mutta mikä ihme on Revo?

3. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    oletko ikinä kuullut sellaisesta kuin kämmentietokone???

Revo on tietääkseni sellainen..erään x merkkisen mallinimi

4. Heli78

Tykkäykset:
    0
    Saahan tuota kysyä.. Se on Psionin tekemä kämmentietokone malliltaan Revo plus..

Nii ja jos joku aikoo vastata tuohon asetusten selvittämiseen, niin kiitos vaan, sain sen jo toimimaan.. Ei kylläkään ole hajuakaan miten se onnistui, mutta pääasia että onnistui!

5. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Psion taskutietokoneeseen saa GPRS päivityksen!
    Laitoin Psionin nettiin omalla T39:llä ja toimi loistavasti!

6. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    siis että mitä? menit kännykän kautta nettiin taskutietokoneella(ko)? kysymyksen asettelua, kysymyksen asettelua (tässä tapauksessa vastauksen)

7. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Kopioin siihen Operan ja menin nettiin.. Luin mailit siinä olevalla maili ohjelmalla"pop3"
    Hyvin toimi.. Standardi modeemina IR portin kautta psionista..

8. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    juu, sitä minä juuri ajoin takaa. tällainen juntti kun ei ensin saanut tuosta viestistäsi mitään tolkkua...:)

Jaa tämä viestiketju